Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

minun kosto pettäjälle

Vierailija
27.01.2015 |

Miesystävä hairahti kerran kännissä vuosi sitten. Minulla kuoli tunteet ja viha valtasi mielen. Mies luulee, että meillä onkaikki ihan ok. Seksiä ja hellyyttä on. Mies kertoo joka päivä rakastavansa minua. Hellii ja pitää huolta. Noh, mies on 30 ja minä 21..hän on jo hetken puhunut vauvan hankkimisesta, kun haluaa minun kanssa perustaa perheen ja haluaisi suht. nuorena vielä isäksi tulla. Kosto siis tämä: elelen tässä vielä noin 2 vuotta (samalla uutta miestä katsellessa). Mies on sitten 32-33, kun jätän hänet. Minä olen vasta 23...siinäpä mies sitten etsii uuden naisen, kuka hänen kanssaan haluaa lapsen tehdä...voi mennä muutama vuosi. Eikä ole mies enää siinä vaiheessa kovin nuori. Minä pystyn kyllä elämään sen pari vuotta tässä...meillä on kyllä tosi ihanaa välillä ja pettäminen "unohtuu", mutta sitten kun sen muistan taas niinviha valtaa mielen. 

Kommentit (82)

Vierailija
41/82 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 21:53"][quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 21:47"]

Ootteko te idioottiämmät koskaan ajatelleet, että sitä pettämistä tapahtuu juuri siksi niin paljon, kun annatte sen tapahtua ja kaikki annetaan vaan anteeksi ja silitellään vielä päälle!

[/quote] tarkoitatko minua? En ole antanut tapahtua mitään. Niinkuin sanoin mies sai hyvää seksiä minulta aina kun halusi. Annoin hellyyttä ja rakastin kokonaisvaltaisesti miestä. Halusin, että hän on onnellinen. Miten siis olen antanut sen tapahtua? Ja en ole oikeastaan antanut anteeksi enkä silitellyt mitään. Miehen kanssa ollaan puhuttu tästä paljon ja hän on kyllä saanut kuulla ja kokea saman paska  minkä minäkin. En ole antanut asian vain olla.

ap
[/quote] en tarkoita, vaan näitä pettäjien silittelijöitä.

Vierailija
42/82 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä taas joku yliopistopelle huutelemas :D kyl tollasil sadisteist on paljonki hyötyy kato varsinki tuolla nussuttelun puolella voi kuule kyllä yllättävän monet miehet maksais vaikka tonnin että joku kuumis femme fatale raiskais ja hakkais ja ottais rajusti ;) siitä miehet nauttii. Tollaset lukio yliopisto spedet ei saa ees pippelii vaa joutuu tyytyy dildoo :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/82 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 21:53"]

Oon samanikäinen kuin sä ja silti ajattelen että oot naurettavan lapsellinen. Siinähän istut odottamassa kostoa miehelle, itseäs vaan näpäytät nenälle. Mitäs jos mies jättää sut ensin, kun löytää itsensä ikäisen, aikuisen naisen? Ei vaikuta hirveen onnelliselta, ehkä etsii jo uutta naista. Sitten itket kun tärväsit ylimääräisen pari vuotta siihen pelleen. Vaikka mies oliskin onnellinen sun kanssa, niin ensinnäkin se löytää uuden naisen ihan heti eikä varmasti jää itkemään tollasen pennun perään. Toiseksi, miksi edes yrittäisit varta vasten pilata jonkun elämän, vaikutat todella keskenkasvuiselta ja itsekkäältä. Toki mieskin oli itsekäs, mutta paras "kosto" tässä tilanteessa on että potkaset äijän pihalle ja jatkat elämääs sinkkuna. Elämä on liian lyhyt tollaseen juonitteluun ja katkeruuteen! Älä tuhlaa nuoruusvuosiasi tollaseen paskaan.

[/quote] Mies on onnellinen minun kanssani. Ja ei etsi uutta, kun luulee, että saa minun kanssa lapset ja tulevaisuuden. Ihminen muuttuu, kun tarpeeksi pahasti loukataan. Ehkä jätän miehen jo parin kk päästä, ehkä perustan hänen kanssa perheen joskus...sitä ei voi tietää..nyt vain olen niin tuohtunut, että haluaisin kostaa miehelle. 

Ap

Vierailija
44/82 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 20:45"]

Kyllä se ansaitsee kaiken paskan mitä elämällä on tarjota. Pettäjää alhaisempaa ihmissaastaa ei olekaan.

[/quote]

itse kyllä pidän esim. pedofiilejä, murhaajia, raiskaajia ja eläinrääkkääjiä pahempina. 

Vierailija
45/82 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 21:58"]

Siellä taas joku yliopistopelle huutelemas :D kyl tollasil sadisteist on paljonki hyötyy kato varsinki tuolla nussuttelun puolella voi kuule kyllä yllättävän monet miehet maksais vaikka tonnin että joku kuumis femme fatale raiskais ja hakkais ja ottais rajusti ;) siitä miehet nauttii. Tollaset lukio yliopisto spedet ei saa ees pippelii vaa joutuu tyytyy dildoo :D

[/quote] kuka tää pelle on...

