Aarrepaja OFFICIAL
Maikkarilla alkaa tänään uusi ohjelma. En vaan ottanut selvää että onko vieraana vain julkkiksia (plääh jos on)? Mutta vanhat tavarat ja niiden entisöinti kiinnostaa joka tapauksessa. Oon nähnyt muutamia pätkiä UK:n Repair Shop -ohjelmasta ja se on ainakin tosi hyvä.
Muita kiinnostuneita? Laitoin jo valmiiksi official-ketjun tulille kuten AV:n etikettiin kuuluu 😅
Kommentit (266)
Vierailija kirjoitti:
Idea kohtalainen. Toteutus heikko.
Ei toki ihan yhtä surkea ohjelma kuin Kirppiksen kingi, mutta ei kovin paljon parempikaan.
En olisi ihan noin jyrkkä, mutta minustakin oli hieman vasemmalla kädellä toteutetun oloinen. Sanoisin että hyvä idea ja keskinkertainen toteutus.
Vähän ehkä jäykkä meininki mutta toisaalta ymmärrettävää. Eihän nämä käsityöläiset olleet mitään TV-konkareita. Hieman kuitenkin liikutuin Kulu-fantin alkuperäis tarinasta.
Oli kyllä kohtuu huono ohjelma, itkemiseen taas keskittynyt ja tunteita pumpataan vaikka väkisin pintaan. Puuseppä ei osannut itse sävyttää öljymaalia ja veti pintaan kaupan muovimaalin, kävi oikein sääliksi vanhaa huonekalua. Fantin korjaaja ja kirja porukka vaikutti ammattilaisilta mutta niistä aloista en kyllä tiedä mitään. Ei paljon tekemistä näytetty, jokuhan olisi voinut jotain oppiakin. Puuseppä ei ainakaan ollut mikään entisöijä, mistä lie halvin vapaaehtoinen napattu.
Vähän outoa, että lipastosta käytettiin "hän" sanaa... Kulu-norsusta sen vielä ymmärsi.
Vierailija kirjoitti:
Vähän outoa, että lipastosta käytettiin "hän" sanaa... Kulu-norsusta sen vielä ymmärsi.
Pisti myös korvaan. Juontaja vaihtoon...
Minulla on näköjään jäänyt väliin jotain telkkarijuontajien kehityksessä, koska hädin tuskin tunnistin Jenni Pääskysaarta! Minulla oli mielikuva, jostain sorjasta sanavalmiista nuoresta naisesta. Mutta kun jätin huomiotta ne lisäkilot ja suomalaiselle naiselle, ah niin, pakolliset tuhrutatskat, niin kyllähän se Jenni sieltä löytyi. Niin se aika kuluu!
Vierailija kirjoitti:
Katsoin vähän kauhistuneena sen Ihanan norsuhahmon nylkemistä mutta onneksi sentään säilytettiin se vanha kangas siinä päällä...
Lähes uuden veroinenhan siitä lopulta tuli. Omasta mielestäni siinä juuri oli sitä jotakin alkuperäisessä kunnossaan. Itse olisin säilyttänyt sen sellaisenaan.
Entisöijä oli kyllä huippu ja omistajat haltioissaan, sehän oli pääasia.
Vierailija kirjoitti:
Oli kyllä kohtuu huono ohjelma, itkemiseen taas keskittynyt ja tunteita pumpataan vaikka väkisin pintaan. Puuseppä ei osannut itse sävyttää öljymaalia ja veti pintaan kaupan muovimaalin, kävi oikein sääliksi vanhaa huonekalua. Fantin korjaaja ja kirja porukka vaikutti ammattilaisilta mutta niistä aloista en kyllä tiedä mitään. Ei paljon tekemistä näytetty, jokuhan olisi voinut jotain oppiakin. Puuseppä ei ainakaan ollut mikään entisöijä, mistä lie halvin vapaaehtoinen napattu.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/tassa-ovat-aarrepaja-uutuusohjelman…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/tassa-ovat-aarrepaja-uutuusohjelman…
Piti siis kirjoittaa että näyttää olevan puuseppä ja entisöijä erikseen ohjelmassa. Sitä entisöintiä odotellessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tänään on ainakin vieraana Tarja Halonen, palstan "suosikki" 🙄
Halonen oli tapansa mukaan fiksu ja hauska ☺️
kaikki kommunistit yhtykää ja tarjvaa ylistäkää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tänään on ainakin vieraana Tarja Halonen, palstan "suosikki" 🙄
Halonen oli tapansa mukaan fiksu ja hauska ☺️
kaikki kommunistit yhtykää ja tarjvaa ylistäkää.
