minun kosto pettäjälle
Miesystävä hairahti kerran kännissä vuosi sitten. Minulla kuoli tunteet ja viha valtasi mielen. Mies luulee, että meillä onkaikki ihan ok. Seksiä ja hellyyttä on. Mies kertoo joka päivä rakastavansa minua. Hellii ja pitää huolta. Noh, mies on 30 ja minä 21..hän on jo hetken puhunut vauvan hankkimisesta, kun haluaa minun kanssa perustaa perheen ja haluaisi suht. nuorena vielä isäksi tulla. Kosto siis tämä: elelen tässä vielä noin 2 vuotta (samalla uutta miestä katsellessa). Mies on sitten 32-33, kun jätän hänet. Minä olen vasta 23...siinäpä mies sitten etsii uuden naisen, kuka hänen kanssaan haluaa lapsen tehdä...voi mennä muutama vuosi. Eikä ole mies enää siinä vaiheessa kovin nuori. Minä pystyn kyllä elämään sen pari vuotta tässä...meillä on kyllä tosi ihanaa välillä ja pettäminen "unohtuu", mutta sitten kun sen muistan taas niinviha valtaa mielen.
Kommentit (82)
[quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 21:08"]
[quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 21:00"][quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 20:45"] [quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 20:39"] Joku 33-vuotias mies, joka haluaa perustaa perheen on nimenomaan kova sana markkinoilla. :D Perustaa perheen nopeasti kun sinusta pääsee. [/quote] no kuka tahansa voi lapsen tehdä. Ei se tarkoita, että mies olisi onnellinen...itkisi varmaan minun perään. Ja aika outoa, että pari naista täällä olisi jo ottamasssa pettäjän. Ap [/quote] Sä et nyt ole missään sellaisessa asemassa että voisit arvostella niitä jotka ovat valmiita suhteeseen miehen kanssa joka on aiemmassa suhteessaan pettänyt. Sinä itsehän elät sua pettäneen miehen kanssa :D [/quote] ala sinä vaan suhteeseen sellaisen miehen kanssa, mikäli kerjäämällä kerjäät ikävyyksiä :) en ymmärrä tuollaisten naisten tyhmyyttä, mutta omapa on elämänsä, turha tulla sitten vinkumaan kun käy sullekin samat ;)
[/quote]
Hauska miten sulla noita olettamuksia riittää. Nytkin oletat että olisin uuden suhteen tarpeessa. Voi sua, kyllä sä sitten joskus ymmärrät kun kasvat vähän isommaksi.
[quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 21:00"]
Mitä kolmekymppinen näkee kakskymppisessä naisessa -osaamattoman tollikan
[/quote] niin no 2 vuotta on "jo" minua rakastanut. Olen hänen ensirakkautensa. Muut suhteet miehellä kestäneet enintään vuoden. Meillä on ihanaa seksiä ja omat jutut. Monet ovat sanoneet, että kuulumme yhteen. Niinkuin oikeat palapelinpalat. Niinhän se OLI. Mies haluaa minun kanssa perheen ja tulevaisuuden...joten en kyllä tiiä mitä näkee..meidän suhde oli ainutlaatuinen ja siksi olen niin katkera, kun hän meni sen pilaamaan tuollaisella asialla.
Ap
[quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 21:11"][quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 21:08"]
[quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 21:00"][quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 20:45"] [quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 20:39"] Joku 33-vuotias mies, joka haluaa perustaa perheen on nimenomaan kova sana markkinoilla. :D Perustaa perheen nopeasti kun sinusta pääsee. [/quote] no kuka tahansa voi lapsen tehdä. Ei se tarkoita, että mies olisi onnellinen...itkisi varmaan minun perään. Ja aika outoa, että pari naista täällä olisi jo ottamasssa pettäjän. Ap [/quote] Sä et nyt ole missään sellaisessa asemassa että voisit arvostella niitä jotka ovat valmiita suhteeseen miehen kanssa joka on aiemmassa suhteessaan pettänyt. Sinä itsehän elät sua pettäneen miehen kanssa :D [/quote] ala sinä vaan suhteeseen sellaisen miehen kanssa, mikäli kerjäämällä kerjäät ikävyyksiä :) en ymmärrä tuollaisten naisten tyhmyyttä, mutta omapa on elämänsä, turha tulla sitten vinkumaan kun käy sullekin samat ;)
[/quote]
Hauska miten sulla noita olettamuksia riittää. Nytkin oletat että olisin uuden suhteen tarpeessa. Voi sua, kyllä sä sitten joskus ymmärrät kun kasvat vähän isommaksi.
[/quote] en oleta, sinähän olit itse valmis suhteeseen pettäjän kanssa vai? :)
[quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 21:06"]
Paras kosto elää onnettomana vielä 2 vuotta lisää?! mun mielestä paras kosti olisi että lähtisit heti, hehkuttaisit somessa onnellisuuttasi, kun löytäisit miehen hehkuttaisit vielä kovemmin kuinka sulla on kainalossa elämäsi mies jonka kanssa aiot naimisiin ja perustaa perheen.. mutta kukin toki tavallaan..
