minun kosto pettäjälle
Miesystävä hairahti kerran kännissä vuosi sitten. Minulla kuoli tunteet ja viha valtasi mielen. Mies luulee, että meillä onkaikki ihan ok. Seksiä ja hellyyttä on. Mies kertoo joka päivä rakastavansa minua. Hellii ja pitää huolta. Noh, mies on 30 ja minä 21..hän on jo hetken puhunut vauvan hankkimisesta, kun haluaa minun kanssa perustaa perheen ja haluaisi suht. nuorena vielä isäksi tulla. Kosto siis tämä: elelen tässä vielä noin 2 vuotta (samalla uutta miestä katsellessa). Mies on sitten 32-33, kun jätän hänet. Minä olen vasta 23...siinäpä mies sitten etsii uuden naisen, kuka hänen kanssaan haluaa lapsen tehdä...voi mennä muutama vuosi. Eikä ole mies enää siinä vaiheessa kovin nuori. Minä pystyn kyllä elämään sen pari vuotta tässä...meillä on kyllä tosi ihanaa välillä ja pettäminen "unohtuu", mutta sitten kun sen muistan taas niinviha valtaa mielen.
Kommentit (82)
Siinä sitä elämän suurta vastoinkäymistä kerrakseen ku isopapalta kaatus 2 veljeä kannaksella. Pieniä on nää nykyajan murheet.
Kovin epävarma täytyy ihmisen olla, jos meinaa tuollaisella kostolla pistää tilit tasan.
Eli lähihoitajahan siellä jotain yhdentekevää kertapanoa tuskailee.
Missä olet nähnyt naisen jonka kanssa mies petti?
Pitäiskö jonkun kertoo ap:lle, että miehet on sukukypsiä vaikka satavuotiaaksi asti?? Tosi hurja toi sun "kosto" :D hukkaat sit oman elämäsi nuoruusvuodet jonkun ukon kanssa jota et ees haluu. Et oo kovin fiksu!
Kelaatteko muutkin samaa että alkaa tää ap kuulostaan jollekki yläastejannulle jolla on vähän tylsää ja keksii tarinoita tääl iha lämpimiksee?
Ainaki haiskahtaa keksityltä henkilöltä tää 23v suttura ja koko tarina muutenkin. Tai sit jos tarina ja henkilöt on totta nii tää ap on muuten vaa sairas tai joku narsisti. Mut kuulostaa miehen kirjottamalta tekstiltä.
Juu kelasin samaa :D ei kai nyt kukaan aikuinen ihminen oikeesti ajattele noin jälkeenjääneesti tai sitten taitaa olla jotain tunne-elämänhäiriötä kehissä. Ymmärtäisin keissin jos äijjjä vetelis turpiin kaupan päälle mutta muuten en.
Olet hullu ja tyhmä. Uhraat vuoden elämästäsi kostoon. Itse olet juuri heittänyt nuoruuttasi hukkaan. Miehesi kyllä ehtii löytää uuden naisen, harva koulutettu (vaikka tuskin on koska kanssasi) hankki nuorena kuitenkaan jälkikasvua. Yksi kännipettäminen versus vuoden viha ei mielestäni ole suhdanteessa.En edes niin välittäisi, jos mieheni kännissä hairahtuisi ellei tauteja toisi kotiin jos vaihtoehtona olisi vuoden panttaus tunteissa asiassa kuin asiassa.
[quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 20:48"]
[quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 20:44"]
[quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 20:42"]
[quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 20:35"]
Ai yrität tuhota miehen elämän romuttamalla hänen haaveensa? Ootpa ikävä ihminen. Miehen petos oli julma teko mutta koita unohtaa, ei se tarkoita että hän olisi läpimätä.
[/quote] muutuin ikäväksi, kun mies petti. Ennen tätä olin oikeastaan "täydellinen" kumppani. Seksiä halusin monta kertaa viikossa, halusin tyydyttää miehen ja halusin, että hän on onnellinen. Olen luonteelta kiltti, empaattinen ja positiivinen ihminen. Tein pieniä kivoja yllätyksiä mistä mies piti, tein ruokaa ja siivosin.(mies myös huolehtii kotitöistä ) Mies on kyllä ollut aina ihana ja on vieläkin, mutta pettäminen särki minussa jotain. Ehkä juuri siksi, koska mies oli niin tyhmä, kun pani rumempaa ja vanhempaa naista, vaikka hänellä oli minut, eikä mitään syytä pettää. Hänellä on vain huono itsetunto ja halusi nähdä onko vielä haluttava jonkun muun naisen mielestä. Hyi.
