Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seksiä ei ole ollut kohta kuukauteen, mies harkitsee eroa.

Vierailija
28.01.2015 |

Ollaan miehen kanssa oltu yhdessä kohta viisi vuotta. Mä olen ollut masentunut viimeisen vuoden(ylikin). Oloni on mennyt niin pahaksi, ettei meillä ole ollut seksiä lähes kuukauteen. Minun ei vaan yksinkertaisesti tee mieli. Olen alkanut myös pelkäämään läheisyyttä, koska jos läheisyys ei jonakin iltana johda seksiin niin mies on vihainen. (Ei fyysisesti väkivaltainen kuitenkaan!)

Asiasta on riidelty paljon. Olen ollut entistä enemmän hajalla, kun mua on syytetty haluttomuudesta ja masennuksesta. Enhän minäkään tästä pidä. Ja yritän muuttaa asennetta läheisyydestä ja seksistä, sekä hoitaa masennustani.

Suhteeseen ei liity syrjähyppyjä. Ja meillä on kaksi alle kouluikäistä lasta ja minulla korkeakouluopinnot kesken.

Nyt mies haluaisi erota. Sen takia kun ei meillä ole ollut seksiä hetkeen. Kertoo kyllä rakastavansa, muttei voi olla kanssani kun seksistä on niin kauan.

Olen koittanut kertoa ettei masennuksesta hetkessä parane. Hän ei ehkä sitä ymmärrä.

Onko hänellä syytäkin erota minusta? Seksiä on ollut ennen keskimäärin kerran tai kaksi viikossa, joskus tiheämmin tai vähän harvemmin. En arvannut että tuollainen asia kaataisi meidän liiton. Eikö se sitten vain ollutkaan niin vahva että kestäisi minun masennukseni.

On vähän neuvoton olo. Muilla samankaltaista tilannetta?

Jos joku tämän jaksoi lukea niin kiva. Lähinnä itselleni tämän kirjoitin, ehkä toivoen että jos joku tähän vastaisi ja osaisi kertoa jotain mikä auttaisi minua ymmärtämään tätä mielestäni kummallista tilannetta.

Toki tämä teksti antaa todella kapean kuvan tilanteesta, mutten halua tähän enempää kirjoitella. Tuossa kun pääkohdat on jo esillä.

Kommentit (101)

Vierailija
61/101 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.01.2015 klo 09:41"][quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 19:14"]

Keskustelun paikkahan tuo on, että pääsette molempia tyydyttävään ratkaisuun. On kuitenkin täysin utopistista väittää että pitkäsä suhteessa peittoa heiluteltaisi harva se ilta. (toki on poikkeuksiakin)

Tämä nykykmaailman seksistisyys vaan luo paineita parisuhteisiinkin. Aivan kuin pitkä, rakastava suhde ei olisi muutakin kuin seksiä.

Miehesi tekee kuitenkin väärin siinä, että painostaa sinua ja käyttää seksiä aseenaan. Ei ihme jos ei tee mieli. 

Ei minunkaan, normaalin terveen ihmisen tee jatkuvasti mieli seksiä. Välillä menee pitkiäkin aikoja kun se ei juuri käy kummallakaan edes mielessä. Toisinaan taas on vilkkaampia kausia. 

[/quote]

Täh?

Seksistisyys: siis jos puolisolla on seksuaalinen tarve ja  jos haluaa harrastaa seksiä vaimonsa/miehensä kanssa on seksismiä.

Käyttää seksiä aseena?: Jos mies siis haluaa/tarvitsee seksielämän puolison kanssa ja kertoo, että sen puute voi aiheuttaa avioeron on siis seksin käyttämstä aseena.

Tee mieli jatkuvasti seksiä No helppohan tuo todeta, jos ei juuri halua seksiä, mutta että molemmilla ei tule edes mieleen. Voittehan te olla siitä harvinainen pari, että on kaksi harvemmin seksiä haluavaa löytänyt toisensa
[/quote]
Jos ei mies marttyytinä alistu naisen halujen ja toiveiden mukaisern elämään, niin paska mieshän se on nykypäivänä!

