Paskat synttärit
Täytin eilen 15, ja täytyy kyllä sanoa että oli melko paskat synttärit. Kukaan ei koulussa onnitellut, eikä sukulaiset muistaneet. Isä taisi olla ainoa joka toivotti onnea. Tämän lisäksi olin leiponut eilen kakun joka meidän piti äidin kanssa eilen syödä mutta äiti unohti ja tuli töistä vasta yöllä. Tällaistako se tulee nyt aina olemaan?
Kommentit (7)
Eikö vanhemmat antaneet mitään synttärilahjaa?
Voi sua.. Onnittelut nyt kuitenkin täältä ihan tuntemattomalta mammalta :)
Voi että. :( Muista kuitenkin, että olet tärkeä, vaikka lähipiirisi ei tajua sitä osoittaa. <3 Älä lannistu, etsi elämässä ympärillesi ihmisiä jotka eivät pidä sinua itsestäänselvyytenä ja osoittavat sen. Kyllä välittäminen ihan oikeasti kuuluu osoittaa! Tsemppiä!
Eikö tällaiset vuodatukset kuulu Demiin?
Voi sua, kuule, ainoa, joka omana aikanani muisti 15-vuotissynttärini, oli minä itse, ala karaistua (nyt jo 23 vee, ellen omiani laske), totuttele siihen, että olet ainoa, joka synttärisi muistaa, älä osallistu muiden hippoihin vain sen toivossa, että sut muistetaan sillä näin ei tule käymään ja sitäpaitsi on vähän lapsellista. Älä odota, että muut juhlivat sua. Älä odota, että kukaan edes soittaa tai tekstaa tai onnittelee jossakin päin somea. Ala vain muistaa itse itseäsi. Tee synttärinä, mikä on kivaa (rajoituksen puitteissa, tietty, ei töistä muuten saa vapaata kuin sitten kun täyttää 50...). Loppujen lopuksi, juhliiko niin moni niin suuria synttäreitä kuin sanotaan, tyhjät tynnyrit kolisevat eniten. Unelmoida saa vaikka mistä, toivoa myös, mutta toiveet ja unelmat onkin niitä, että 99 % todennäköisyydellä ne eivät toteudu...
Ai niin, tiedän pari tapausta, jotka ovat 50-vuotissynttäreinä ottaneet huimasti velkaa, kun maksun aika sitten koitti, siinä olikin sitten itkua ja hammastenkiristystä...
Omia 15-vuotissynttäreitäni ei millään tavalla huomioitu, mutta hauska muisto silti päivästä jäi: koulussa harvoin sai jälkiruokaa, sinä päivänä oli, sai ottaa juomalasillisen verran kaakaota. Sattumaa toki oli, mutta silti :D
Voi sua :(