Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä siinä on niin vaikeaa käyttää sitä heijastinta!!???

Vierailija
12.11.2021 |

Miten se on niin vaikeaa se heijastimen käyttö? Eikö järki sano ettet näy pimeällä mihinkään? Tummat vaatteet vielä päällä niin todella vaikea autoilijan on huomata sut!

Kommentit (91)

Vierailija
81/91 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla jalankulkijana on kuulo sekä näkö. Jotain mitä teillä autoilijoilla ei taida olla, jos katuvalotkaan eivät riitä mihinkään, vaan pitää olla se pikkuinen heijastin jossain takinvaossa, ja vasta sitten näette. 

HUOH!

Minäkin jalankulkijana näen jalankulkijan, mutta sateella autonlasin takaa se on jo vaikeampaa. Lasi vääristää vastaantulevan auton valoja sadepisaroissa ja katuvalot eivät auta yhtään. Mitä heijastimeen tulee niin se pikkuinen killi ei paljon auta, mutta jotain sentään.  

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/naetko-naissa-kuvissa-tieta-ylittav…

Vierailija
82/91 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ei ole ihan pakko pakko. En tee mitään mikä ei ole pakko pakko. Lampaat bääää lampaat käyttää

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/91 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ääliöt vaan ei käytä heijastinta

Vierailija
84/91 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en ole niin aivoton tapaus, että jäisin jonkun ajoneuvon alle. Lisäksi pidän aina tummia vaatteita, jotta pääsen helposti piiloutumaan kytiltä, joten ei olisi mitään järkeä pitää mitään pikkulasten heijastinta.

Vierailija
85/91 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska ei ole ihan pakko pakko. En tee mitään mikä ei ole pakko pakko. Lampaat bääää lampaat käyttää

Ja tiedän minä senkin, että 5g on tehty tuhoamaan ihmiset ja leirejä rakennellaan rokottamattomille.

Vierailija
86/91 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
87/91 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka vielä kulkee yksityissaastuttimella 2020-luvulla?

Vierailija
88/91 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketjun perustella vaikuttaa vahvasti että luonnonvalinta korjaa heikomman aineksen.

Vierailija
89/91 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itärajan yli tulevat pommikoneet eivät näe minua.

Vierailija
90/91 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talvitakeissa olisi hyvä olla renksuja, joihin heijastimen saisi kiinni. Hakaneula tuppaa repimään reikiä kankaaseen.

Vierailija
91/91 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistattehan että JOKAINEN autoilija on myös jalankulkija. Onko teillä heijastimet? Tehän kuljette aina myös autojen lähellä!

Tietenkin on. Mulla on myös autossa heijastinliivi jos joudun poistumaan autossa jossain tienpäällä.

Huom. etelän maissa autossa pakollinen varuste.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kolme