Minkä oluttölkin etiketin tatuoisit ranteeseesi?
Ekaksi tulisi tatuoituna nimettömään sydän ja sitten ranteeseen teksti: Tästä lähtee ja toiselle puolelle rannetta tyyliteltynä jokin tunnettu oluttölkki <3
Tämä on meillä merkki sitoutumisesta toisiimme. Rakkaani kanssa tavattiin yhillä kaljoilla, ja sitten toisilla, nyt ollaan ties monennilla kantiksessa <3
Rakkaani sanoi ekoilla kaljoilla: Tästä lähtee. Ja minä: tänään lähtee Joo.
Ja niin lähti.
Joka ikinen päivä on lähtenyt tölkki, pari, parasta ne on ollut nauttia rakkaimman seurassa. <3
Ei muisteta enää ekan tölkin etikettiä, mutta useimpia ollaan sivistyneesti maisteltu.
Halutaan että meillä on aina ranteessa oma rakkauden tulkkimme, tölkki täynnä rakkautta <3
Nimi. Olutharrastaja-83
Kommentit (19)
Pyynikin vanhasta amiraali olut sarjasta ehkä joku kuva.
Keski-ikäisenä ei halua sitä. Alkoholiton olut? Irlantilainen? Kola.. rakkauskolaa?
Macaolainen (tai olisiko kiinalainen?) Haizu. Hyvä saunaolut.
En mitään, koska en ryyppää enää. Olen vaihtanut muihin inhimillisempiin päihteisiin, joista ei tule hirveää darraa. Eri asia olisi 25-vuotiaana. Ei silloin tullut darraa vaikka ryyppäsi neljä päivää putkeen, mutta näin nelikymppisenä jo siksaristakin kaljaa tulee ärsyttävä darranpoikanen, joka kestää pitkälle iltapäivään.
Vierailija kirjoitti:
Guinness
Tosin en tatuoisi yhtään mitään yhtään mihinkään.
Sandels, olen kiintynyt marsalkan lempeään (vahva ja pehmeä?) katseeseen.
Banaaniolut, se olisi hieno tatuointi tästä lähtee ja ranteessa banaanin kuva mitä ei kyllä kai kukaan sitten ymmärrä olueksi.
En muista valitettavasti nimeä, mutta eräässä etiketissä oli yksinkertainen ja tyylikäs humalakäpy. Se olisi oikein hyvä aihe tatuoinnille.