Naisen alapääkarvoituksesta!
Naiset, ajeletteko alapäästänne karvoja pois? Osittain vai kokonaan? Ja millä, että lopputulos olis mahdollisimman pitkään siisti?
Miehet, välitättekö te naisen alapääkarvoituksesta? Haittaako suuseksiä?
Tiedän, että ketjuun tulee huutelijoita, mut toivoisin asiallisia kommentteja ja keskustelua.
Kommentit (47)
[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 20:05"]
[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 19:46"]
Entäs ne miehen persekarvat? Pitääkö nekin ajella vai letittää ja värjätä pinkiksi?
[/quote]
Mies voi kuule ihan antaa niiden perskarvojen olla. Ei tartte tehdä yhtään mitään. Karvainen mies on hot!
[/quote]
Saaks niissä roikkua rekkamiehen pastilleja?
[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 18:18"]
Naiset, ajeletteko alapäästänne karvoja pois? Osittain vai kokonaan? Ja millä, että lopputulos olis mahdollisimman pitkään siisti? Miehet, välitättekö te naisen alapääkarvoituksesta? Haittaako suuseksiä? Tiedän, että ketjuun tulee huutelijoita, mut toivoisin asiallisia kommentteja ja keskustelua.
[/quote]
karvoitus on luonnollinen ja kaunis. ja lisää ihania vitun tuoksuja.
kunhan muistaa pestä... ja lievä trimmaus on ok jos niitä karvoja on ihan kaameasti.
ihanaa katsoa kun upottaa karvaiseen pimppaan...
[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 18:53"]
tänne on tullut laitettua kommenttia moneen kertaan jo tästä aiheesta,laitetaan nyt yhden kerran vielä.Pidän kaikkein eniten posliinista,mutta koska se ei sovi hygienisistä syistä,tai muista syistä kaikille naisille kuten olen tästä aiheesta lukemattomista ketjuista lukenut.Olen tullut siihen tulokseen että jokainen voi tehdä niinkuin parhaaksi katsoo,kunhan nyt ei mitään rämemajavaa pidä:
Aamen!
[/quote]
no voi hemmetin,hemmetti nyt on sitten kaikilla rämemajavan omistajilla paha mieli.No lisätään tähän nyt sitten se rämemajavakin,että sekin siis on sallittua,ja hyvä juttu.Laitoin vielä yläpeukut sovinnoksi kaikille rämemajavoillekkin tänne
[/quote]
Oli vain kovin ristiriitaista kun ekaksi sanot että kaikilla saa olla sellaiset kuin haluaa ja sitten kummiskaan ei saisi rämemajavaa olla.
Eikä tullut paha mieli. Olen ollut aika kauan tällä palstalla ja tiedän, että meitä rämemajavia (ja kyllä posliinejakin) haukutaan aika paljon. En henkilökohtaisesti ymmärrä, miten toisten karvoitukset voivat aiheuttaa niin paljon tunteita. Ne ovat vain karvoja.
Entäs ne miehen persekarvat? Pitääkö nekin ajella vai letittää ja värjätä pinkiksi?
[/quote]
Mies voi kuule ihan antaa niiden perskarvojen olla. Ei tartte tehdä yhtään mitään. Karvainen mies on hot!
[/quote]
Wau, tota en olis ikinä uskonu naiselta tätä päivänä. Partaakin saa olla? ;)
[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 20:20"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Täällä toinen, joka peukuttaa karvaisten miesten puolesta! Hot, hot! :)
[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 20:24"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Täällä toinen, joka peukuttaa karvaisten miesten puolesta! Hot, hot! :)
[/quote]
Uuh. Tässähän pitää ihan ruveta runkkaamaan karvaista aisaa ja lennättää komeat valkeat spermat karvaiselle treenatulle rintakehälle. ;)
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Totta kai!
Voi tietysti olla, että olen vain omituinen kun ei miehen karvat (edes selässä olevat) häiritse vaan päinvastoin :D
Siistin bikinirajat, muuten en aja.
välitättekö te naisen alapääkarvoituksesta? Haittaako suuseksiä?
