Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, mitä mieltä lumilautailusta miehen harrastuksena?

Vierailija
11.11.2021 |

Kertokaa. Ei voi teillä olla niin typeriä mielipiteitä kuin ex-muijalla…

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni, joka lähentelee jo viittäkymppiä, lautailee edelleen. On aloittanut teini-ikäisenä eikä ole halunnut vaihtaa esimerkiksi suksiin. Minä ja muksut laskemme mieluummin suksilla. Joskus ärsyttää rinteessä se lautailijan odottelu, kun pitää niiden siteiden kanssa tuhrata hyvää laskuaikaa, mutta toki mies on sitten alhaalla kuitenkin ennen minua. :D Mielestäni ihan hyvä harrastus sille, kenen lompakko kestää. Ehkä pitää tuollaisen keski-ikäistyvän istumatyötä tekevän miekkosen tasapainoaistinkin pidempään jonkinmoisessa kunnossa. 

Vierailija
22/28 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän tuo harrastuksesta käy jos on alle kolmekymppinen. Mutta mitä arvon naiset ajattelee 52-v miehestä joka luulee olevansa vielä pikajuoksija ,kuinka kovaa pitäisi 200m juosta että kehtaisi osallistua aikuisurheilu kisoihin

Vanhuus alkaa silloin, kun alkaa itse ajatella, että on liian vanha tekemään jotain. Jos olet 52-vee ja haluat harrastaa pikajuoksua, harrasta. Kyllähän veteraanisarjoissa ysikymppisetkin juoksee kilpaa. Ja ne, jotka on viisikymppisinä alkaneet ajatella olevansa liian vanhoja, katsoo pyörätuoleissaan vierestä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isoisänikin lautailee, joten ei ole vain nuorten harrastus.

Hän tosin on hyvässä kunnossa, vetää edelleen leukoja yms.

Käy lasten ja lastenlasten kanssa hoidetussa rinteessä, yksin ei enää eikä missään metsäreiteillä pyöri.

24/28 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein hyvä harrastus.

Yhteiset mielenkiinnon kohteet on kyllä aina plussaa parisuhteessa. Jos on paljon aikaa vievä harrastus, niin melkein se olis pakko sit olla joko samanhenkinen kumppani tai sit semmonen, joka nauttii myös siitä ihan ikiomasta ajastaan.

Mikään lajista ymmärtämätön takertuja ei siis tule kyseeseen.

Vierailija
25/28 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aikuinen mies lumilautailemassa kokemukseni on, että nuoret naiset kiinnostavat heitä. Usein samat 40-50v. saattavat skeittailla. Ei perheenisukki tyyppejä. Kuvottava katsella miten hengaavat n. 13-16 v. tyttäjen kanssa rinteessä ja lumilauta parkeissa.

No thanks. Big fat red flag for me. 

Olen itse ollut hiihtomaikkana Levillä, tiedän vähän mistä puhun.

Levillä ja laskemisella on monessa tapauksessa aika vähän tekemistä keskenään...

Vierailija
26/28 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aikuinen mies lumilautailemassa kokemukseni on, että nuoret naiset kiinnostavat heitä. Usein samat 40-50v. saattavat skeittailla. Ei perheenisukki tyyppejä. Kuvottava katsella miten hengaavat n. 13-16 v. tyttäjen kanssa rinteessä ja lumilauta parkeissa.

No thanks. Big fat red flag for me. 

Olen itse ollut hiihtomaikkana Levillä, tiedän vähän mistä puhun.

'

Ja aattele, jotkut on niin kamalia kuin minä. Nelikymppinen lautailijamies ja hengailen kaksivuotiaan tytön kanssa rinteessä. 

Vierailija
27/28 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvä harrastus, mutta kuinka paljon olet poissa kotoa?

Vierailija
28/28 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Järkevintä olisi hankkia lautaileva tai muuten laskeva tyttöystävä. Ymmärrän hyvin et kumppani pitää pahana jos toinen on ihan kaikki vapaapäivät poissa. Sen vuoksi paljon suksilla viihtyvänä olen itse pariutunut samaa harrastavan kanssa.

Ilmankos on paljon avioeroja, jos kumppani valitaan harrastuksien perusteella.

Ihmisen kuuluu seurustella sen kanssa kenen kanssa on kemiaa. Silloin sujuu seksikin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi viisi