Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seksikumppaneiden määrä mitä kerrot vs todellisuus

Vierailija
12.11.2021 |

Yleinen sääntöhän on se että miehet korottaa ja naiset vähentää määrää kysyttäessä. Teettekö itse näin ja mitkä ovat omat lukusi. Kerro myös ikäsi ja oletko mies vai nainen.

Omat lukuni, mies 40v, todellinen määrä 3, kysyttäessä kerrottu määrä 6-7.

Kommentit (86)

Vierailija
21/86 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mieheni on minun 2. Minä olen hänen 200 jotain...kyllä tämän tiedon tultua ilmi on alkanut harmittamaan aivan valtavasti!miksi säästin itseäni turhaan? Miksi elin jossain prinsessa maailmassa jostain aidosta rakkaudesta ja tunteesta seksissä. Huijattu olo.

Mitä noista tuo miehen historia sulkee pois? Osaatko perustella?

Kaikki. Jos on yli 200 kumppania ei ole ajatusmaailma sama kuin minulla. Ei halua sästää itseään vain tärkeille ihmisille. Seksi ei ole tunnetta vaan tekoa. Ja se harmittaa että olen säästänyt itseäni koska ajattelin että se merkitsisi joskus jollekkin jotain ja sillä olisi merkitystä. Olinpa hölmö! Ei seksi ja rakkaus liity toisiinsa tosielämässä mitenkään.

Ja vielä se, että kun on noin paljon naisia kokenut, en pysty mitenkään olemaan erityinen. Kyllä se kokemus skaala on jo niin laaja että sieltä löytyy yhtä jos toista parempaa kokemusta ja kauniimpaa naista.

Vierailija
22/86 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

M56

Todellinen luku 35, kerrottu sama. Sopiva määrä ja kahta lukuun ottamatta 80-luvun nuoruuden keissejä. Nyt jo 30 vuotta saman eli vaimon kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/86 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

M34.

Kukaan ei ole koskaan kysynyt. Jos kysyisi, voisin kertoa kumppanille. Mutta olen päättänyt, että ennen vastausta kysyjän pitää kertoa, miksi haluaa tietää. Missään äijäporukassa en kertoisi, vaikka kysyttäisiin, pidän sitä mauttomana.

Ja niin, luku on arviolta jotain 25 tienoilla. En laske, enkä pidä kirjaa. Sanoisin tuon totuidenmukaisesti, jos kumppani sen haluaisi tietää.

Vierailija
24/86 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En keksi tilannetta missä määriä ilmoittelisin, mutta jos puoliso kysyisi niin kertoisin totuuden. Ei ole toistaiseksi kysynyt.

15-20 partneria, sisältää köppäiset kännipanot + oikeasti merkitykselliset suhteet.

M42

Vierailija
25/86 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kertonut rehellisesti jos sitä on kysytty. Minulla ei ole tarvetta liioitella eikä vähätellä heidän määräänsä.

Vierailija
26/86 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

M50v ja reilut 50 naista. Nää kaikki ennen avioliittoa 20v sitten, Hyvä näin..

Vierailija
27/86 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertonut että muutamia. Totuus paljon enenmän.

Vierailija
28/86 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mieheni on minun 2. Minä olen hänen 200 jotain...kyllä tämän tiedon tultua ilmi on alkanut harmittamaan aivan valtavasti!miksi säästin itseäni turhaan? Miksi elin jossain prinsessa maailmassa jostain aidosta rakkaudesta ja tunteesta seksissä. Huijattu olo.

Kaikki. Jos on yli 200 kumppania ei ole ajatusmaailma sama kuin minulla. Ei halua sästää itseään vain tärkeille ihmisille. Seksi ei ole tunnetta vaan tekoa. Ja se harmittaa että olen säästänyt itseäni koska ajattelin että se merkitsisi joskus jollekkin jotain ja sillä olisi merkitystä. Olinpa hölmö! Ei seksi ja rakkaus liity toisiinsa tosielämässä mitenkään.

Seksi ei ole tunetta vaan tekoa, mutta tunteet mukana siitä tuleekin jotain muuta. No oma vikahan tuo on jos ei kykene sopeutumaan nykytilanteeseen, vaan antaa itseensä liittymättömän historian murentaa elämänsä. Olet ylipäätään olemssa melkosien sattumuen kautta vailla tarkoitusta ja nyt murehdit samanlaisen elollista kun hän on toteuttanut seksuaaliviettiään.

Vierailija
29/86 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja vielä se, että kun on noin paljon naisia kokenut, en pysty mitenkään olemaan erityinen. Kyllä se kokemus skaala on jo niin laaja että sieltä löytyy yhtä jos toista parempaa kokemusta ja kauniimpaa naista.

Maailmassa löytyy aina kauniimpaa ja perempaa. Totuttele ajatukseen että et ole koskaan kenellekkään paras mahdollinen, mutta voit olla paras mahdollinen jonka se toinen on valinnut. Kai hän olisi yhdessä jonkun muun kanssa jos joku olisi ollut parempi hänelle? Hyvin suurella todennäköisyydellä sinä terrorisoit omat mahdollisuutesi.

Vierailija
30/86 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos asiaa täytyy miettiä, niitä on liikaa. Suomen kokoisessa maassa ne jatkuvat moikkailut alkavat ottaa päähän ennemmin tai myöhemmin, oli sitten mies tai nainen.