Onko pakko olla tommonen.
Repair Shop kirjoitti:
Minulla on näköjään jäänyt väliin jotain telkkarijuontajien kehityksessä, koska hädin tuskin tunnistin Jenni Pääskysaarta! Minulla oli mielikuva, jostain sorjasta sanavalmiista nuoresta naisesta. Mutta kun jätin huomiotta ne lisäkilot ja suomalaiselle naiselle, ah niin, pakolliset tuhrutatskat, niin kyllähän se Jenni sieltä löytyi. Niin se aika kuluu!
Oon katellu sitä brittiversiota ja täytyy sanoa, että oon pettynyt tähän. Pienempi budjetti näkyy. Mitä seuraavaksi: vaihdetaan patteri taskulamppuun + bonuksena ekspertti putsaa polttimon lasin tms?!
OTna noista tuhrutatuoinneista. Ei ne tuhruja alkujaan ole, mutta kun ihmisestä tulee lihava niin iho venyy ja kuva sen mukana.
sa75 kirjoitti:
Omituisinta on, että lipaston väri vaihtuu sinisestä vihertäväksi kun sitä esitellään omistajalle. Ilmeisesti ei ollu tyytyväinen väriin ja joutuivat maalaamaan sen uudestaan.
Ei se mun mielestä vaihtunut?
Erittäin mukanva ohjelma, mielellään katson tulevatkin jaksot. Kaikkien typerien pettämis- ja deittailuohjelmien, Putousten ja Possen keskellä tämä on nimensä mukaisesti oikea aarre.
Timberi kirjoitti:
Repair Shop kirjoitti:
Oon katellu sitä brittiversiota ja täytyy sanoa, että oon pettynyt tähän. Pienempi budjetti näkyy. Mitä seuraavaksi: vaihdetaan patteri taskulamppuun + bonuksena ekspertti putsaa polttimon lasin tms?!
OTna noista tuhrutatuoinneista. Ei ne tuhruja alkujaan ole, mutta kun ihmisestä tulee lihava niin iho venyy ja kuva sen mukana.
En tiedä onko edes budjetista kiinni. Suomessa vaan tehdään tällaiset sarjat suomalaisittain.
En ole tätä vielä katsonut mutta kiinnostaa. Jossain lehdessä esiteltiin Kari Hietalahden koiran sohva, joka oli ainakin minun silmääni tyritty täysin tällä kunnostuksella. Muotokieli pilattu tyylitajuttomilla muutoksilla ja vielä vaihdettu kuolleen värinen nahka konjakinruskean tilalle. Minua itkettäisi saada tuollainen takaisin.
Kirppiksen kingihän oli ihan ykkönen.
Ei tämä voi olla huonompi kuin superkauppiaat, me postilaiset tai tankkaustarinat. Ja tämä on fakta jonka tiedän katsomatta jaksoakaan yhdestäkään luetellusta sarjasta
Jotenkin siitä ohjelmasta puuttuu jäntevyys, siellä jaaritellaan ja haahuillaan turhan paljon.
Olin pettynyt sen antiikkilipaston uuteen väriin. Se ei ollut ollenkaan aikakaudelle sopiva. Hillitty helmenharmaa olisi ollut juuri sopiva, jos ei sitten haluttu valkoista.
Toisessa jaksossa uudistettiin Hissu Hietalahden kammottavassa kunnossa ollut nahkasohva. Tulos oli aika kuin Pohjanmaan kiertävien huonekalukauppiaiden lavalta esiin nostettu. Kaikkinainen mukava pulleus oli kadonnut ohuitten tyynyjen tieltä.
Vähän hengästyttää vielä. Parhaani tein ja se ei tällä kertaa riittänyt.
No mutta vakavissaan, jotenkin pliisu alkuvaikutelma. Ehkä tämä tästä vielä paranee.