Vierailija
62/101 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies voi koittaa vain painostaa sinua eron uhalla, vaikkei aikoisi erota, henkistä väkivaltaa sekin. Mieti onko hän muissa asioissa painostava.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/101 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos muutaman hassun viikon kestänyt seksittömyys aiheuttaa eron niin sanoisin moiselle luuserimiehelle/naiselle että "se on heippa sitten" ja en itkisi perään. Kasvaisi mokoma aikuiseksi.

Meillä loppui pari vkoa sitten 8kk seksittömyys eikä olla kumpikaan erolla uhkailemassa.

Vierailija
64/101 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 07:19"]

Mun ei tee mieli viedä roskia eikä imuroida eikä täyttää veroilmoitusta, mut kyllä saan ne hoidettua silti. Mikä vamma sulla on, ettei seksiä voi harrastaa, vaikka sitten ilman yhdyntää jos se jotenkin sattuu, vaikkei huvitakaan?

[/quote]

Meillä oli samanlainen tilanne kuin ap:lla, venyi sitten tosin reilun vuoden mittaiseksi. Miehen painostus, kitinä, vonkaaminen ja suostuminen vaikka itseäni ällötti pahensi tilannetta. Jokainen kerta kun suostuin vasten tahtoani sai seksin ja miehen tuntumaan vastenmielisemmältä ja itseni hyväksikäytetyksi. Hommasta tuli ihanaa kuin tiskaaminen ja seksin ollessa vain vastenmielinen velvollisuus alkoi parisuhde muutenkin hiipua. Kun seksihaluni palasivat eivät ne kohdistuneet mieheeni ja lopulta suhde päättyi kriisien kautta eroon. Väkisin suostuminen on tehokkain tapa tappaa kaikki sähkö ja kemia puolisoiden väliltä. Mies ehdotti että runkkaisin häntä tai pyllistäisin ja hän runkkaa näylle, mikä sai miehen ja seksin tuntumaan vieläkin ällöttävämmältä. Jatkuva kitinä pyllistäisitkö/ottaisitko suihin/runkkaisitko ja sitä seuraavat raivokohtaukset ja haukkumiset tappoivat suhteen. Kun seksihalut palasivat, eivät ne kohdistuneet omaan mieheeni jossa en nähnyt käytöksensä takia enää mitään haluttavaa.

Vierailija
65/101 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei taas! Tässä AP.

On tapahtunut hurja muutos. Minun mielestäni siis.
Tutkin asiaa ja tein päätelmiä, laskin yhteen 1+1 ja päädyin siihen että poistatin hormonikierukkani. Tuo hormoniperkele minulle tälläisen haluttomuuden ja masennuksen on aiheuttanut (tai vähintään ollut yksi iso aiheuttaja). Eikä edes ole mitenkään harvinaista että hormonikierukka tuollaista aiheuttaa.

Jännästi on mieli selkeytynyt. Seksiäkin tekee mieli!
Siis oikeasti _panettaa_. Tuota tunnetta en muista tunteneeni piiitkään aikaan.

Aikaisempi alavireisyys on alkanut väistymään ja tilalle on tullut se vanha minä, jonka tunnistan ja mielelläni otan vastaan.
Aikaisemmin asiat jotka aiheuttivat stressiä ovat tuntuneet ylivoimaisilta ja syöneet energiaa. Nyt samanlaisia aiheuttajia on, mutta ne ei lannista.

Olo on käsittätömän hyvä. Tarmoa löytyy. Toki on niitä huonojakin päiviä, mutta mies ja lähimmät ystävätkin ovat eron minussa huomanneet.
Enää päivät eivät ole pelkkää harmaata. Tuntuu että näen asiat paljon selkeämmin, pystyn keskittymään paremmin ja todella nautin pienistä asioista, enkä enää teeskentele.

Tämän halusin teille jakaa.
Kaikille ei selkeästi hormonikierukka sovi. Salakavalia sivuoireita mokomassa.

Aurinkoista kevättä teille av-palstalaiset! :)

-AP

Vierailija
66/101 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP jatkaa..

Ensinnäkin pahoittelut tuollaisesti yhteen pötköön kirjoittelusta, syytän siitä puhelinta.