Vierailija
46/82 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 20:59"]

Sinuna pamahtaisin paksuksi jollekin tuntemattomalle yhden yön tyypille ja mies kasvattaisi lasta omanaan. 18 vuoden päästä voisit kertoa totuuden.

[/quote]

Hammurabin laki oli silmä silmästä. En tiedä mikä tuo käsi sormesta - laki olisi? Aatun laki?

Vierailija
47/82 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko siulla lapsonen kakssuuntanen ku mielialas vaihtelee kokoajan. Kato mie sanon notta tee sillee että tee sen kanssa pari mukulaa ja sitten sie kato alat pumppaileen lapsilisiä siltä runqvistiltä. Kato 23wee opiskelijatuloil ei kauheesti juhlita et kyl sie tiiät kato muutama saturaine tekee iha kutaa. Sitte sie katos lopuks falsefläggäät sen että se on jonku sortin pedofiili tai hakkaaja nii sitte saat lapset iha ilmasiks ja sitte vielä fyrkkaa ja ei tartte nähä koko ukkoo sen koommi eikä siun lapsienkaa tartte XD

Vierailija
48/82 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 22:02"]

[quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 20:45"]

Kyllä se ansaitsee kaiken paskan mitä elämällä on tarjota. Pettäjää alhaisempaa ihmissaastaa ei olekaan.

[/quote]

itse kyllä pidän esim. pedofiilejä, murhaajia, raiskaajia ja eläinrääkkääjiä pahempina. 

[/quote] no on pettäminen kyllä aika vakavaa, jos noiden jälkeen tulee :D ja esim väkivalta suhteessa on vakavampaa ja muunlainen laiminlyönti. Ap mies sentään katuu mitä teki. Ja on näköjään muuten ihan hyvä mies. 

Vierailija
49/82 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopputulos: Miehesi, joka on ehkä hairahduksestaan oppinut, toteaa että huhhuh ja kävelee pää pystyssä pois, keskittyen elämän hyviin puoliin ja unohtaen sinut. Sinä taas olet monta vuotta rypenyt katkeruudessa ja kostonhimossa etkä ole ulospäinkään kovin viehättävä sen takia.

Vierailija
50/82 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän kuulostaa siltä että perustelet itsellesi suhteeseen jäämisen "kostona" koska et halua ajatella olevasi heikko ja hyväuskoinen nainen joka antaa pettämisen anteeksi?

Nyt kun oikeasti mietit tätä suunnitelmaasi niin uskotko että muutaman vuoden päästä jätät miehesi? Niin, en minäkään. Katso nainen peiliin ja uskalla myöntää itsellesi että annat pettämisen anteeksi ja miehelle uuden mahdollisuuden... Myös kannat vastuusi hyväuskoisuudestasi jos pettäminen toistuu. Helpompi sinunkin elää sitten itsesi kanssa...

Vierailija
51/82 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 22:05"]

Onko siulla lapsonen kakssuuntanen ku mielialas vaihtelee kokoajan. Kato mie sanon notta tee sillee että tee sen kanssa pari mukulaa ja sitten sie kato alat pumppaileen lapsilisiä siltä runqvistiltä. Kato 23wee opiskelijatuloil ei kauheesti juhlita et kyl sie tiiät kato muutama saturaine tekee iha kutaa. Sitte sie katos lopuks falsefläggäät sen että se on jonku sortin pedofiili tai hakkaaja nii sitte saat lapset iha ilmasiks ja sitte vielä fyrkkaa ja ei tartte nähä koko ukkoo sen koommi eikä siun lapsienkaa tartte XD

[/quote] muuten hyvä, mutta olen käynyt jo töissä muutaman vuoden :) 

Ap

Vierailija
52/82 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka lapsia tosissaan ajattelee lähtee kostoksi tekemään niin aika surullista. ei kaikki mene aina kuin pitäisi mutta kyllä kannattaa yrittää turvata lapsen psyykkistä ja fyysistä hyvinvointia mahdollisimman hyvin että olisi pienellä onnellinen elämä.
t pienten lasten kanssa aikanaan avioeron läpikäynyt, molemmilla murrosiässä mielenterveysongelmia. se on karua arki siinä kohtaa vanhemmallakin. en väitä että johtuu erosta mutta katkeruus ja kostonhimo tekee niin sokeaksi ettei pysty näkemään mikä on lapsen etu tai piittaa siitä. älkää kostako lasten kautta.

Vierailija
53/82 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se pari vuotta missään paina miehen lisääntymissuunnitelmissa. Kuinkahan monta kertaa mies taas pettää sinua sinä aikana? Perheenperustamispuheet voi olla pelkkää paskapuhetta. Jos haluat kostaa, niin sano, että haluat naimisiin ennen vauvaa. Ilman avioehtoa. Loput varmaan arvaatkin.

