minun kosto pettäjälle
Miesystävä hairahti kerran kännissä vuosi sitten. Minulla kuoli tunteet ja viha valtasi mielen. Mies luulee, että meillä onkaikki ihan ok. Seksiä ja hellyyttä on. Mies kertoo joka päivä rakastavansa minua. Hellii ja pitää huolta. Noh, mies on 30 ja minä 21..hän on jo hetken puhunut vauvan hankkimisesta, kun haluaa minun kanssa perustaa perheen ja haluaisi suht. nuorena vielä isäksi tulla. Kosto siis tämä: elelen tässä vielä noin 2 vuotta (samalla uutta miestä katsellessa). Mies on sitten 32-33, kun jätän hänet. Minä olen vasta 23...siinäpä mies sitten etsii uuden naisen, kuka hänen kanssaan haluaa lapsen tehdä...voi mennä muutama vuosi. Eikä ole mies enää siinä vaiheessa kovin nuori. Minä pystyn kyllä elämään sen pari vuotta tässä...meillä on kyllä tosi ihanaa välillä ja pettäminen "unohtuu", mutta sitten kun sen muistan taas niinviha valtaa mielen.
Kommentit (82)
[quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 20:56"]
[quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 20:43"]
[quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 20:42"]
[quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 20:35"]
Ai yrität tuhota miehen elämän romuttamalla hänen haaveensa? Ootpa ikävä ihminen. Miehen petos oli julma teko mutta koita unohtaa, ei se tarkoita että hän olisi läpimätä.
[/quote] muutuin ikäväksi, kun mies petti. Ennen tätä olin oikeastaan "täydellinen" kumppani. Seksiä halusin monta kertaa viikossa, halusin tyydyttää miehen ja halusin, että hän on onnellinen. Olen luonteelta kiltti, empaattinen ja positiivinen ihminen. Tein pieniä kivoja yllätyksiä mistä mies piti, tein ruokaa ja siivosin.(mies myös huolehtii kotitöistä ) Mies on kyllä ollut aina ihana ja on vieläkin, mutta pettäminen särki minussa jotain. Ehkä juuri siksi, koska mies oli niin tyhmä, kun pani rumempaa ja vanhempaa naista, vaikka hänellä oli minut, eikä mitään syytä pettää. Hänellä on vain huono itsetunto ja halusi nähdä onko vielä haluttava jonkun muun naisen mielestä. Hyi.
[/quote] tämä siis ap
[/quote]
No et sä ollut täydellinen kun se kerran sua petti. Nuija :D
[/quote] no kyllä mä olen aika täydellinen. Jopa miehen kaverit ihmetteli miks petti...mies on vaan niin tyhmä ja vastuuton.
Ap
[quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 20:45"]
[quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 20:39"]
Joku 33-vuotias mies, joka haluaa perustaa perheen on nimenomaan kova sana markkinoilla. :D Perustaa perheen nopeasti kun sinusta pääsee.
[/quote] no kuka tahansa voi lapsen tehdä. Ei se tarkoita, että mies olisi onnellinen...itkisi varmaan minun perään. Ja aika outoa, että pari naista täällä olisi jo ottamasssa pettäjän.
Ap
[/quote]
Sä et nyt ole missään sellaisessa asemassa että voisit arvostella niitä jotka ovat valmiita suhteeseen miehen kanssa joka on aiemmassa suhteessaan pettänyt. Sinä itsehän elät sua pettäneen miehen kanssa :D