Halusin vielä sen sanoa että poistatin kierukan helmikuun alussa, nyt se on siis ollut poissa yli kuukauden.
Jo tässä ajassa huomaan huomattavan eron. Toissapäivänä tais päästä pien itku kun tajusin, että todella taidan saada itseni takaisin. 

Energiaa on ollut ihan eri tavalla touhuta lasten kanssa ja puurtaa opintoja eteenpäin. Miehen kanssa ollut seksiä parhaimmillaan kolme kertaa yhden illan aikana :D

Toivon että joku muukin hoksaisi etsiä syytä masennukseensa/haluttomuuteensa mahdollisesta hormonaalisesta ehkäisystä. Tuollaiset oireet ovat salakavalia, sisältä kaivertavia ja huomaamattomia. 
Jopa terveydenhoitaja(tms.) joka kierukan poisti, koitti pyörtää oireet ja yhteyden kierukkaan, vaikka Mirenan ohjeissakin lukee varsin yleisinä oireina juurikin edellä mainitut.

- AP

Vierailija
67/101 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 03:22"]Mikä siinä teille mammat on niin vaikea käsittää, että jollekin seksi on tärkeä asia, toiselle ei. Niinkuin vaikka koruompelu tai koripallokin. On ikävä olla suhteessa, jossa ei saa kumppaninsa rajoittuneisuuden takia toteuttaa itseään niinkin harmittomassa (ja jopa hyödyllisessä) asiassa, kuin seksi. Eikä tämä rajoittava osapuolikaan ole valmis tulemaan tuumaakaan vastaan.

Kyllä minäkin ap:n miehenä vähintään vakavasti harkitsisin eroa.
[/quote]

Voisko tuo toimia toisin päin? Olen suhteessamme se huomattavasti aktiivisempi ja himokkaampi osapuoli, miestäni kiinnostaa kerran päivässä, ehkä kerran viikossa tahdilla. Välistä tämä turhauttaa, kun himot jyllää kuin pienellä oravalla, kuten tälläkin hetkellä... ja mies ei vain pysy perässä, pyörittelee epätoivoisena päätänsä ja naurahtelee epäuskoisesti, että VIELÄKÖ SULLA TEKEE MIELI?! Miehelläni on eräs todella seksikäs ja himoittava kaveri, voisin pyytää siltä ystävän palvelusta, kun mies ei jaksa. Tyyppi suostuis varmasti. Mites, käviskö teille miehet tällainen asetelma?! Mitä pitää tehdä, jättää, pettää vai kestää kuin...nainen? Ihan ilomielin kävisin vain panemassa tuota miehen seksikästä kaveria, jos saisin luvan!

Vierailija
68/101 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 14:49"]

[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 03:22"] [/quote] Voisko tuo toimia toisin päin? Olen suhteessamme se huomattavasti aktiivisempi ja himokkaampi osapuoli, miestäni kiinnostaa kerran päivässä, ehkä kerran viikossa tahdilla. Välistä tämä turhauttaa, kun himot jyllää kuin pienellä oravalla, kuten tälläkin hetkellä... ja mies ei vain pysy perässä, pyörittelee epätoivoisena päätänsä ja naurahtelee epäuskoisesti, että VIELÄKÖ SULLA TEKEE MIELI?! Miehelläni on eräs todella seksikäs ja himoittava kaveri, voisin pyytää siltä ystävän palvelusta, kun mies ei jaksa. Tyyppi suostuis varmasti. Mites, käviskö teille miehet tällainen asetelma?! Mitä pitää tehdä, jättää, pettää vai kestää kuin...nainen? Ihan ilomielin kävisin vain panemassa tuota miehen seksikästä kaveria, jos saisin luvan![/quote]

Vaihtoehdot ovat joko kestää tai jättää.  Helppoa.

Vierailija
69/101 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 23:34"]

Meillä oli viime vuonna seksiä 4 kertaa. Vikasta kerrasta on jo reilut 3kk. Haluton meidän suhteessa on mies, eikä mulle ole vielä tullut mieleenkään hakea eroa. Vituttaahan tämä tilanne välillä todella paljon, mutta en mä nyt vielä halua hajottaa perhettä. Saati että tekisin sen 1kk seksittömyyden jälkeen. Eihän tossa enää vois katsoa lapsiaan silmiin. Että nostinpa kytkintä ja jätin perheeni kun en saanut seksiä kuukauteen.