[/quote] en minä nyt niin onneton tässä ole. Meillä on paljon hyviäkin hetkiä ja tuntuu, että rakkaus alkaa tulemaan takaisin. Miehen kanssa on hyvä ja turvallinen olla. Hän on tosi huomioiva ja muuttunut paljon pettämisen jälkeen. Ei ole juonut alkoholia oikeastaan lainkaan tapahtuman jälkeen. Eikä ole mennyt ollenkaan tuollaisille poikienreissuille. Joskus se pettäminen tulee mieleen ja viha/pettymys nousee pintaan. Olisihan se ihanaa, jos vain pystyisi unohtamaan tämän!
Ap
[quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 21:18"]
Miten sait selville pettämisen? Oliko kertaluonteinen pettäminen?
[/quote] miehestä huomasi heti reissun jälkeen, että joku vaivaa. Kysyin ja tunnusti. Ja juu..kerran kännissä petti
Ap
[quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 21:27"][quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 21:18"]
Miten sait selville pettämisen? Oliko kertaluonteinen pettäminen?
[/quote] miehestä huomasi heti reissun jälkeen, että joku vaivaa. Kysyin ja tunnusti. Ja juu..kerran kännissä petti
Ap
[/quote] ja taas tuli todistettua mitä näillä poikien reissuilla todella tapahtuu.
Pidä huoli ettei osu pilkka omaan nilkkaan kodsain muodossa. Yleensä näissä juonitteluissa tuppaa niin käymään. No mies tulee varmasti onnelliseksi kenen tahansa muun kanssa. Hyväksy sitten tämä.
[quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 21:32"]
Pidä huoli ettei osu pilkka omaan nilkkaan kodsain muodossa. Yleensä näissä juonitteluissa tuppaa niin käymään. No mies tulee varmasti onnelliseksi kenen tahansa muun kanssa. Hyväksy sitten tämä.
[/quote] no en usko, että ihan heti tulee. Voi olla, että joskus tuleekin. sen verran hyvin tunnen miehen, että itkee ainakin vuoden perään. Sitten alkaa tapailemaan muita, mutta ei sitä toista "oikeaa" ihan heti löydy. Mies tässä se paha on, en minä. Minä olin valmis antamaan hänelle kaiken...kaiken muun lisäksi mitä hänen vuomseen tein niin lisäksi kehuin ja arvostin. Tämä sitten oli palkka kaikesta mitä olen hänelle tehnyt. Halusin miehen kanssa lapsia ja tulevaisuuden, halusin sitä enemmän kuin mitään maailmassa. Olen uhrannut paljon omasta elämästä, että meidän tulevaisuus olisi hyvä. Mies on oikeasti tosi ihana ja oikeasti hyvä ihminen. Minun perhe rakastaa miestä ja minä rakastan hänen perhettä. Mutta niinkuin sanoin, jokin minun sisällä meni palasiksi. Mikään rakkaus ei näköjään enää riitä.
ap
[quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 21:32"]Pidä huoli ettei osu pilkka omaan nilkkaan kodsain muodossa. Yleensä näissä juonitteluissa tuppaa niin käymään. No mies tulee varmasti onnelliseksi kenen tahansa muun kanssa. Hyväksy sitten tämä.
[/quote] niin onhan se kosto joo ihan kauheen paljon pahempaa kuin pettäminen. Eihän siinä pettämisessä tietenkään mitään pahaa oo. Mikä teitä vaivaa?
Ootteko te idioottiämmät koskaan ajatelleet, että sitä pettämistä tapahtuu juuri siksi niin paljon, kun annatte sen tapahtua ja kaikki annetaan vaan anteeksi ja silitellään vielä päälle!
No uhuh ;) sähän kuulostat oikeen unelmamuijalta ;) just tommoset petoolliset femme fatalet onki just mun makuuni ;D kyllä sua mielellää panis varmaa ;) no mites on kiinnostaisko musikaalinen ja hieman mielenvikainen (silleen snadisti väkivaltainen) -96 black metal hevari ;) ja koht sitä pätäkkääki löytyy ku valmistun raksapuolelt nii voitais dokailla yhdessä :3 pus pus
Mies olisi valmis menemään terapiaankin. Selvittämääm tuota itsetunto ongelmaansa. Tässä ei ole se suurin asia luottamus. Voisin oikeastaan 100% varmuudella sanoa, että toista kertaa ei pettäisi. Isoin ongelma on se, että minut on häpäisty ja loukattu näin pahasti. Miten ihmeessä mies pystyi tekemään minulle jotain tälläistä...
ap
Heheh kyl tollaset nössöt kolmekymppiset läskit kannattaa dumppaa, oot nuori naine sul on paljon kysyntää markkinoil varsinki ku oot tollanen sadistinen ja ilkee ;) varsinki sängys tost ominaisuudest on hyötyy ;) voisit olla mulle vitun ilkee, tykkäisin siitä ;3
[quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 21:47"]
Ootteko te idioottiämmät koskaan ajatelleet, että sitä pettämistä tapahtuu juuri siksi niin paljon, kun annatte sen tapahtua ja kaikki annetaan vaan anteeksi ja silitellään vielä päälle!
