Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen mies on naistennaurattaja?

Vierailija
12.11.2021 |

Millainen on mies, josta sanotaan, että on naistennaurattaja? Onko sama asia, kuin pelimies?

Kommentit (82)

Vierailija
81/82 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän isossa kerrostalon taloyhtiössä asuu iäkkäämpi, ehkä jopa eläkeikäinen mies, hänen pitää joka hiton kerta sanoa jotain kun tulevat vastaan pihalla, vaikka jänellä on vaimo mukana. Harvoin tyytyy tervehtimiseen. En tunne häntä / heitä ollenkaan mut jostain syystä mis kiinnittää minuun huomiota eriryisellä tavalla. Olen seurannut tilannetta, tekee sitä muillekin naisille. Yritän jopa vältellä mitään katsekontaktia nykyään, tunnen sen vaimon vitutuksen sisimmässäni koska tiedän miltä tuntuu olla miehen kanssa joka kiinnittää huomiota karrikoidusti sanottuna jokaiseen vastaantulevaan naiseen. Se on kamalaa. Tämä nainen tervehtii vain päätä nyökkäämällä, ei sano koskaan mitään ainakaan mulle. 

Vierailija
82/82 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun nuoruudenrakkaani oli ja on varmaan edelleen tällanen naistennaurattaja. Olin aina halunnut hänet koska itsekin ihastuin siihen leveään hymyyn ja huomioon mitä sain häneltä, olinhan 3v nuorempi ja olisin voinut kuvitella että pyörittelee ikäisiään. Ai että mä kärsin siitä et se teki tuttavuutta jokaisen uuden kylälle kesälomalle tulevan likan kans, heti, aivan heti ja takuuvarmadti hän teki tikusta asiaa että pääsi heittämään jotain läppää ja baarissa viikonloppuna jututtamaan. Kaupan kassat, huoltamomyyjät, kampaajat uimahallin valvojat ym ym, joka hiton naiselle piti edes jotain lohkasta ja hymyillen katsoi kohti, jotta sai edes sekunnin huomion itseensä, tai vaikka pikku ihastuksen. No, hän osoittautui pettäjäluonteeksi, petti minua ja oli pettämässä tulevaa morsiantaan hetki ennen häitään.  Niin hirveä tarve on saada huomio ja hyväksyntää eikä tunnevammaisena ymmärrä sitä että tuollainen käytös tuntuu todella kamalalta kumppanista. Ei osaa ajatella, koska on niin hirvittävän itsekeskeinen ja itseään täynnä, eikä välitä siitä että oma kumppani kärsii mustasukkaisuuden tunteesta jota hän vähän väliä ruokkii. Mitäkähän hän itse olisi miettinyt ja miltä olisi tuntunut jos minä tai hänen nykyinen muija olis samanlainen et pitää saada aina muiden miesten huomio. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän neljä