[/quote]

Komppaan tätä, minulla melkeen pilkulleen sama tilanne. Ja aivan samat mietteet. AP:n mies on nyt aika säälittävä omaan napaan katsoja.

Vierailija
70/101 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellesi voisi olla jokin tukipuhelin/keskusteluaika myös hyvä. Masentuneen kanssa on todella raskasta olla, jos ei pääse itse purkamaan tuntojaan mihinkään. Toivottavasti miehesi rakastaa kuitenkin niin paljon sinua, että on oikeasti valmis tekemään töitä teidän molempien hyvinvoinnin eteen. Usein masennuslääkkeetkin lisää haluttomuutta. Jos miehesi ei ole valmis keskusttelemaan kenenkään kanssa, niin voisit näyttää hänelle muutamia nettisivuja, joista hän voisi lukea masennuksesta ja parisuhteesta.

Vierailija
71/101 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 13:05"][quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 12:52"][quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 23:45"]

Minkäs perkeleen elämän sankari mitalin siitä saa jos kärvistelee seksittömässä parisuhteessa? Silloin jos toinen ei pysty/halua hommiin niin on kohtuullista sekä oikeutteua että toinen saa hakea nautintonsa muualta vai onko se jotenkin pois siltä haluttomalta?

[/quote]

Jos toinen ei ole omasta vapaasta tahdostaan ja kiristämättä suostunut toisen vieraissa käyntiin, niin se on silloin rikos, aviorikos, lupausten rikkominen, petos. Eli ei ole oikeutettua käydä vieraissa, jos toinen ei kykene seksiin sairautensa takia. Voihan osat vaihtua, entäs sitten? Hyväksyisitkö itse sen, että esim kaunis, nuori vaimosi (jos sellaisen olet sattunut saamaan!) käy vieraissa, kun sulle tullut jostakin isommasta leikkauksesta tms pitempiaikainen potenssin menetys ja seksi ei ole ensimmäisenä mielessä kipujen ja haavan takia. (miehet on pienissäkin sairaustapauksissa usein niiiin hoivattavia ja passattavia että!).
[/quote]
Voihan mies tyydyttää naista muuten. Juuri täällä moni sanoi, miehelle käsihoitoa. Samoin potenssiton mies voi hieroa klitorista tai työnnellä sormea reikään.
[/quote]
Mitäs tähän sanoo mammat? Kuukausi tolkulla mies hieroisi sormella klittaa kun te haluaisitte panoa.

Vierailija
72/101 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 14:49"]

[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 03:22"]Mikä siinä teille mammat on niin vaikea käsittää, että jollekin seksi on tärkeä asia, toiselle ei. Niinkuin vaikka koruompelu tai koripallokin. On ikävä olla suhteessa, jossa ei saa kumppaninsa rajoittuneisuuden takia toteuttaa itseään niinkin harmittomassa (ja jopa hyödyllisessä) asiassa, kuin seksi. Eikä tämä rajoittava osapuolikaan ole valmis tulemaan tuumaakaan vastaan. Kyllä minäkin ap:n miehenä vähintään vakavasti harkitsisin eroa. [/quote] Voisko tuo toimia toisin päin? Olen suhteessamme se huomattavasti aktiivisempi ja himokkaampi osapuoli, miestäni kiinnostaa kerran päivässä, ehkä kerran viikossa tahdilla. Välistä tämä turhauttaa, kun himot jyllää kuin pienellä oravalla, kuten tälläkin hetkellä... ja mies ei vain pysy perässä, pyörittelee epätoivoisena päätänsä ja naurahtelee epäuskoisesti, että VIELÄKÖ SULLA TEKEE MIELI?! Miehelläni on eräs todella seksikäs ja himoittava kaveri, voisin pyytää siltä ystävän palvelusta, kun mies ei jaksa. Tyyppi suostuis varmasti. Mites, käviskö teille miehet tällainen asetelma?! Mitä pitää tehdä, jättää, pettää vai kestää kuin...nainen? Ihan ilomielin kävisin vain panemassa tuota miehen seksikästä kaveria, jos saisin luvan!

[/quote]

Ap ei ole nyt kuukauteen suostunut seksiin kertaakaan ja sitä ennen kerran pari viikossa max.

