Seksikumppaneiden määrä mitä kerrot vs todellisuus
Yleinen sääntöhän on se että miehet korottaa ja naiset vähentää määrää kysyttäessä. Teettekö itse näin ja mitkä ovat omat lukusi. Kerro myös ikäsi ja oletko mies vai nainen.
Omat lukuni, mies 40v, todellinen määrä 3, kysyttäessä kerrottu määrä 6-7.
Kommentit (86)
Sain jälkeenpäin tietää että vaimo oli valehdellut minulle. Nolla ei pitänyt paikkansa. Kun yritin puhua siitä vaimo vaikeni.
Todellisuus 2, kukaan ei ole kysynyt. N50
13 muistaakseni. Pitkään luku oli 3. Sitten eron jälkeen yksi suhde yhteen varattuun daamiin (4vuotta) ja yksittäisiä yhden yön juttuja. Nyt taas parisuhteessa ihanan naisen kanssa. Jonka kanssa toimii seksi ja kaikki muukin. Eli ei tarvetta kasvattaa lukua.
Olen mies. En ole koskaan laskfnut mutta jotain 50-60. Jos joku kysyy, vastaan ettei montaa.
Kukaan ei ole koskaan kysynyt, enkä ymmärrä miksi kysyisikään? Mitä sillä tiedolla tekee? Jos joku kysyisi niin voisin vastata totuudenmukaisesti, että 30-40 En ole oikeastaan laskenut, eikä kaikkia edes muista.. osa on ollut pitkiä suhteita (~10) ja ne kyllä muistaa.
N47
Oikea luku 13. Haluan unohtaa tietoisesti niistä kolme yhden yön juttua, joten vastaan 10 kpl. Näistä pitkiä suhteita 3 kpl.
N40v
Oma luku on 3. Mukaan ei ole kysynyt.
M61
Sitä mitä sielu ei tiedä, sitä ei sydän sure. Miksi helvatussa pitää ylipäätään mennä kysymään puolison edellisestä seksi elämästä. Eikö riitä, että nykyinen suhde on hyvä. Oikean sielunkumppanin löytäminen ei ole helppoa. Voi mennä vuosia, voi löytyä heti nuorena, tai ei koskaan. Kohtalosta ja tuurista kiinni. Itse löysin nuorena ja juoksut oli juostu, unohtui kaverit ja kaikki muu parisuhteelle epäoleellinen. Ei syntynyt mitään alkuhuumaa, vaan löytyi puutuva puoliskoni, jolloin olin vasta muuttunut kokonaiseksi. Aika nopeasti kävi selväksi, että parisuhde kestää koko elämän, eikä tuota ole koskaan 45v aikana edes epäillyt. En ole uskonnollinen ihminen, joten siitä ei ole kiinni. Vaimo nyt vain on ollut osa minua alusta lähtien. Eka kymmenen vuotta meni rakkauden sumussa, ennenkuin vasta ymmärsin kuinka onnekas olin ollut. Rakkaus on vain kasvanut ja parantunut kuin viini vanhetessaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieheni on minun 2. Minä olen hänen 200 jotain...kyllä tämän tiedon tultua ilmi on alkanut harmittamaan aivan valtavasti!miksi säästin itseäni turhaan? Miksi elin jossain prinsessa maailmassa jostain aidosta rakkaudesta ja tunteesta seksissä. Huijattu olo.
Voi ei, kuulostaa kauhealta, jos olet ihan tietoisesti ”säästellyt” itseäsi ja sitten aloitkin tuollaisen miehen kanssa.
Sinun olisi pitänyt ottaa joku samanlainen mies eikä liberaalia vapaan seksin harrastajaa, jos arvomaailma on tuo.Ymmärrän harmituksesi.
Avaanpa hiukan tilannettamme lisää. Siis sain tietää jossain vaiheessa miehelläni olleen muutamia naisia enne minua, muten hön asian mainitsi.ja hän taas tuesi minun ajatukseni asiasta. Olin hänelle alkuun valloitus ja halusi päästä kokeilemaan onnistuuko saamaan minultakin. No kuulemma rakastuikin minuun ja koko homma muutti muotoaan. Totuus on selvinnyt minulle vasta jokin aika sitten ns. Vanhingossa. Olemme nykyään naimisissa ja yksi lapsikin. Silti tuo huijatuksi tulo ja tuo naisten määrä on vain aivan kamalaa. Mies aidosti on pahoillaan että on loukannut mutta ei halunnut kertoa aijemmin koska ajatteli että olisin lähtenyt kävelemään. Kuten olisin tehnytkin. Nyt se ei ole enää niin helppoa.
No itse olet valinnut olla ”valloitus”, joten niin makaa kuin petaa.
Aika kliseinen kuvio kyllä, että pelimies saanut jonkun sinisilmäisen hölmön nalkkiin.
Vajaa kymmenen ja kysyttäessä sama. Kun ei se rehellisyys aihetta katso.
Vierailija kirjoitti:
Vajaa kymmenen ja kysyttäessä sama. Kun ei se rehellisyys aihetta katso.
Niin ja M42
Jonkun verran päälle 50. Eipä sitä kukaan ole kysellyt, enkä minäkään tämmöisiä kysele. N41
Yli sata. Mies olen. En liioittele enkä vähentele. Ikäni 43
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieheni on minun 2. Minä olen hänen 200 jotain...kyllä tämän tiedon tultua ilmi on alkanut harmittamaan aivan valtavasti!miksi säästin itseäni turhaan? Miksi elin jossain prinsessa maailmassa jostain aidosta rakkaudesta ja tunteesta seksissä. Huijattu olo.