[/quote] tarkoitatko minua? En ole antanut tapahtua mitään. Niinkuin sanoin mies sai hyvää seksiä minulta aina kun halusi. Annoin hellyyttä ja rakastin kokonaisvaltaisesti miestä. Halusin, että hän on onnellinen. Miten siis olen antanut sen tapahtua? Ja en ole oikeastaan antanut anteeksi enkä silitellyt mitään. Miehen kanssa ollaan puhuttu tästä paljon ja hän on kyllä saanut kuulla ja kokea saman paska minkä minäkin. En ole antanut asian vain olla.
ap
Oon samanikäinen kuin sä ja silti ajattelen että oot naurettavan lapsellinen. Siinähän istut odottamassa kostoa miehelle, itseäs vaan näpäytät nenälle. Mitäs jos mies jättää sut ensin, kun löytää itsensä ikäisen, aikuisen naisen? Ei vaikuta hirveen onnelliselta, ehkä etsii jo uutta naista. Sitten itket kun tärväsit ylimääräisen pari vuotta siihen pelleen. Vaikka mies oliskin onnellinen sun kanssa, niin ensinnäkin se löytää uuden naisen ihan heti eikä varmasti jää itkemään tollasen pennun perään. Toiseksi, miksi edes yrittäisit varta vasten pilata jonkun elämän, vaikutat todella keskenkasvuiselta ja itsekkäältä. Toki mieskin oli itsekäs, mutta paras "kosto" tässä tilanteessa on että potkaset äijän pihalle ja jatkat elämääs sinkkuna. Elämä on liian lyhyt tollaseen juonitteluun ja katkeruuteen! Älä tuhlaa nuoruusvuosiasi tollaseen paskaan.
[quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 21:51"]
Heheh kyl tollaset nössöt kolmekymppiset läskit kannattaa dumppaa, oot nuori naine sul on paljon kysyntää markkinoil varsinki ku oot tollanen sadistinen ja ilkee ;) varsinki sängys tost ominaisuudest on hyötyy ;) voisit olla mulle vitun ilkee, tykkäisin siitä ;3
[/quote] mies on itse asiassa erittäin hyvässä kunnossa ja komea. Ja varmasti olisikin kysyntää minulle, mutta pitää nyt ensin saada tämä asia hoidettua ennen uusia...ja en ole sadistinen tai ilkeä. Paha vaan saa palkkansa.
Ap
[quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 21:05"]
[quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 21:01"]
[quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 20:56"]
[quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 20:43"]
[quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 20:42"]
[quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 20:35"]
Ai yrität tuhota miehen elämän romuttamalla hänen haaveensa? Ootpa ikävä ihminen. Miehen petos oli julma teko mutta koita unohtaa, ei se tarkoita että hän olisi läpimätä.
[/quote] muutuin ikäväksi, kun mies petti. Ennen tätä olin oikeastaan "täydellinen" kumppani. Seksiä halusin monta kertaa viikossa, halusin tyydyttää miehen ja halusin, että hän on onnellinen. Olen luonteelta kiltti, empaattinen ja positiivinen ihminen. Tein pieniä kivoja yllätyksiä mistä mies piti, tein ruokaa ja siivosin.(mies myös huolehtii kotitöistä ) Mies on kyllä ollut aina ihana ja on vieläkin, mutta pettäminen särki minussa jotain. Ehkä juuri siksi, koska mies oli niin tyhmä, kun pani rumempaa ja vanhempaa naista, vaikka hänellä oli minut, eikä mitään syytä pettää. Hänellä on vain huono itsetunto ja halusi nähdä onko vielä haluttava jonkun muun naisen mielestä. Hyi.
[/quote] tämä siis ap
[/quote]
No et sä ollut täydellinen kun se kerran sua petti. Nuija :D
[/quote] no kyllä mä olen aika täydellinen. Jopa miehen kaverit ihmetteli miks petti...mies on vaan niin tyhmä ja vastuuton.
Ap
[/quote]
Kirjoittaa et ainakaan osaa. Et taida olla kovin koulutettu? Täydellinen puoliso on paljon muutakin kuin kiva kuori ja seksiä.
[/quote] mä kyllä tiedän sen :D olen muutakin. Olen hyvin kasvatettu, kohtelias, kiltti, empaattinen. Haluan, että kumppanini on onnellinen. Olen hellä ja huomaavainen. Rakastan tehdä ihmiset iloisiksi ja onnellisiksi. En ikinä pettäisi. Ja anteeksi vain, mutta kirjoitan kännykällä niin en jaksa hirveästi kirjoitustyyliä, pilkkuja ja isoja kirjaimia miettiä. :)
Ap