Kuinka paljon sinä siis haluaisit/tarvitset seksiä, jos miestäsi kuitenkin kiinnostaa joskus kerran päivässä, joskus kerran viikossa ja tämä on aivan liian vähän? Eli sinäkin haluat enemmän kuin mitä Ap antaa, kun on taas sitten joskus hamaassa ikuisuudessa terve/antoi aiemmin?

Itse voisin luvata haluavani seksiä noin kerran päivässä, tahdilla 0-3 kertaa päivässä, kuitekin vähintään 365 kertaa vuodessa. Siis näissä kerroissa olisin ihan tosissani mukana. Voisin luvata ylittää tuon määrän reilusti (*2) halutessasi, ainakin kohtuullisella innolla/suorituksilla. Olisiko tämä tarpeeksi?

41v m

Vierailija
73/101 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 17:00"][quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 14:49"]

[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 03:22"]Mikä siinä teille mammat on niin vaikea käsittää, että jollekin seksi on tärkeä asia, toiselle ei. Niinkuin vaikka koruompelu tai koripallokin. On ikävä olla suhteessa, jossa ei saa kumppaninsa rajoittuneisuuden takia toteuttaa itseään niinkin harmittomassa (ja jopa hyödyllisessä) asiassa, kuin seksi. Eikä tämä rajoittava osapuolikaan ole valmis tulemaan tuumaakaan vastaan. Kyllä minäkin ap:n miehenä vähintään vakavasti harkitsisin eroa. [/quote] Voisko tuo toimia toisin päin? Olen suhteessamme se huomattavasti aktiivisempi ja himokkaampi osapuoli, miestäni kiinnostaa kerran päivässä, ehkä kerran viikossa tahdilla. Välistä tämä turhauttaa, kun himot jyllää kuin pienellä oravalla, kuten tälläkin hetkellä... ja mies ei vain pysy perässä, pyörittelee epätoivoisena päätänsä ja naurahtelee epäuskoisesti, että VIELÄKÖ SULLA TEKEE MIELI?! Miehelläni on eräs todella seksikäs ja himoittava kaveri, voisin pyytää siltä ystävän palvelusta, kun mies ei jaksa. Tyyppi suostuis varmasti. Mites, käviskö teille miehet tällainen asetelma?! Mitä pitää tehdä, jättää, pettää vai kestää kuin...nainen? Ihan ilomielin kävisin vain panemassa tuota miehen seksikästä kaveria, jos saisin luvan!

[/quote]

Ap ei ole nyt kuukauteen suostunut seksiin kertaakaan ja sitä ennen kerran pari viikossa max.

Kuinka paljon sinä siis haluaisit/tarvitset seksiä, jos miestäsi kuitenkin kiinnostaa joskus kerran päivässä, joskus kerran viikossa ja tämä on aivan liian vähän? Eli sinäkin haluat enemmän kuin mitä Ap antaa, kun on taas sitten joskus hamaassa ikuisuudessa terve/antoi aiemmin?

Itse voisin luvata haluavani seksiä noin kerran päivässä, tahdilla 0-3 kertaa päivässä, kuitekin vähintään 365 kertaa vuodessa. Siis näissä kerroissa olisin ihan tosissani mukana. Voisin luvata ylittää tuon määrän reilusti (*2) halutessasi, ainakin kohtuullisella innolla/suorituksilla. Olisiko tämä tarpeeksi?

41v m
[/quote]Oijoijoi. Täällä 32-vuotias nainen, joka ihmettelee, onko tuollaisia miehiä olemassakaan. Omalta avuopuolisolta kun halut ovat kadonneet jo lähes kymmenen vuotta sitten... ja minun tekisi mieli lähes päivittäin, joskus useastikin. Toki meillä on lapsia, joten seksiä ei voi harrastaa muutenkaan ihan milloin vain. Kyllä tämä käy itsetunnon päällekin vähän, vaikka teoriassa tiedän olevani varsin kaunis ilmestys.

