Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seksikumppaneiden määrä mitä kerrot vs todellisuus

Vierailija
12.11.2021 |

Yleinen sääntöhän on se että miehet korottaa ja naiset vähentää määrää kysyttäessä. Teettekö itse näin ja mitkä ovat omat lukusi. Kerro myös ikäsi ja oletko mies vai nainen.

Omat lukuni, mies 40v, todellinen määrä 3, kysyttäessä kerrottu määrä 6-7.

Kommentit (86)

Vierailija
81/86 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

M44 kirjoitti:

Vaimolle olen kertonut että 2. Mutta onhan niitä enemmän. Joskus tuli pantua vähän liian helposti kaikkia.

Eli vaimosi luulee saaneensa kultakimpaleen mutta oikeasti saikin käyttötavaraa.

Vierailija
82/86 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M44 kirjoitti:

Vaimolle olen kertonut että 2. Mutta onhan niitä enemmän. Joskus tuli pantua vähän liian helposti kaikkia.

Eli vaimosi luulee saaneensa kultakimpaleen mutta oikeasti saikin käyttötavaraa.

Onko sulla (taas) huono päivä kun alennat muita? Miehellä on suositeltavaa käyttää sitä vehjettä, näin sanoo ihan lääkäritkin. Miksi sitä ei mielestäsi saisi käyttää? Osaatko perustella?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/86 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet jättävät yhden yön jutut mainitsematta, koska hävettää/halutaan unohtaa. Miksei voida olla rehellisiä ja sanoa oikeata määrää ja todeta, että x määrä laadukkaita ja määrä vähemmän laadukkaita kertoja. Elämää se vain on.

Vierailija
84/86 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monet jättävät yhden yön jutut mainitsematta, koska hävettää/halutaan unohtaa. Miksei voida olla rehellisiä ja sanoa oikeata määrää ja todeta, että x määrä laadukkaita ja määrä vähemmän laadukkaita kertoja. Elämää se vain on.

Koska on helpompi kieltää ne itseltä. Tuo on muuten äärettömän yleinen ja haitallinen käyttäytymismalli.

Vierailija
85/86 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska on helpompi kieltää ne itseltä. Tuo on muuten äärettömän yleinen ja haitallinen käyttäytymismalli.

Tämä on muuten totta. Vaimoni käyttää tätä. Ei sovi uskontoon että on pannut vanhempaa miestä nuoruudessa. Satuin tietää.

Vierailija
86/86 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M44 kirjoitti:

Onko sulla (taas) huono päivä kun alennat muita? Miehellä on suositeltavaa käyttää sitä vehjettä, näin sanoo ihan lääkäritkin. Miksi sitä ei mielestäsi saisi käyttää? Osaatko perustella?

Saa käyttää. Mutta saa myös olla rehellinen kumppanilleen asioista eikä esittää puhtoisempaa kuin onkaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kahdeksan