Seksikumppaneiden määrä mitä kerrot vs todellisuus
Yleinen sääntöhän on se että miehet korottaa ja naiset vähentää määrää kysyttäessä. Teettekö itse näin ja mitkä ovat omat lukusi. Kerro myös ikäsi ja oletko mies vai nainen.
Omat lukuni, mies 40v, todellinen määrä 3, kysyttäessä kerrottu määrä 6-7.
Kommentit (86)
N37, oikea määrä 3, sanon 2. Sen yhden yritän unohtaa. Oli yhdenillansuhde, joka kaduttaa. Muut kaksi oikeita suhteita.
Jotain 15 miestä, oma mies ei ole kysynyt määrää. Olen 62.
Vähän alimitoitat, ap! Miehet kertovat oikean määrän kolmella ja naiset jakavat sen kolmella.
Olen nainen 51v ja oikea luku on 8, mutta kysyttäessä sanoisin 6. Minäkin haluan unohtaa ne 2 yhdenyön juttua...
En näe mitään syytä kertoa muuta kuin totuuden. Eli yksi, nykyinen puoliso jo yli 20 vuoden ajan.
Luku on 3 ja kysyttäessä se pysyy samana.
 N 42
Aina olen rehellisesti määrän kertonut jos kumppani on sen halunnut tietää. Ihan sata varma en ole tarkasta luvusta eli on arvio. N40 luku kenties 36 ja tämän kerronkin kysyttäessä.
Rehellisesti aina kertonut ja niitä on 37 ja kohta täytän 38 eli täytyy rueta etsimään uutta. Mies olen 37v
No, rehellisesti en edes itse tiedä montako niitä on. Ei sillä, että niitä niin paljon olisi, etteikö laskea osaisi, vaan ei ole koskaan se määrä ollut mikään arvo mitä tavoitella. Nuorena sinkkuna määrä luonnollisesti kasvoi paljon, mutta pysynyt jo 13 vuotta vakiona. Totuus lienee jotain ~50 luokkaa, kukaan ei ole koskaan kysynyt, mutta jos nykyinen pitkäaikainen kumppani jostain syystä yhtäkkiä haluaisi tietää niin ihan yleisen harmonian vuoksi vähentäisin ainakin 30 pois.
Nainen 30v. Yksi ja sama kumppani 16v ajan ollut. Jos tämä pitäisi sitten jakaa kolmella, niin vastaus 0,33. Äh, pysyttäydyn siinä yhdessä jos joku kysyy.
No eipä kukaan kysy. "Jokunen" lienee sopiva. En koskaan tilastoinut. Joskus nuomrempana muistin kolmekymmentä ja veikkaan että niitä olis enemmänkin. Mutta mikä oikeesti lasketaan? Penetroituminen? Tuleminen? Suikkarit? Epäonnistumiset tyyliin lerpahdus (juu tunnustan).
Ei oo ollu tapana valehdella, tässäkään asiassa. Aina olen totuudenmukaisesti vastannut kysyttäessä, vaimoni on neljäs peti kumppanini ja en usko että luku tuosta kasvaa.
Kaveriporukalla saunailloissahan näistä on perinteisesti aina jauhettu, ja on jotkut naljailleetkin että vähänpä poika on naisia saanut, mutta ei se määrä vaan laatu. Jotenkin itteäni on huvittanut aina tämä ihmisapinaurosten tarve fleksata naismäärillä, toki ihan evoluutioteoreettisesti ymmärrettävää käytöstä, mutta huvittavaa silti.
M31
Vierailija kirjoitti:
Ei oo ollu tapana valehdella, tässäkään asiassa. Aina olen totuudenmukaisesti vastannut kysyttäessä, vaimoni on neljäs peti kumppanini ja en usko että luku tuosta kasvaa.
Kaveriporukalla saunailloissahan näistä on perinteisesti aina jauhettu, ja on jotkut naljailleetkin että vähänpä poika on naisia saanut, mutta ei se määrä vaan laatu. Jotenkin itteäni on huvittanut aina tämä ihmisapinaurosten tarve fleksata naismäärillä, toki ihan evoluutioteoreettisesti ymmärrettävää käytöstä, mutta huvittavaa silti.
M31
Niin ja todellisuudessa olet hyvinkin saattanut "saada naista" paljon enemmän kuin ne joille on kertynyt 500 yhden illan säätöä.
Sanoin joskus vaimolle kymmenesosan kaikista ja hän tuskailee sen kanssa vieläkin. Olen hänen kolmas
Mieheni on minun 2. Minä olen hänen 200 jotain...kyllä tämän tiedon tultua ilmi on alkanut harmittamaan aivan valtavasti!miksi säästin itseäni turhaan? Miksi elin jossain prinsessa maailmassa jostain aidosta rakkaudesta ja tunteesta seksissä. Huijattu olo.
No joo kyllä mun mielestä mukava on kun on useita eri kumppaneita. Kaikki on kuitenkin erinlaisia ja kokemuksia elämässä pitää olla. Itsekkin ollu jo 16v samassa suhteessa ja silti niitä kumppaneita on se 37 niin kuin tuossa ylempänä jo mainitsinkin.
Todellisuus 0. Mitä kerron muutamia/5-10 kpl.
m40
Vierailija kirjoitti:
Mieheni on minun 2. Minä olen hänen 200 jotain...kyllä tämän tiedon tultua ilmi on alkanut harmittamaan aivan valtavasti!miksi säästin itseäni turhaan? Miksi elin jossain prinsessa maailmassa jostain aidosta rakkaudesta ja tunteesta seksissä. Huijattu olo.
Mitä noista tuo miehen historia sulkee pois? Osaatko perustella?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä noista tuo miehen historia sulkee pois? Osaatko perustella?
Kaikki. Jos on yli 200 kumppania ei ole ajatusmaailma sama kuin minulla. Ei halua sästää itseään vain tärkeille ihmisille. Seksi ei ole tunnetta vaan tekoa. Ja se harmittaa että olen säästänyt itseäni koska ajattelin että se merkitsisi joskus jollekkin jotain ja sillä olisi merkitystä. Olinpa hölmö! Ei seksi ja rakkaus liity toisiinsa tosielämässä mitenkään.
Kukaan ei ole koskaan kysynyt, ei edes vaimo, kun olettaa niitä olleen jokunen. Ei hänkään tiedä, ettei ole ollut ennen vaimoa ensimmäistäkään. Tunne piti olla mukana seksissä, eikä ennen vaimoa sitä tunnetta ollut. Koko ikäni nainut silti kuin kani, vaimon kanssa. Ikä 64v.