Vierailija
74/101 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 23:57"]

[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 23:39"]

Miehesi ehkä halusi herättää sinut erokommentillaan. Ymmärrän hyvin et masentuneena seksi ei varmasti ole ekana mielessä ja on oikeasti tökeröä toisen sairaudesta johtuvan syyn takia uhata erolla. Toisaalta ajatellaan asiaa miehen kannalta, hän ei ole sairas joten seksihalut on normaalilla tasolla. Kyllä kuukausikin voi tuntua todella pitkältä ajalta jos jatkuvasti tekee mieli. Voisitteko tehdä kompromissin molemmat, koetko ihan mahdottomana ajatuksena että esim kädellä hoitelisit miehen? Sen pystyy tekemään vaikka itseä ei huvittaisi yhtään. Ja toki suihinotto on valtaosalle miehistä vielä mieluisampi, muttase vaatii jo vähän erilaista aaennoitumista kuin kädellä runkkaaminen. Joka tapauksessa, selvittäkää asiat! Kuukauden seksittömyyden takia ei pidä alkaa hajoittamaan perhettä.

[/quote]

Ihan mielenkiinnosta, ohiksena ja riskinä saada "miesviha" leima otsaansa, mutta: usein tulee luettua juuri tästä näkökulmasta, että kun miestä panettaa ja naista ei, paras ratkaisu on antaa mieliksi edes jotakin, vaikkapa sitten "käsihoidon". Entäs, kun mies on se haluton osapuoli, mikä on käynyt myös aika monessa keskustelussa ilmi? Voiko nainen odottaa, että mies joskus hoitelisi naisen vaikka käsin, vaikka ei muuten kiinnostaisikaan? 

Ei sillä, en tiedä olisiko tuollainen kovin mielekästä kummankaan kannalta, saada lähinnä velvollisuudentunteesta. Ja itse tästä tilanteesta tuumailen, että ensikäden hommaa olisi saada masennus kuntoon tai ainakin hoitosuhde aluilleen. Toki jos masennusta jatkuu pidempään ja kuiva kausi vain venyy, ymmärrän toki silloin miehenkin näkökulmaa. Mutta toivoisihan sitä, että sairaus olisi sellainen asia, jota puoliso ymmärtäisi... kun kyse ei kuitenkaan ole useamman kuukauden tai vaikkapa vuoden seksittömyydestä (siinä tapauksessa ilman muuta ymmärrän).

[/quote]

Jos AP ei ole edes aloittanut hoitoa masennukseensa niin ymmärrän miestä paremmin. Jos toinen vain sanoon olevansa masentunut ilman että hakee siihen apua, niin saattaa kuulostaa tekosyyltä. Joka tapauksessa tuon takia ei suhdetta ja perhettä kannata rikkoa.

Suosittelen viimeistään nyt sitä hoitoon hakeutumista. Ja jonkinlaista pariterapiaa, että mieskin ymmärtää mitä oikeasti mitä ja miksi on tekeillä.

Vierailija
75/101 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 23:23"]

Ollaan miehen kanssa oltu yhdessä kohta viisi vuotta. Mä olen ollut masentunut viimeisen vuoden(ylikin). Oloni on mennyt niin pahaksi, ettei meillä ole ollut seksiä lähes kuukauteen. Minun ei vaan yksinkertaisesti tee mieli. Olen alkanut myös pelkäämään läheisyyttä, koska jos läheisyys ei jonakin iltana johda seksiin niin mies on vihainen. (Ei fyysisesti väkivaltainen kuitenkaan!) Asiasta on riidelty paljon. Olen ollut entistä enemmän hajalla, kun mua on syytetty haluttomuudesta ja masennuksesta. Enhän minäkään tästä pidä. Ja yritän muuttaa asennetta läheisyydestä ja seksistä, sekä hoitaa masennustani. Suhteeseen ei liity syrjähyppyjä. Ja meillä on kaksi alle kouluikäistä lasta ja minulla korkeakouluopinnot kesken. Nyt mies haluaisi erota. Sen takia kun ei meillä ole ollut seksiä hetkeen. Kertoo kyllä rakastavansa, muttei voi olla kanssani kun seksistä on niin kauan. Olen koittanut kertoa ettei masennuksesta hetkessä parane. Hän ei ehkä sitä ymmärrä. Onko hänellä syytäkin erota minusta? Seksiä on ollut ennen keskimäärin kerran tai kaksi viikossa, joskus tiheämmin tai vähän harvemmin. En arvannut että tuollainen asia kaataisi meidän liiton. Eikö se sitten vain ollutkaan niin vahva että kestäisi minun masennukseni. On vähän neuvoton olo. Muilla samankaltaista tilannetta? Jos joku tämän jaksoi lukea niin kiva. Lähinnä itselleni tämän kirjoitin, ehkä toivoen että jos joku tähän vastaisi ja osaisi kertoa jotain mikä auttaisi minua ymmärtämään tätä mielestäni kummallista tilannetta. Toki tämä teksti antaa todella kapean kuvan tilanteesta, mutten halua tähän enempää kirjoitella. Tuossa kun pääkohdat on jo esillä.

