Mikä siinä on niin vaikeaa käyttää sitä heijastinta!!???
Miten se on niin vaikeaa se heijastimen käyttö? Eikö järki sano ettet näy pimeällä mihinkään? Tummat vaatteet vielä päällä niin todella vaikea autoilijan on huomata sut!
Kommentit (91)
Koska ei ole ihan pakko pakko. En tee mitään mikä ei ole pakko pakko. Lampaat bääää lampaat käyttää
No en ole niin aivoton tapaus, että jäisin jonkun ajoneuvon alle. Lisäksi pidän aina tummia vaatteita, jotta pääsen helposti piiloutumaan kytiltä, joten ei olisi mitään järkeä pitää mitään pikkulasten heijastinta.
Vierailija kirjoitti:
Koska ei ole ihan pakko pakko. En tee mitään mikä ei ole pakko pakko. Lampaat bääää lampaat käyttää
Ja tiedän minä senkin, että 5g on tehty tuhoamaan ihmiset ja leirejä rakennellaan rokottamattomille.
Kuka vielä kulkee yksityissaastuttimella 2020-luvulla?
Ketjun perustella vaikuttaa vahvasti että luonnonvalinta korjaa heikomman aineksen.
Itärajan yli tulevat pommikoneet eivät näe minua.
Talvitakeissa olisi hyvä olla renksuja, joihin heijastimen saisi kiinni. Hakaneula tuppaa repimään reikiä kankaaseen.
Vierailija kirjoitti:
Muistattehan että JOKAINEN autoilija on myös jalankulkija. Onko teillä heijastimet? Tehän kuljette aina myös autojen lähellä!
Tietenkin on. Mulla on myös autossa heijastinliivi jos joudun poistumaan autossa jossain tienpäällä.
Huom. etelän maissa autossa pakollinen varuste.
Minäkin jalankulkijana näen jalankulkijan, mutta sateella autonlasin takaa se on jo vaikeampaa. Lasi vääristää vastaantulevan auton valoja sadepisaroissa ja katuvalot eivät auta yhtään. Mitä heijastimeen tulee niin se pikkuinen killi ei paljon auta, mutta jotain sentään.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/naetko-naissa-kuvissa-tieta-ylittav…