[/quote]
Et vain ole läheskään niin täydellinen kuin luulet. "Pani rumempaa ja vanhempaa naista, vaikka hänellä oli minut" Ei kyllä mies paljosta jää paitsi kun vihdoin häivyt.
[/quote] en halunnut kuulostaa itsekkäältä. Olen taas vain vihainen. Mutta tämä oli totuus. Pano oli vanhempi ja anteeksi vain rumempi yh äiti. Minä olen oikeasti kaunis ja ottajia olisi. Sisäinen kauneus hukkuu tähän vihaan ja pettymykseen.
Ap
[/quote]
Tuolla pelleilyltä satutat itseäsi, rakas lapsi. Sinuna minä lähtisin heti omalle tielleni ja jättäisin luuseripöpön miettimään tekosiaan.
Älä viitsi tuhlata molempien elämää. Jos aiot erota joka tapauksessa, niin tee se heti. Miksi kiduttaa itseään pari ylimääräistä vuotta, itseäsi sinä siinä rankaiset. Älyttömintä mitä olen pitkään aikaan kuullut. Siinä on "kostoa" tarpeeksi, kun jätät hänet. Anna olla, nyt hei oikeasti. Mieti, millainen ihminen oikein haluat olla? Vapaa ja onnellinen vain pikkusieluinen katkera kostaja? Mitä nopeammin jätät asian taaksesi, sen nopeammin pääset elämään oikeaa, hyvää elämää.
Herran jestas mitä xp wastea tuollainen 2 vuotta koston hautominen. Tiedätkö kuinka paljon pelkästään vuosi on tunneissa? Se on 24x365 elikä jotai 8765h.. tiiäkkö muija kui vitusti tolla tuntimäärällä saa expaa old school runescapessa, pelkästään 227 tuntia str 80-99 ja siinä samassa slayer 85 ottaa ottaa katsos ja sitten hakkaat abyssal whippjä niitä saa päivässä parikolme ja sitten ostat armadyl godsword. Itsekin kostin isoveljel wildussa ku se aina vittuili nii ku pkttasin sen sinne ags special iskuilla nii se rupes itkee (ite oon 14 ja isoveli 15) ku se kusi sinme 2M cash ja armadyl chestplaten mut siis kuka homo rangerihomo ottaa 2M goldia wildyy :D loppus ainakin vittuilu ei assburger vittuillu enää! Kannattaa siis panostaa old school runescape grindaukseen eikä tollaseen vitun puriloimiseen. Oot vihanen polta sauhut ja mee nuq. Ei mul muuta moro :D
Mikset vain jätä miestä? Itselläni oli samankaltainen tilanne, mies petti jo suhteen alkumetreillä kännissä kyläpatjan kanssa ja lopetin homman heti. Mies tajusi mitä menetti ja on pian vuoden verran kerjännyt takaisin, kyllähän se mieltä lämmittää ;)
[quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 21:01"]
[quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 20:56"]
[quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 20:43"]
[quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 20:42"]
[quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 20:35"]
Ai yrität tuhota miehen elämän romuttamalla hänen haaveensa? Ootpa ikävä ihminen. Miehen petos oli julma teko mutta koita unohtaa, ei se tarkoita että hän olisi läpimätä.
[/quote] muutuin ikäväksi, kun mies petti. Ennen tätä olin oikeastaan "täydellinen" kumppani. Seksiä halusin monta kertaa viikossa, halusin tyydyttää miehen ja halusin, että hän on onnellinen. Olen luonteelta kiltti, empaattinen ja positiivinen ihminen. Tein pieniä kivoja yllätyksiä mistä mies piti, tein ruokaa ja siivosin.(mies myös huolehtii kotitöistä ) Mies on kyllä ollut aina ihana ja on vieläkin, mutta pettäminen särki minussa jotain. Ehkä juuri siksi, koska mies oli niin tyhmä, kun pani rumempaa ja vanhempaa naista, vaikka hänellä oli minut, eikä mitään syytä pettää. Hänellä on vain huono itsetunto ja halusi nähdä onko vielä haluttava jonkun muun naisen mielestä. Hyi.
[/quote] tämä siis ap
[/quote]
No et sä ollut täydellinen kun se kerran sua petti. Nuija :D
[/quote] no kyllä mä olen aika täydellinen. Jopa miehen kaverit ihmetteli miks petti...mies on vaan niin tyhmä ja vastuuton.
