Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millainen mies on naistennaurattaja?

Vierailija
12.11.2021 |

Millainen on mies, josta sanotaan, että on naistennaurattaja? Onko sama asia, kuin pelimies?

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kainalosta kutittaja, varsinkin siitä isosta kainalosta.

Vierailija
22/47 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naistennaurattaja tekee sen luontaisesti. Se on syntymässä saatu karisma. Arkipäivän keskustelussakin voi olla naurattamispiirteitä, vaikka puhuisi normaalisti ilman taka-ajatuksia. Kaverin lapsi on tällainen, ollut hurmuri pikkulapsesta asti.

Pelimies taas on opetellut naistennaurattamistaktiikat. Tietää mistä naiset lämpenee, jotta pääsee petipuuhiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on sama kuin naissankari. Naissankari taas on sama kuin

1. naisten suosion tavoittelussa menestyvä mies, naistenmies, naistennaurattaja, hamesankari, hurmuri, casanova, donjuan.

2. naispuolinen sankari

Tämä sanakirjasta.

Vierailija
24/47 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli nuoruudessa avopuolisoksikin asti mies jonka nimesin jossain vaihessa "naistennaurattajaksi. 

Oltiin molemmat samalta pieneltä paikkakunnalta joten olin tuntenut hänet ala-aste ikäisestä saakka. Hän oli aina iloinen velikulta, kaikkien kaveri, pitkä, urheilullinen, hyväkroppainen ja leveähymyinen komistus johon olin myös minä rakastunut korviani myöten. En edes tajunnut sitä, että hän oli kaikkiin (silloin) tyttöihin aina mielin kielin, flirttaili ja kiusoitteli. 

No, sama jatkui vielä reilut parikymppisenäkin kun oltiin jo oltu vuosia yhdessä ja asuttiinkin kimpassa jo. Hänen piti aina sanoa jotain kaikile naisille jos tilanne ikinä sitä salli, jopa tuntemattomalle kaupan kassa, jos se oli joku keski-ikäistä nuorempi, hänen piti lohkaista jotain mielestään hauskaa ja heittää se leveä hymy hänelle.

Mm tästä ja hänen aikaisemmasta "naistenkaatajan" maineesta johtuen olin mustasukkainen hänestä ja tuo usein toistuva muille pikkuflirtti sai itselläni veren kiehumaan. En luota tuollaiseen mieheen. Itselläni kun ei ole koskaan ollut tarve kerjätä mitään huomiota keltään. Niinhän siinä sitten kävikin että suhteemme hiipui, hän vietti viikonloput pelireissuilla ja sitten kavereiden kanssa baarissa, minä kärsin tästä ja olin tietysti mustasukkainenkin. Yllätys yllätys, hän petti minua ja erosimme.

Tajusin vasta aikuisena vuosikymmenten jälkeen mistä tuo hänen piirteensä oikein kumpusi. Hän oli varmasti jollain tapaa hyvin epävarma, ehkä vähän huonoitsetuntoinen ja hän yritti sillä miellyttämisellä saada ihmiset tykkäämään itsestään. Hän oli vamasti tajunnut olevansa ihan ok näköinen ja saikin helposti tyttöystävän jos toisenkin ja myöskään sängystä toiseen kännissä hyppelehtiminen ei ollut hänelle vierasta, eli tuo flirtti, huomionkerjääminen, naistennauratustekniikka tepsi. Oli kyllä ihan hiton ärsyttävä ja nolokin piirre. Itselläni ei ole mitään tarvetta edes puhua vieraille miehille eikä saada millään tapaa heitä huomaamaan minua, mulle riittää se yksi ja ainoa. 

Olisipa hauska tietää onko tuo sama piirre hänessä edelleen nyt kun käy jo reilusi yli 50 ikävuotta.

Vierailija
25/47 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen jolla on tave saada huomio itseensä. Naistennaurattaja on mielestäni hiukan eri asia kuin pelimies. Pelimies manipuloi, metsästää, kieroilee, junailee ja ja pyörittää useita nsisia kerralla. Naistennaurattaja voi olla vaikka perheellinen ja pysyä liitossa pettämättä, mutta hänellä on hirveä tarve kerjätä naisten huomiota, tulla hyväksytyksi ja pidetyksi.

On olemassa myös miesten naurattajua. Itselläni oli nuorena hyvä ystävä joka oli juuri sellainen, heti kun lähelle tuli joku, kuka tahansa mies, niin ääni muutti heti iloiseksi ja tuli sellainen tietty pilke silmäkulmaan ja voi sitä kiherrystä eteenkin jos mies oli jotenkin mielenkiintoinen. Jos kundi oli minusta kiinnostunut, niin tämä ystäväni teki kaikkensa siitä huolimatta että saisi tuon kundin huomion. Hän hymyili aina yltiöpäisesti ja tuppaantui aina sinne misdä oli miehiä ja voi sitä kiehnäystä ja kikatusta.