[/quote]
Tehköön nainen mitä haluaa karvoillaan ellei erikseen kysy mielipidettä, mutta posliini on parempi. Tyylikkäästi ajeltu on myös ok. Mitä alempana karvoja on, sen huonompi.
Haittaa.
[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 20:14"]
[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 18:53"]
tänne on tullut laitettua kommenttia moneen kertaan jo tästä aiheesta,laitetaan nyt yhden kerran vielä.Pidän kaikkein eniten posliinista,mutta koska se ei sovi hygienisistä syistä,tai muista syistä kaikille naisille kuten olen tästä aiheesta lukemattomista ketjuista lukenut.Olen tullut siihen tulokseen että jokainen voi tehdä niinkuin parhaaksi katsoo,kunhan nyt ei mitään rämemajavaa pidä:
Aamen!
[/quote]
no voi hemmetin,hemmetti nyt on sitten kaikilla rämemajavan omistajilla paha mieli.No lisätään tähän nyt sitten se rämemajavakin,että sekin siis on sallittua,ja hyvä juttu.Laitoin vielä yläpeukut sovinnoksi kaikille rämemajavoillekkin tänne
[/quote]
Oli vain kovin ristiriitaista kun ekaksi sanot että kaikilla saa olla sellaiset kuin haluaa ja sitten kummiskaan ei saisi rämemajavaa olla.
Eikä tullut paha mieli. Olen ollut aika kauan tällä palstalla ja tiedän, että meitä rämemajavia (ja kyllä posliinejakin) haukutaan aika paljon. En henkilökohtaisesti ymmärrä, miten toisten karvoitukset voivat aiheuttaa niin paljon tunteita. Ne ovat vain karvoja.
[/quote]
aivan ymmärsin asian itsekin numero14 kommentista.Että täytyy se rämemajavakin hyväksyä,kiitos myös siitä ettei tullut paha mieli.
Mites naiset, jos mies toivoo karvattomuutta, ja itse ette tunne sitä luontevaksi ja hyväksi? Onko sen jälkeen (karvoineen päivineen) helppoa olla miehen edessä alasti?
Jokainen päättää mitä omalle kropalleen tekee, mutta nyt omassa tilanteessa mietityttääkin tämä viehättäväksi itsensä tunteminen. Kyllä jäi meillä jokapäiväinen ilo, kun en enää kehtaa itseäni juurikaan edessään riisua. Naisena koen halukkuuteni ja nautintoni olevan vahvastikin kiinni siitä miten mies minun vartaloni kokee.
Kyllä tästä varmasti yli päästään, mutta haluaisin silti kuulla miten muut naiset kokee?
[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 17:16"]Mites naiset, jos mies toivoo karvattomuutta, ja itse ette tunne sitä luontevaksi ja hyväksi? Onko sen jälkeen (karvoineen päivineen) helppoa olla miehen edessä alasti?
Jokainen päättää mitä omalle kropalleen tekee, mutta nyt omassa tilanteessa mietityttääkin tämä viehättäväksi itsensä tunteminen. Kyllä jäi meillä jokapäiväinen ilo, kun en enää kehtaa itseäni juurikaan edessään riisua. Naisena koen halukkuuteni ja nautintoni olevan vahvastikin kiinni siitä miten mies minun vartaloni kokee.
Kyllä tästä varmasti yli päästään, mutta haluaisin silti kuulla miten muut naiset kokee?
[/quote]
On helppoa. Asia keskusteltiin aikanaan ja mies sanoi vain ettei se ole mikään ongelma eikä siitä sellaista kannata tehdä. Kokeilin ja kärsin niin hirveää vitutusta, hiertymistä ja kutinaa neljä päivää, että mies sanoi ettei koske minuun ollenkaan enää karvattomana. Ettei vain tule kiusausta hankkia samaa oloa itselleni edes kokeeksi uudelleen. Ainakaan hänen takia. Eli kokeilu päättyi huonosti, mutta suhde voi hyvin edelleen.