Ap
[/quote]
Kirjoittaa et ainakaan osaa. Et taida olla kovin koulutettu? Täydellinen puoliso on paljon muutakin kuin kiva kuori ja seksiä.
[quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 20:55"]
Jos toi olisi toisinpäin, niin tuo olis ihan ok kostotouhua. Naisen hedelmällisyys kun on mitä on sen jälkeen kun kolkyt on lasissa.
Mut voi sua tuhannen tolloa kun et tajua että kolmekymppinen mies on kuumaa kamaa markkinoilla :D
[/quote] no siinäpä ottaa pettäjän :D ja mies ei ensimmäistä lasta haluaisi vasta 33-35 vuotiaana..
Ap
Paras kosto elää onnettomana vielä 2 vuotta lisää?!
mun mielestä paras kosti olisi että lähtisit heti, hehkuttaisit somessa onnellisuuttasi, kun löytäisit miehen hehkuttaisit vielä kovemmin kuinka sulla on kainalossa elämäsi mies jonka kanssa aiot naimisiin ja perustaa perheen..
mutta kukin toki tavallaan..
[quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 21:05"]
[quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 20:55"]
Jos toi olisi toisinpäin, niin tuo olis ihan ok kostotouhua. Naisen hedelmällisyys kun on mitä on sen jälkeen kun kolkyt on lasissa.
Mut voi sua tuhannen tolloa kun et tajua että kolmekymppinen mies on kuumaa kamaa markkinoilla :D
[/quote] no siinäpä ottaa pettäjän :D ja mies ei ensimmäistä lasta haluaisi vasta 33-35 vuotiaana..
Ap
[/quote]
en mä tiiä, mitä mä näitä sun juttujasi oon nyt lukenut, niin kyllähän hänellä siinä yksi mukula on kasvatettavanaan jo.
[quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 21:00"][quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 20:45"]
[quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 20:39"]
Joku 33-vuotias mies, joka haluaa perustaa perheen on nimenomaan kova sana markkinoilla. :D Perustaa perheen nopeasti kun sinusta pääsee.
[/quote] no kuka tahansa voi lapsen tehdä. Ei se tarkoita, että mies olisi onnellinen...itkisi varmaan minun perään. Ja aika outoa, että pari naista täällä olisi jo ottamasssa pettäjän.
Ap
[/quote]
Sä et nyt ole missään sellaisessa asemassa että voisit arvostella niitä jotka ovat valmiita suhteeseen miehen kanssa joka on aiemmassa suhteessaan pettänyt. Sinä itsehän elät sua pettäneen miehen kanssa :D
[/quote] ala sinä vaan suhteeseen sellaisen miehen kanssa, mikäli kerjäämällä kerjäät ikävyyksiä :) en ymmärrä tuollaisten naisten tyhmyyttä, mutta omapa on elämänsä, turha tulla sitten vinkumaan kun käy sullekin samat ;)
Voi kyllä mies reilu kolmikymppisenä on vielä nuori isäksi. Miehillä tuo hedelmällisyys kun ei alene samalla tavalla kuin naisilla. Omaa aikaasi vain tuhlaat tuolla kostollasi. Luulen, että itse kärsit loppupeleissä paljon enemmän kuin mies.
[quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 22:20"]
[quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 22:09"][quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 22:05"] Onko siulla lapsonen kakssuuntanen ku mielialas vaihtelee kokoajan. Kato mie sanon notta tee sillee että tee sen kanssa pari mukulaa ja sitten sie kato alat pumppaileen lapsilisiä siltä runqvistiltä. Kato 23wee opiskelijatuloil ei kauheesti juhlita et kyl sie tiiät kato muutama saturaine tekee iha kutaa. Sitte sie katos lopuks falsefläggäät sen että se on jonku sortin pedofiili tai hakkaaja nii sitte saat lapset iha ilmasiks ja sitte vielä fyrkkaa ja ei tartte nähä koko ukkoo sen koommi eikä siun lapsienkaa tartte XD [/quote] muuten hyvä, mutta olen käynyt jo töissä muutaman vuoden :) Ap [/quote] Voi Ziisus, joku neiti parturikampaaja maskeeraaja kaupankassa täällä ärhentelee kun kun mies petti kerran. Elämässä on olemassa hei ihan oikeitakin ja suuria vastoinkäymisiä, miten kuvittelit niistä selviäväsi kun tämäkin on sinut omien sanojesi mukaan jo muuttanut noin katkeraksi.
[/quote] ei mikään noista :) ihan sairaalassa olen töissä.
Ap