Nyt, 30v päästä minulla on työpaikalla samanlainen perheellinen nainen, joka ei kiinnitä kolleganaisiin juuri mitään huomiota, kihertää jokaisen miehen kanssa ihan missä ikinä siihen tulee tilaisuus, kiertää sermiltä sermille avokonttorissa ja tekee tikusta asiaa että voi jäädä juttelemaan. Aina nauraa isoon ääneen ja heittelee vitsailee jollain. Firmaan tuli uusi ihan ok näköinen mies, eikö tää miestennaurattaja parkkeerannu samaan ruokapöytään kerjäämään huomiota ja tekemään itseään tykö, voi kääk miten ilmiselvää...  Erään miehen kanssa flirttasi ja iilimadon lailla takertui häneen  niin että eiköhän saanut jonkun suhteen aikaan. Hän on juuri oikein miestennaurattajan prototyypistä.

Vierailija
26/47 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä tarina naistennaurattajasta:

Olin aikoinaan yksin Kanarialla jollain saarikierroksella. Olin tuolloin n nelikymppinen, vielä silloin ilmeisen näyttävän näköinenkin koska eräs eläkeikää lähestyvä (selkeästi ainakin joskus ollut esiintymistyylistä päätellen oikein alfauros) mies iski ilmeisesti silmänsä minuun (kin).

Tämä mies oli vaimonsa ja ilmeisesti tytyärensä perheen kanssa reissussa. Hän jutteli hyvin herkästi kaikille reissussa oleville naisille, varsinkin yksin matkaaville, yleensä muut Suomalaiset ei juuri puhu mitään tuntemattomille.

Erään pysähdyksen jäkkeen hän meni istumaan vaimonsa viereen bussiin ja bussin liikkeelle lähdettyä vaihtoi minun viereen. Hän tuli tekemään ihan avoimesti tuttavuutta. Olin todella kiusaantunut tilanteesta.

Hän oli toki selvästi koulutettu, fiksu ja sivistynyt ja keskustelumme sujui, vaikkakin hän kehui kyllä suurimmanosan aikaa minkälaisissa vaativissa johtajan tehtävissä hän on työskennellyt yms.... Ajattelin kokoajan miltä siitä vaimosta mahtaa tuntua. Olen itse aika mustasukkaista sorttia ja minulla oli ollut nuorempana juuri tuollainen muille lirkutteleva ja muiden naisten homiota kerjäävä pettävä mies, joten tunsin niin hirvuista myötätuntoa sitä rouvaa kohtaan ja kiukkua sitä äijää kohtaan, että miten helvetillä se kehtaa tehdä oman perheen edessä tällaista. Jotenkin ihan sadistinen piirre.  

Tuo mies vielä vilkutti minulle perheensä nähden kun käivät pois aikaisemmin kuin minä. Hitto miten noloa!

Vierailija
27/47 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkä ja lihaksikas. Hyvä hiusraja ja laatikkoleuka. 

Vierailija
28/47 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinkuin tuolla moneen kertaan on sanottukin niin huomion ja hyväksynnän kerjäämistähän se on. Sillä testataan omaa viehätysvoimaa ja halutaan antaa sellainen kuva että on todella mukava, hauska ja naisen huomioiva.

Jotkut ehkä petaavat tällä sitä, että jos nykyisen kumppanin kanssa tulee ero, niin on valmiiksi sitten pedannut itselleen jo liudan seuraavia ehdokkaita. 

Tosin en tiedä miten paha asia se on että haluaa olla hauska, kohtelias, iloinen ja muut huomioiva jos se on todellinen luonne. 

Vierailija
29/47 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. Roope Salminen.

Vierailija
30/47 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erään tuttavani ex mies oli juuri tällainen maistenmies, naisten naurattaja, parkettien partaveitsi. Esitti aina muiden läsnäollessa hauskaa seuramiestä ja olikin toki ihan hauska. Aina kun oli naisia, tuttuja tai tuntemattomia, miehen piti päästä juttusille ja vähän flirttaamaan. Esitti myös perheen päätä, vastuunkantajaa ja vaimostaan/ lapsistaan huolehtijaa silloin kun oli joku muu kuulemassa.

Mutta kun ovet sulkeutuivat, niin oli laiska, ylimielinen, tympeä, negatiivinen, ei auttanut vaimoaan vähääkään huushollin hoidossa tai pihatöissä vaan arvosteli ja vähätteli jatkuvasti. Järkyttävän kaksinaamainen tyyppi.

Vierailija
31/47 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

upupup

Vierailija
32/47 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

upupup

Vierailija
33/47 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastuu jokaiseen joka nenän eteen saapuu, ainakin esittää niin. Loputon ihailun kaipuu. 

Vierailija
34/47 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

upupup

Vierailija
35/47 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

upupup

Vierailija
36/47 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen ukko räplää naisten naurunappulaa siihen malliin, että naiset kihertää silmämunat päässään pyörien kuin hedelmäpelin rullat.

Vierailija
37/47 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naistennaurattaja on vitsilinko, osaako puhua oikeista asioista lainkaan.

Vierailija
38/47 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen joka pistää puheillaan naisen pään sekaisin ja sitten saman katon alla kropan ym. mustelmille

Vierailija
39/47 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisiinhan monesti puree kiinnostusmielessä se että mies saa nauramaan.

Vierailija
40/47 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

upupup