Jee tilasin kesäksi uusia mekkoja ja kenkiä
Kiva kun tulee (toivottavasti) lämmin! No reissuun lähdetään alkukesästä niin siellä ainakin on käyttöä hellevaatteille.
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
Mistä löytyy kivoja mekkoja? On osoittautunut yllättävän vaikeaksi. Jos jossain on kiva malli niin jäljellä on kokoa 32 ja 46.
Tilasin zalandosta. Teen 95% vaateostoksista nettikaupoista.
Kivijalkakaupat kuolee nettikauppojen vuoksi.
Iloitkaa nyt joku mun kanssa tästä tulevasta kesästä😄 Oletteko muut uudistaneet vaatekaappia?
Vierailija kirjoitti:
Iloitkaa nyt joku mun kanssa tästä tulevasta kesästä😄 Oletteko muut uudistaneet vaatekaappia?
Pakko tehdä töitä, ei paljon jää aikaa kesämekoille...
Jahas, olet joko koko ajan velaksieläjä, kun pitää tilata kaikki vaatteet tai niin läski, ettet ilkeä mennä suoraan kauppaan ostoksille.
Vierailija kirjoitti:
Ikävää mutta en mene kivijalkakauppaan ostamaan itselleni väärän kokoista vaatetta jopa kolminumeroisella summalla.
Zalandosta saa kivoja vaatteita ja asusteita. Olen jo vuosia tilannut sieltä valtaosan kaikesta mitä tarvitsen.
Jee! Olen kateellinen. Teen fantasiaostoksia Sellpyssä (ei ole varaa uusiin vaatteisiin) eli siis klikkailen sinne suosikkeihin. Toivon, että ensi kuussa olisi varaa jopa ostaa jotakin. Budjettini on n.40€ ja sillä saisi kyllä tuolta aika monta ihanaa juttua. Eikä mulla oikeasti ole esimerkiksi sandaaleja ollenkaan.
Tässä kuussa oli pakko ostaa pikkuhousuja, jäljellä oli kolmet joista kahdet ehjät. Sitä edellisessä kuussa ostin alesta kaksi mattoa, sitä edellisessä superalesta kahdet rintaliivit. Niitäkin kun oli peräti yhdet.
Joka kuukausi saan hankittua edes yhden tarpeellisen pikkujutun, kai siitäkin pitää olla kiitollinen. Kaikki loppu meneekin sitten perusasioihin, kuten ruokaan ja pesuaineisiin. Onnea siis ap:lle, toivottavasti saat ihania ja sopivia vaatteita 😊
Vierailija kirjoitti:
Mitä sitten? En koe sitä minään menetyksenä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pakko tehdä töitä, ei paljon jää aikaa kesämekoille...
Mutta Vauva-palstan selaamiselle jää. Varmasti vastuullinen työ.
Vierailija kirjoitti:
Jahas, olet joko koko ajan velaksieläjä, kun pitää tilata kaikki vaatteet tai niin läski, ettet ilkeä mennä suoraan kauppaan ostoksille.
Oletpas ilkeä. Saitko nyt paremman mielen itsellesi?
mekko olisi kiva mutta kun munakarvat on kuin teräsharjan lankoja niin ne raatelee mekon pilalle.
Vierailija kirjoitti:
Zalandosta saa kivoja vaatteita ja asusteita. Olen jo vuosia tilannut sieltä valtaosan kaikesta mitä tarvitsen.
Samoin. Toinen mistä tilasin oli edesmennyt Esprit.
Vierailija kirjoitti:
Jee! Olen kateellinen. Teen fantasiaostoksia Sellpyssä (ei ole varaa uusiin vaatteisiin) eli siis klikkailen sinne suosikkeihin. Toivon, että ensi kuussa olisi varaa jopa ostaa jotakin. Budjettini on n.40€ ja sillä saisi kyllä tuolta aika monta ihanaa juttua. Eikä mulla oikeasti ole esimerkiksi sandaaleja ollenkaan.
Tässä kuussa oli pakko ostaa pikkuhousuja, jäljellä oli kolmet joista kahdet ehjät. Sitä edellisessä kuussa ostin alesta kaksi mattoa, sitä edellisessä superalesta kahdet rintaliivit. Niitäkin kun oli peräti yhdet.
Joka kuukausi saan hankittua edes yhden tarpeellisen pikkujutun, kai siitäkin pitää olla kiitollinen. Kaikki loppu meneekin sitten perusasioihin, kuten ruokaan ja pesuaineisiin. Onnea siis ap:lle, toivottavasti saat ihania ja sopivia vaatteita 😊
Toivotaan että ovat sopivia. Sehän nettiostamisessa on huono puoli kun pitää kuvan perusteella ostaa, mutta olen kyllä kehittynyt vuosien varrella aika taitavaksi siinä minkä mallisen vaatteen tiedän sopivan vartalonmallilleni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikävää mutta en mene kivijalkakauppaan ostamaan itselleni väärän kokoista vaatetta jopa kolminumeroisella summalla.
Kivijalkakaupassa saat sovittaa sitä vaatetta ennen ostopäätöstä, nettikaupassa et, joten miksi et opettelisi aivan uutta ostotyyliä eli sovitus ennen ostopäätöstä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kivijalkakaupassa saat sovittaa sitä vaatetta ennen ostopäätöstä, nettikaupassa et, joten miksi et opettelisi aivan uutta ostotyyliä eli sovitus ennen ostopäätöstä?
Mulla on ongelmana ainakin se, etten löydä mun lähialueen (tai no, lähimpään vaatekauppaan on 30km) vaatekaupoista mitään mitä haluaisin edes sovittaa. Valikoima siis surkea
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä menen kivijalkakauppaan ostamaan omiin mittoihini tehtyjä täysin oikean kokoisia vaatteita nelinumeroisella summalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi et antaisi vaatturin ottaa mittojasi niin saisit oikeankokoiset vaatteet teetettynä?
Sellainen pikamuoti-matkaaja-saastuttaja siellä.
Mistä löytyy kivoja mekkoja? On osoittautunut yllättävän vaikeaksi. Jos jossain on kiva malli niin jäljellä on kokoa 32 ja 46.