Sinä joka menet johonkin kahvilaan ja tärkeän näköisenä napputelet jotain juttuja läppärilläsi - mitä ne jutut ovat?
Ja eikö sulla ole toimistoa jossa voisit tehdä töitä?
Kommentit (129)
PS. Mitä ihmeellistä on julkisissa lukemisessa?
Vierailija kirjoitti:
Mahtavaa tietoturvaa tehdä kahvilasta wifillä töitä.
Idiootit tekee samaa junassakin ilman tietosuojakalvoja, ja kailottaa puhelimeen että se salasana on mun toimistossa sellaisessa oranssissa lapussa, löydätkö?
Eiköhän ihan tietoturvaohjeissa käsketä käyttämään työpuhelimen datanjakoa, eikä julkisia wifejä. Tietosuojakalvot on paikoillaan, eikä junassa kailoteta mitään.
Mutta töitä teen joskus ja joskus vaan haluan tulla pois kotoa kahville ja samalla selaan nettiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kerran mennyt kahville samalla syömään ohimennen jotain, kun siirryin töistä suoraan opiskelupaikkaani. Töissä oli venynyt ja ehtinyt käymään kotona enää syömässä. Päätin hyödyntää tuon ajan kirjoittamalla palautettavaa tehtävää.
Etäopiskelun ja kokopäivätyön yhdistämisessä sitä on kiitollinen niistä illoista, kun ei ole mitään tekemistä. Se parisuhdekin tarvitsee oman aikansa sekä ihan itsekseenkin oleminen ja treeni. Hyödynnän kaiken mahdollisen luppoajan ja siirtymiset opiskeluun, esim. julkisilla liikkumisen lukemiseen. Olen siis myös se tyyppi, kuka edelleen lukee julkisissa 😉
[Sic] Olet myös se tyyppi, kuka jätti väliin äidinkielen oppitunnit. [Sic]
Omasta kieliopin osaamisestasi päätellen sinä et tainnut päästä edes peruskoulun loppuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mahtavaa tietoturvaa tehdä kahvilasta wifillä töitä.
Idiootit tekee samaa junassakin ilman tietosuojakalvoja, ja kailottaa puhelimeen että se salasana on mun toimistossa sellaisessa oranssissa lapussa, löydätkö?
Eiköhän ihan tietoturvaohjeissa käsketä käyttämään työpuhelimen datanjakoa, eikä julkisia wifejä. Tietosuojakalvot on paikoillaan, eikä junassa kailoteta mitään.
Mutta töitä teen joskus ja joskus vaan haluan tulla pois kotoa kahville ja samalla selaan nettiä.
Varmasti kehotetaan, mutta näyttäis että aika harva noudattaa ohjeita.
"All work and no play makes Jack a dull boy."
"All work and no play makes Jack
a dull boy."
"All work and no play
makes Jack a dull boy"
- ÖÖ yks pieni tee, kiitti.
"All work
and no play
makes Jack a dull boy."
Treidaan. Kahvilassa se on hauskinta.
Teen töitä tai kirjoitan runoja. Minulla on romanttinen mielikuva kahvilassa työskentelystä ja kirjoittamisesta, kuvittelen aina olevani suurikin kosmopoliitti uraputkessa tai intohimoinen, yksinäinen taiteilija. Olen siellä siis ihan puhtaasti mielikuvan takia. Tuntuu toimivan, olen oikeastikin huomattavasti tuotteliaampi kun esitän tärkeää.
Nämä tärkeät, läppärinulkoiluttajat kahviloissa aiheuttavat myötähäpeää. Miksi ei voi kotona tehdä ns. töitä, vaan täytyy tunkea kahviloihin tärkeän näköisenä näpyttelemään? Ollaan kuin euroopan omistajat, kun läppäri on mukana ja tehdään " töitä".😂😂😂
pelaan vanhaa kunnon tetristä
☝️😁
Yleensä naputtelen töitä samalla kun odottelen kahvilassa jotakin. Esim olen saattanut viedä vaimoni aamulla töihin, palaveri asiakkaalla alkaa vasta myöhemmin, omistan kotitoimiston mutta ei järkeä ajaa 45min per suunta eestaas.
Katson jynkkyä ja kuvittelen harrastavani rajua anaaliseksiä vastapaisessä pöydässä istuvan 18 vee tyttösen kanssa
M35.
Vierailija kirjoitti:
Yleensä naputtelen töitä samalla kun odottelen kahvilassa jotakin. Esim olen saattanut viedä vaimoni aamulla töihin, palaveri asiakkaalla alkaa vasta myöhemmin, omistan kotitoimiston mutta ei järkeä ajaa 45min per suunta eestaas.
Ja miksihän vaimollasi ei ole autoa tai kulje julkisilla jos kerran ihan aikuisesta ihmisestä kyse?
Vierailija kirjoitti:
Ja mitä se sinulle kuuluu
Tämä on keskustelupalsta. Suksi hiiteen. t.eri
Vierailija kirjoitti:
Kuule elämäntapatyötön: joskus pitää poistua syystä tai toisesta konttorilta tai kotikonttorilta ja välillä siihen väliin sattuu hommeleita tien päällä, jotka on kätevä hoitaa vaikkapa kahvilassa.
Et vastannut aloittajan kysymykseen. Oletko yhtä töhö työssäsi?
Täällä vauva.fi:ssä tietenkin olen.
Paljonko maksat kahvilalle asiakaspaikan tuntikausien varaamisesta?
Mulla on kyllä ihan vaan resting bitch face enkä näytä tärkeältä mutta vastaa silti.
Ei mulla ole toimistoa olen freelanceri ja tykkään siitä että taustalla on elämää ja hälinää, kotona on puoliso (tai lapsenvahti) koira ja kaksi pientä lasta, siellä on tosi vaikea keskittyä.
Saatanpa vaikka haluta tehdä koulujuttuja muualla kuin kotona.
Häiritseekö?