Eipä ne karvat naisella suuseksiä estä eikä juuri muutenkaan ole merkitystä sillä onko luomu vai poslari. Kiva on molempia nuolla... mies 29v
Ei helvetti, karvapöheikköä ei kiitos mulle enää koskaan.
Posliini on parasta mieheni mielestä ja myös itse olen todellakin samaa mieltä.
Minä en karvaisia naisia nai! Karvainen pillu on vastenmielinen, oksettava. Vaimollenikin olen tehnyt selväksi, että hänen pillunsa pitää olla aina posliini; edes sänkeä ei saa olla. Hän puolestaan edellyttää, että minulla ei saa olla partaa eikä sänkeä silloin kun haluan nuolla häntä. Verratkaapa karvaista pillua ja pultsarin partaa. Molemmista käy ilmi, että henkilö on jo menettänyt elämänhallintansa. Näiltä karvaisen pillun ihailijoilta pitäisi kysyä, että miksi te ajatte aamuisin parran, miksi te käytte parturilla. Jos haluatte olla luomuja, niin lopettakaa sitten myös parranajo ja hiustenleikkuu. Tulkaa vasta sitten kehumaan miten karvainen luomupillu on niin ihana ja kaunis. Yhden kerran elämässäni olen erehtynyt naimaan karvaista naista. Siitä on jäänyt minulle elinikäinen trauma.
[quote author="Vierailija" time="30.01.2015 klo 02:07"]
Minä en karvaisia naisia nai! Karvainen pillu on vastenmielinen, oksettava. Vaimollenikin olen tehnyt selväksi, että hänen pillunsa pitää olla aina posliini; edes sänkeä ei saa olla. Hän puolestaan edellyttää, että minulla ei saa olla partaa eikä sänkeä silloin kun haluan nuolla häntä. Verratkaapa karvaista pillua ja pultsarin partaa. Molemmista käy ilmi, että henkilö on jo menettänyt elämänhallintansa. Näiltä karvaisen pillun ihailijoilta pitäisi kysyä, että miksi te ajatte aamuisin parran, miksi te käytte parturilla. Jos haluatte olla luomuja, niin lopettakaa sitten myös parranajo ja hiustenleikkuu. Tulkaa vasta sitten kehumaan miten karvainen luomupillu on niin ihana ja kaunis. Yhden kerran elämässäni olen erehtynyt naimaan karvaista naista. Siitä on jäänyt minulle elinikäinen trauma.
[/quote]
Tiedätkös, karvoja (niin hiuksia, partaa kuin alapäätäkin) voi siistiä. Rehottavan takkuparran ja sileän leuan välillä on välimaastokin.
Minä itse henkiläkohtaisesti tykkään partaisista miehistä. Joku siloposki ei sytytä sitten laisinkaan. Ei se sänkikään ole kiva kun raapii ikävästi suudellessa. Omalla miehelläni on parta koska hänen ihonsa ei kestä jokapäiväistä raakkaamista, parrankasvu kun on aika hurja.
Niin ja itse olen posliini. Teininä opittu tapa josta voisi hiljalleen luopua. Ainakin kokeilumielessä. Miehelle on aivan se ja sama, onko minulla posliini vai ei. Kelpaa kuulemma kummatkin.
-N29-
Miehet, välitättekö te naisen alapääkarvoituksesta? Haittaako suuseksiä?
[/quote]
Itse pidän siitä, että naisella on alapäässään karvoitus, joten vastaan ettei tosiaankaan häiritse suuseksiä. Mutta en pidä sitä kuitenkaan niin tärkeänä, ettäkö posliini pimppikään olisi erityisen vastenmielinen eli voinen sanoa, etten loppupeleissä juurikaan välitä, onko karvat vai ei.
Päästän naisen helpolla. Ei tartte nyhtää misään mitään. Jää enemmän aikaa keskinäisseen ilonpitoon
[/quote]