Meillä ois ollut tänään miehen kanssa viettää sängyssä 2 tuntia....
mutta mieheni jutteli isänsä kanssa pihalla. Minä otin päiväunet. Kyllä loppu halut omalta osalta taas vähäksi aikaa.
Kommentit (15)
Kyllä mulle olis kelvannu. etes 30 minsaa ;)
Kyllä loppu halut omalta osalta taas vähäksi aikaa.
Aika helposti lähtee halut sinulta. Jos ei mainitsemastasi syystä niin varmaan sitten jostain muusta.
..kertoa miehelle jotta mitä oli mielessä.. =)
Ei ne ole ajatustenlukijoita.
Ja kyllä siinä halut katoo, kun joutuu tuntemaan itsensä hylätyksi. En kyllä tämän vuoden puolella järkestä moista tilaisuutta miehelleni.
Ja kyllä siinä halut katoo, kun joutuu tuntemaan itsensä hylätyksi. En kyllä tämän vuoden puolella järkestä moista tilaisuutta miehelleni.
Joku muu järjestää sen kyllä. Älä sinä huoli.
mutta mieheni jutteli isänsä kanssa pihalla. Minä otin päiväunet. Kyllä loppu halut omalta osalta taas vähäksi aikaa.
Olisit menny pilluseltass ulos ja sanonu että ny appi ukko vittuuun ja oma ukko minun vittuun...
Oisit hoidellu itteäs yksin sillä välin ja kattonu, miten se vätys äijä ois reagoinu, ku viimein vaivautu sisälle.
kivaa. Ei siihen miestä välttämättä tarvitse, etenkään tuollaista, joka ei ymmärrä tarttua tilaisuuteen.
Kyllä meillä olisi tuollainen aika osattu hyödyntää erittäin hyvin ilman kummempia vihjailuita.
Kyllä on tehnyt emä munauksen koko äijä. Kyllä itse olisi viivana tullut sänkyyn. Jos tulee usein tuollaisia tai eii seksi suju ota yhteyttä niin korjataan asia 2h sessio.
Jos minulta lähtisi halut tuolla perusteella, niin ei tässä suhteessa kovin paljoa seksiä olisi sitten ollutkaan. Sama pätee varmaan niin monesta muustakin miehestä.
Todennäköisesti miehelläsi oli miesten juttuja isänsä kanssa.
Siinä jos jossain on naiset tiellä.
seuraavaan provoon.
Niin epälooginen ja epäuskottava, että kuule ap ketjua ala rullaamaan.
seuraavaan provoon.
Niin epälooginen ja epäuskottava, että kuule ap ketjua ala rullaamaan.
Joko AP ei kertonut tarpeeksi suoraan, että tänään sitten pannaan ja kunnolla.
Tai...
AP on vain niin huono petipuuhissa, että isäntää kiinnostaa enemmän juttelu miesten kesken :)
ap