Voi ei, kuulostaa kauhealta, jos olet ihan tietoisesti ”säästellyt” itseäsi ja sitten aloitkin tuollaisen miehen kanssa.
Sinun olisi pitänyt ottaa joku samanlainen mies eikä liberaalia vapaan seksin harrastajaa, jos arvomaailma on tuo.Ymmärrän harmituksesi.
Avaanpa hiukan tilannettamme lisää. Siis sain tietää jossain vaiheessa miehelläni olleen muutamia naisia enne minua, muten hön asian mainitsi.ja hän taas tuesi minun ajatukseni asiasta. Olin hänelle alkuun valloitus ja halusi päästä kokeilemaan onnistuuko saamaan minultakin. No kuulemma rakastuikin minuun ja koko homma muutti muotoaan. Totuus on selvinnyt minulle vasta jokin aika sitten ns. Vanhingossa. Olemme nykyään naimisissa ja yksi lapsikin. Silti tuo huijatuksi tulo ja tuo naisten määrä on vain aivan kamalaa. Mies aidosti on pahoillaan että on loukannut mutta ei halunnut kertoa aijemmin koska ajatteli että olisin lähtenyt kävelemään. Kuten olisin tehnytkin. Nyt se ei ole enää niin helppoa.
No itse olet valinnut olla ”valloitus”, joten niin makaa kuin petaa.
Aika kliseinen kuvio kyllä, että pelimies saanut jonkun sinisilmäisen hölmön nalkkiin.
Kiitos kauniista nimityksestä hölmö. Siksi itseni kyllä tosiaan tunnen ja muutkin näköjään ajattelevat noin. Kuten varmaan miehenikin. En todellakaan tie nyt että miehelläni noin paljon kokemusta. Jos olisin tiennyt en olisi mukaan lähtenyt tai poistunut kuvioista ainakin kun asia olisi selvinnyt. Kuten sanoin, mies esitti asian minulle niin ettei paljoa ole ollut. Ja nyt kun olemme jo naimisissa asia on minulle valjennut ns. Vahingossa. Mies ei onneksi asiaata enää valehdellut kun kysyin kun tiesin jo faktoja. Mutta kuten sanoin. Mies kertoi myös rehellisesti niksi teki mitä teki. Itsellä todellalin hölmö ja hyväksikäytetty olo. Ei todellakaan rakastettu ja erityinen olo.
Vierailija kirjoitti:
Meillä vähän vastaava tilanne, ei ihan noin kovalla maalierolla mutta kuitenkin. Ja minä olen se mies, entinen pelimies.
Ikinä en ole kertonut omista kokemuksistani/määristä mutta rouva on toki kuullut ja alkuun kipuillut asian kanssa. Ja kun tavattiin, en uskonut ikipäivänä saavani häntä mukaani. En kyllä saanutkaan, mutta puhelinnumeron sain.
Tavattiin sitten myöhemmin, ja rehellisesti jälkeenpäin sanottuna tarkoitus oli vain saada yksi kokemus elämään lisää. Mutta kuinkas kävikään, amor ampui semmoisen nuolen että meni jalat alta. Siitä on kohta 20 vuotta eikä kokemuksia ole tullut sen jälkeen yhtään lisää. Enkä ole edes kaivannut. Hän on kuitenkin valintani, eikä yhdelläkään aikaisemmalla "numerolla" ole sen jälkeen ollut mitään merkitystä elämässäni. En ole ylpeä seksikumppaneiden määrästä, mutta en kadukkaan niitä. Täysin merkityksetön asia minulle.
Ymmärrän, jos sinua harmittaa asia. Aikansa meilläkin kipuiltiin asian kanssa, mutta ajan myötä asia jäi taka-alalle. En kuitenkaan ollut tehnyt kumppaniani kohtaan mitään väärää, koska kaikki oli tapahtunut ennen kuin olimme edes tavanneet. Sinäkin olet miehesi valinta, ole ylpeä siitä. Kuten myös voit olla omista valinnoistasi, arvostan! Menneet ovat menneitä, jokaisen on kuljettava omat tiensä löytääkseen sen oikean.
Jotenkin sitä ymmärtää, että ihmisillä voi olla kymmeniäkin kumppaneita elämänsä aikana, mutta kun luvut nousevat yli sadan pakostakin miettii onko ihmisellä itsellään kaikki hyvin? Minkälainen ihminen on valmis vain juoksemaan sängystä toiseen vuosien ajan ja mitä sillä saavuttaa? Ja voiko ihminen jolla on ollut satoja kumppaneita vakiintua onnellisesti toisen kanssa, jolla kumppaneita on ollut vain muutamia. Minulle se kertoo enemmän elämänarvoista, kuin varsinaisesti lukumäärästä.
Mulla jotain 70-90, mutta jos sitä kysyttäisiin, niin en vastaisi luvulla.
Nykyinen tietää, että olen ollut joskus aktiivinen, mutta oletan, että hänen arvionsa on reippaasti alle puolet.
Oikeasti ei tuollaista ole kyllä kukaan kysynyt.
M42
Mulla reilut 20, en oikeasti muista tarkkaa lukua eikä kukaan ole koskaan kysynyt. Jos kysyisi, vastaisin tuon. Nyt 14 vuotta ollut jo yksi ja sama ihminen. N38.
Wow..lueppa teksti uudelleen. Jos suhde perustuu valheelle ja toisen huijaamiselle niin mitä typerää siitä loukkaantumisella on? Ymmärrän kirjoittajaa hyvin. Toinen paljastuu ihan muuksi mitä on esittänyt.