Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te keiden oli PAKKO MENNÄ TÖIHIN: kertokaa tulot ja menot!

Vierailija
09.09.2006 |

KIITOS!

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
09.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni tienaa nettona 4300e/kk. Olen siis se paremmin tienaava puolisko. Ennen lapsia totuimme mieheni kanssa hyvään elintasoon ja siitä on vaikea luopua, vaikka on 4 lasta. Omakotitalo Helsingissä on maksettu aikoinaan käsirahalla, eikä autoistakaan ole lainaa. Mutta menoja on vaikka kuinka paljon, koska haluamme tarjota lapsille hyvät harrastukset, matkustella, syödä hyvin, ostaa vaatteita, käydä hierojalla, minä kosmetologilla jne. Lapsillamme on kotiin palkattu lastenhoitaja, joka on pätevä ja lapsille tärkeä. Elämme hyvin tasapainoista elämää, vaikka palasinkin työelämään, jokaisen lapsen ollessa 6-8kk ikäinen. En koe olevani huono äiti. Kaikille ei vain kotiäitiys sovi.

Vierailija
42/44 |
09.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai kerrotko, miten teet sen? Sulla menee siis lääkkeisiin jo 200e kuussa? Sulle jää sitten 500e. Paljon maksat asumisesta? Ethän sä varmaan asumistukeakaan ota, kun ei sairaan lapsen hototukikaan kelpaa?! ;) Entä lainanlyhennykset? Mitä menee ruokaan, vaatteisiin, harrastuksiin?

Ja montako niitä lapsia nyt on? Sun kirjoitukset on melkoisen sekavia..

Välillä on yksi lapsi, välillä enemmän. Välillä olet yh, välillä et...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
09.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsia meillä on kolme ja kaksi vanhinta on jo kuluttavassa iässä. Tarvitaan vaatteita, kenkiä, harrastusvälineitä yms. Ei me sieltä kalleimmasta päästä niitä hankita, tuttujen poistot ja kirpparit kolutaan tarkkaan. Eläminen ja asuminen itsessään on niin kallista ja tulot ovat juuri ja juuri rajalla, että mitään tukia ei tule.

Minä haluan tarjota kaikille lapsilleni hyvän ja tasapainoisen lapsuuden, johon kuuluu sekin, että joskus saa jotain, että kaikesta ei tingitä. Jos olisin jäänyt kotiin, minulla ei olisi mahdollisuutta tähän.

Vierailija
44/44 |
09.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä uskon että lapset pitäisivät enemmän siitä että äiti (tai isä) on kotona kuin siitä että onko nyt kalliit vaatteet päällä. Ja mitä teidän alle kolmevuotiaat harrastaa?? JA onko se todella noin kamalaa luopua siis muutamaksi vuodeksi, MUUTAMAKSI VUODEKSI (!!!!! Sehän on yks hujaus vain!!!) siitä elintasosta mihin on tottunut elämään? Ilmeisesti. Säälittävää.

Se pitänee paikkansa että vanhat äidit eivät itsekkyyttään osaa luopua omista tavoista, kun ovat tottuneet siihen, hui!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä neljä