[/quote]

No ei todellakaan kuukauden kuiva kausi ole mikään peruste erolle,jos muuten menee hyvin.Varsinkin kun masennus on todennäköisesti väliaikaista eikä ole omaa syytäsi.Tämän tekstin perusteella miehellä ei ole "pätevää" syytä erota sinusta,mutta toisaalta emme me voi tietää,miltä hänestä tuntuu.

Vierailija
76/101 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häh kuukausi ilman ja mies haluaa jo eron? Miten se pärjäsi silloin kun synnytit teidän lapset ja toivuit siitä. Nyt taitaa kyllä miehellä olla joku muu syy ja käyttää tekosyynä tuota seksittömyyttä.

Vierailija
77/101 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi ei ole tärkeintä parisuhteessa, mutta minusta todella iso osa sitä. Kuukausi ilman saisi minut varmaan jo todella vihaiseksi. Seksi on yksi tapa näyttää rakkautta ja läheisyyden muoto. Kyllä minä jo miettisin tuossa ajassa, että mikä minussa on oikein vikana kun ei kelpaa ja pahimmillaan.. en nyt ehkä ihan puhuisi erosta mutta kuitenkin. Erolla ei saa uhkailla tai kiristää, joten se nyt ei ihan tuosta vaan putkahtaisi suusta, mutta painavaa puhetta asiasta tulisi kuitenkin.

Vierailija
78/101 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä toisinpäin. Mies ei ole antanut kuukauteen ja se on nyt se viimeinen niitti tähän kymmenvuotiaan avioliiton arkkuun... Muutan kuukauden kuluttua omaan asuntoon.

Vierailija
79/101 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskustelun paikkahan tuo on, että pääsette molempia tyydyttävään ratkaisuun. On kuitenkin täysin utopistista väittää että pitkäsä suhteessa peittoa heiluteltaisi harva se ilta. (toki on poikkeuksiakin)

Tämä nykykmaailman seksistisyys vaan luo paineita parisuhteisiinkin. Aivan kuin pitkä, rakastava suhde ei olisi muutakin kuin seksiä.

Miehesi tekee kuitenkin väärin siinä, että painostaa sinua ja käyttää seksiä aseenaan. Ei ihme jos ei tee mieli. 

Ei minunkaan, normaalin terveen ihmisen tee jatkuvasti mieli seksiä. Välillä menee pitkiäkin aikoja kun se ei juuri käy kummallakaan edes mielessä. Toisinaan taas on vilkkaampia kausia. 

Vierailija
80/101 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla mies hankki itselleen seksilelut, johon vetelee itseään. Käski olla tyytyväinen kun ei vieraisiin lähde, vaan seksileluun vetää. Vuosi eteen päin, niin jo oli uusi rakkaus sielussa, ja käy edelleen työkoneeltaan päivittäin pornosaiteilla. Jäi kiinni kun lainasin sen työkonetta - tyhmäkin kun mies vielä on!

Jos mies ei saa säännöllisesti, se kyllä lähtee - ja minä annan vähän vauhtia perään! Minua ei äijä, joka ei oikein muuta tee ku tukkaansa kampailee, ja joka 26 vuotiaasta / suhteemme alkuhuuman vaiheesta lähtien on tarvinnu Viagraa, sytytä millään muotoa. Mies on nyt siis jo 45 v.

Pitäsköhän miettiä miestenkin välillä, miksei ne saa naistaan syttymään. Ettei se aina naisessa vika olekaan, jos Viagraan pitää turvautua!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yksi