Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, mitä mieltä lumilautailusta miehen harrastuksena?

Vierailija
11.11.2021 |

Kertokaa. Ei voi teillä olla niin typeriä mielipiteitä kuin ex-muijalla…

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvä harrastus, ei mitään vikaa

Vierailija
2/28 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä harrastus, lumilautailen itsekin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastuutonta touhua aikuisen ikäiselle.

Nuorille se sopii kun ei ole perhettä.

Vierailija
4/28 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtavaa! Mahtavaa aina kun miehellä on jokin urheiluun lityvä harrastus! Ei makaa kotona soffaperunana kaukosäädin toisessa kädessä ja lenkikki makkara toisessa.Tai istu netissä Toto peljeä veikaten ja kaljapullo kädessä,Juosten välillä röökille keitiöön raolla olevan ikkunan viereen tai salaa poltaa parvekella illan pimetessä.

Vierailija
5/28 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikuntaa ulkona, mikä sen parempi yhdistelmä. Sitä harrastavalla on taatusti myös tasapaino kunnossa. Tosin harrastuspaikkoja ei joka nurkalla ole, joten kuulostaa siltä, että se vie myös lumiseen aikaan paljon aikaa. Ei haittaa jos kumppani on lajista myös innostunut.

Vierailija
6/28 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän kasariahan se kieltämättä on. 

Vierailija
7/28 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hot! 😍

Oot aika hurjapää ja varmaan menee jalat sököks,mut hot laji ja se kropan hallinta on huikeeta!

Vierailija
8/28 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itsekin lumilautaillut elämäni aikana aika paljon, ja ympärilläni oli paljon lautailevia ihmisiä, joten en mitään.

Paitsi että todnäk ei ole lihava.

Varsinaiset snoukkajäbät on ihan makuuni kyllä, niitäkin on tullut paljon tavattua ja niillä on usein sellainen eloisampi tapa olla kuin minullakin.

Vierailija
9/28 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukava kuulla positiivisia mielipiteitä. Ex-muijan kasetti ei kestänyt sitä, kun lähdin kauden aikana joka viikonloppu rinteeseen. Siellä sitten olevinaan olin pettänyt ja örveltänyt kännissä. :) Kumpaakaan en siis tehnyt. Alkoholia en ole ikinä edes maistanut ja pettämisessä en näe mitään järkeä. Ja se, että kauden aikana olen "jatkuvasti" rinteessä ei pitäisi olla naiselle ongelma.

Vierailija
10/28 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noloa

Vierailija
11/28 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen lapsiperheitä, jotka harrastavat laskettelua ja lumilautailua. Pienimpien ehdoilla ja turvalliaesti sekä vuorotellen ovat isoissa ja pienissä rinteissä. Ihanaa.

Vierailija
12/28 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs siinä, hieno harrastu raikkaassa ulkoilmassa.

Mutta jos toinen on naimisissa lumilautailun kanssa, ei siihen sitten varmaan kolmas pyörä eli se tyttöystävä tai vaimo mahdu.

Täytyy kuitenkin löytää aikaa myös yhdessäoloon ja yhteisiin juttuihin, muuten suhde kyllä kuolee väistämättä. Jos iihen ei ole halua on paras jatkaa sitten sen lauailun kanssa vaan ja unohtaa muu.

Vierailija
13/28 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän tuo harrastuksesta käy jos on alle kolmekymppinen. Mutta mitä arvon naiset ajattelee 52-v miehestä joka luulee olevansa vielä pikajuoksija ,kuinka kovaa pitäisi 200m juosta että kehtaisi osallistua aikuisurheilu kisoihin

Vierailija
14/28 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole yli kaksikymppisten laji.

Vierailija
15/28 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee mieleen joku lökäpöksy joka elää energiajuomilla ja mikropizzoilla

Vierailija
16/28 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homojen hommaa.

Vierailija
17/28 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mukava kuulla positiivisia mielipiteitä. Ex-muijan kasetti ei kestänyt sitä, kun lähdin kauden aikana joka viikonloppu rinteeseen. Siellä sitten olevinaan olin pettänyt ja örveltänyt kännissä. :) Kumpaakaan en siis tehnyt. Alkoholia en ole ikinä edes maistanut ja pettämisessä en näe mitään järkeä. Ja se, että kauden aikana olen "jatkuvasti" rinteessä ei pitäisi olla naiselle ongelma.

Joo, no jos harrastus on noin aikaa vievää, on varmaan parempi, että pyrit löytämään kumppanin, joka lautailee myös. Ja pienten lasten vanhemmille tuo on mahdoton yhtälö. Kausi on kuitenkin lokakuusta kesäkuuhun (parhaimmillaan/ pahimmillaan?) Joten kovin paljon parisuhdeaikaa tuohon ei jää.

Vierailija
18/28 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkevintä olisi hankkia lautaileva tai muuten laskeva tyttöystävä. Ymmärrän hyvin et kumppani pitää pahana jos toinen on ihan kaikki vapaapäivät poissa. Sen vuoksi paljon suksilla viihtyvänä olen itse pariutunut samaa harrastavan kanssa.

Vierailija
19/28 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan lautailee vain talvella.

Vierailija
20/28 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuinen mies lumilautailemassa kokemukseni on, että nuoret naiset kiinnostavat heitä. Usein samat 40-50v. saattavat skeittailla. Ei perheenisukki tyyppejä. Kuvottava katsella miten hengaavat n. 13-16 v. tyttäjen kanssa rinteessä ja lumilauta parkeissa.

No thanks. Big fat red flag for me. 

Olen itse ollut hiihtomaikkana Levillä, tiedän vähän mistä puhun.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä neljä