Vierailija
54/82 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 22:09"]

joka lapsia tosissaan ajattelee lähtee kostoksi tekemään niin aika surullista. ei kaikki mene aina kuin pitäisi mutta kyllä kannattaa yrittää turvata lapsen psyykkistä ja fyysistä hyvinvointia mahdollisimman hyvin että olisi pienellä onnellinen elämä. t pienten lasten kanssa aikanaan avioeron läpikäynyt, molemmilla murrosiässä mielenterveysongelmia. se on karua arki siinä kohtaa vanhemmallakin. en väitä että johtuu erosta mutta katkeruus ja kostonhimo tekee niin sokeaksi ettei pysty näkemään mikä on lapsen etu tai piittaa siitä. älkää kostako lasten kautta.

[/quote] niin enhän minä mitään lapsia olekkaan hankkimassa tämän miehen kanssa. Mies siis haluaa minun kanssani, mutta minulla ei ole aivan samat suunnitelmat.

Ap

Vierailija
55/82 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenko eksynyt demi-palstalle?

Vierailija
56/82 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä lähinnä tarkoitinkin sillä lapsijutulla kun joku kommentoi että pamahda paksuksi kostoksi vieraalle.

Vierailija
57/82 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika sekoa sakkia täällä pyörii varsinki toi sadistityyppi O_o mutta sanonpahan vaan että oma mutsi on elänyt katkeruudessa kohta likipitäen 15 vuotta ja sen kyllä näkee siitä, sen mielialasta, käytöksestä ja vois sanoo että ulkonäöstä. Porukat eros ku olin jotain 2 vuotias ja siitä seuras huoltajuuskiista jonka mutsi hävis, sen jälkeen se katkerointi myrkytti sen elämän ja vähän niiku almost pilas siin samassa suhteen omaan poikaansa eli minuun. Murrosiässä ku aloin luomaan varsinaista äitipoika suhdetta nii en mä sit enää jaksanu kattella sen sekoiluja kauheesti nii siinä välit meinas mennä piloille. Nyt vasta 17 vuotiaana oon alkanu saada siihen välit kuntoon. Eli ap:lle - kerää ittes, anna joko anteeks tai jätä se mies. Älä myrkytä omaa elämääs katkeruudella ja kostonhimolla niiku mun mutsi teki. Se on jo päälle 50 ja se vähä niiku missas mun koko lapsuuden, ei se nähny miten mä kasvan eikä se muutenkaa tunne mua kauheen hyvin, se näkee mut edellee 8v poikana ku sillon se lopetti valvotut tapaamiset. Ja täs on muutenki nii paljo kaikkee monimutkast juttuu mukana mut siis en nähny sitä 6 vuoteen. Siinä ajassa tapahtuu yhtä sun toista. Eli kuuntele mua, ole anteeks antavainen, älä kanna kaunaa myrkytät sil oman elämäs ja koht tajuut et oot katkeroitunu ja vihainen keski ikäinen joka tuhlas oman elämänsä vihaan

T: poikavain

Vierailija
58/82 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten pitäisi vielä löytää täysipäinen mies, joka haluaa tuollaisen, pitkiä katkeria kostoja tehtailevan naisen. Voi sittenkin olla, että miehesi löytää sen hyvän parisuhteen sua nopeammin.

Vierailija
59/82 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 22:10"]

Ei se pari vuotta missään paina miehen lisääntymissuunnitelmissa. Kuinkahan monta kertaa mies taas pettää sinua sinä aikana? Perheenperustamispuheet voi olla pelkkää paskapuhetta. Jos haluat kostaa, niin sano, että haluat naimisiin ennen vauvaa. Ilman avioehtoa. Loput varmaan arvaatkin.

[/quote] ap mies haluaa ensimmäisen suht nuorena...eli varmaan piakkoin..30 ei enää mikään niin nuori ole. Sitten kun ap jättäisi miehen niin hän olisi n.33. + uuteen naiseen tutustuminen ja rakastuminen/haluaa juuri sen kanssa lapsia. Se voi viedä ainakin 5 vuotta lisää, jos ei enemmänkin. Eli mies olisi 38 v. Ei enää siis nuori. Paitsi jos ap miestä ei kiinnosta sitten enää, että kuka hänen lapsen äiti on ja panee jonkun säälittävän baaripanon raskaaksi ja elelee "onnellisena" elämänsä loppuun asti. Tarkoitan siis, että ap mies ei pakosti löydä moneen vuoteen sellaista naista kenen kanssa HALUAIS tehdä lapsia. En silti sano, että tässä ap suunnitelmassa olisi järkeä. 

Vierailija
60/82 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 22:09"][quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 22:05"]

[/quote] muuten hyvä, mutta olen käynyt jo töissä muutaman vuoden :) 

Ap
[/quote]

Voi Ziisus, joku neiti parturikampaaja maskeeraaja kaupankassa täällä ärhentelee kun kun mies petti kerran. Elämässä on olemassa hei ihan oikeitakin ja suuria vastoinkäymisiä, miten kuvittelit niistä selviäväsi kun tämäkin on sinut omien sanojesi mukaan jo muuttanut noin katkeraksi.