Vierailija
31/86 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tervetuloa todellisuuteen ja aikuisten maailmaan! Jokainen elää vain itselleen. Tuolla kaunilla ajatusmaailmalla olet vain satuttanut itseäsi. Sait ns. Tyhjän arvan ja miehesi lottovoiton! Elämä on!

Vierailija
32/86 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan pelle ajatuskin tuollainen, että joku aikuinen ihminen valehtelisi seksipartnereiden määrän ylös- tai alaspäin.

Eipä ole tullut mieleenkään tuollainen, enkä ole kuullut tuollaista juttua IRL koskaan.

Liekö joku vanhempien ikäluokkien juttu sitten.

N29

Vierailija
33/86 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi ei, kuulostaa kauhealta, jos olet ihan tietoisesti ”säästellyt” itseäsi ja sitten aloitkin tuollaisen miehen kanssa.

Sinun olisi pitänyt ottaa joku samanlainen mies eikä liberaalia vapaan seksin harrastajaa, jos arvomaailma on tuo.

Ymmärrän harmituksesi.

Vierailija
34/86 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi ei, kuulostaa kauhealta, jos olet ihan tietoisesti ”säästellyt” itseäsi ja sitten aloitkin tuollaisen miehen kanssa.

Sinun olisi pitänyt ottaa joku samanlainen mies eikä liberaalia vapaan seksin harrastajaa, jos arvomaailma on tuo.

Ymmärrän harmituksesi.

Entä jos miehellä ei ole seksikumppaneita ollenkaan? Sellaisia on paljon, niin miksi valita joku pelimies? Iänikuinen kysymys.

Vierailija
35/86 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksikumppanien määrä vai valehtelu kumppanille?

Jos valehtelet: miksi?

Vierailija
36/86 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

M45. Seksikumppaneiden määrä: 7 (Jonkinlaista orgasmiin johtavaa intiimiä muhinointia), 3 (varsinaista yhdyntää). Eipä tule kyllä kenellekään kerrottua, koska mitäpä se kenellekään kuuluu...

Vierailija
37/86 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän harmituksesi.

Entä jos miehellä ei ole seksikumppaneita ollenkaan? Sellaisia on paljon, niin miksi valita joku pelimies? Iänikuinen kysymys.

Valita kumppani? Eli tuo on hyvä ja rakastan mutta on laiha/lihava tai ollu liia monen kaa en huoli. Vaan sitte jolla on speksit kohillaa mutten rakasta? Leipä ja vaatteetvalitaan, ihmissuhteet tulee jos tulee. Jos yleensä ihmiset valitsee, en ihmettele enää avioerojen määrää

Vierailija
38/86 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän harmituksesi.

Avaanpa hiukan tilannettamme lisää. Siis sain tietää jossain vaiheessa miehelläni olleen muutamia naisia enne minua, muten hön asian mainitsi.ja hän taas tuesi minun ajatukseni asiasta. Olin hänelle alkuun valloitus ja halusi päästä kokeilemaan onnistuuko saamaan minultakin. No kuulemma rakastuikin minuun ja koko homma muutti muotoaan. Totuus on selvinnyt minulle vasta jokin aika sitten ns. Vanhingossa. Olemme nykyään naimisissa ja yksi lapsikin. Silti tuo huijatuksi tulo ja tuo naisten määrä on vain aivan kamalaa. Mies aidosti on pahoillaan että on loukannut mutta ei halunnut kertoa aijemmin koska ajatteli että olisin lähtenyt kävelemään. Kuten olisin tehnytkin. Nyt se ei ole enää niin helppoa.

Vierailija
39/86 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän harmituksesi.

Valita kumppani? Eli tuo on hyvä ja rakastan mutta on laiha/lihava tai ollu liia monen kaa en huoli. Vaan sitte jolla on speksit kohillaa mutten rakasta? Leipä ja vaatteetvalitaan, ihmissuhteet tulee jos tulee. Jos yleensä ihmiset valitsee, en ihmettele enää avioerojen määrää

oletpa mustavalkoinen. Selitä mulle miten kumppanin valitseminen sulkee rakkauden pois? Siksi avioeroja tulee kun otetaan se rakas vaikka hän olisi täysi ääliö. Sitten valitetaan täällä kun toinen käyttäytyy järjettömästi. Kysyin sinulta ja odotan että vastaat sieltä linnastasi.

Vierailija
40/86 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän harmituksesi.

Avaanpa hiukan tilannettamme lisää. Siis sain tietää jossain vaiheessa miehelläni olleen muutamia naisia enne minua, muten hön asian mainitsi.ja hän taas tuesi minun ajatukseni asiasta. Olin hänelle alkuun valloitus ja halusi päästä kokeilemaan onnistuuko saamaan minultakin. No kuulemma rakastuikin minuun ja koko homma muutti muotoaan. Totuus on selvinnyt minulle vasta jokin aika sitten ns. Vanhingossa. Olemme nykyään naimisissa ja yksi lapsikin. Silti tuo huijatuksi tulo ja tuo naisten määrä on vain aivan kamalaa. Mies aidosti on pahoillaan että on loukannut mutta ei halunnut kertoa aijemmin koska ajatteli että olisin lähtenyt kävelemään. Kuten olisin tehnytkin. Nyt se ei ole enää niin helppoa.

Nyt v'tt' järki käteen, ja katse tulevaan, helvetti!! Siellä on lapsikin mukana kuvioissa, ja ihan jotain muuta pitäisi elämän olla kuin tuollaista täysin typerästä asiasta skitsoamista!! 🤨

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kahdeksan