Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Syötkö tai voisitko syödä 9 palaa leipää joka päivä?

Vierailija
27.01.2015 |

Olen käynyt ravitsemusterapeutilla hakemassa apua ahminnan lopettamiseen. Hän ei voi suositella mitään muuta ruokavalioo kun sitä virallisten suositusten mukaista. Leivän jatkuva mussutus vaan ylläpitää nälkää.

Tässä minulle annettu suositus päivän aterioista

http://3.bp.blogspot.com/-uZkDjss0XEg/US4KvQTWIYI/AAAAAAAABPg/Ggh1Lbo0qdE/s1600/IMG_0118.JPG

Kommentit (85)

Vierailija
1/85 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuoretta itse leivottua voisin syödä vaikka kuinka paljon.

Kaupan pussileipää tuskin menisi alas palaa enempää.

Vierailija
2/85 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattaisin pystyä syömään 9 palaa leipää päivässä, jos ei tarvitsisi syödä mitään muuta.
Mietin vaan että en kauhean kauaa söisi, kun leipä tekee mulle turvonneen ja hanlalan olon, vaikkei mitään allergiaa olekaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/85 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En syö leipää ollenkaan, en ole syönyt yli vuoteen. Seuraus: paino tippunut 3 kg (olen nyt hoikka), ilmavaivat ja turvotus loppuneet, samoin närästys. Vatsa toimii paljon paremmin, eli 2 kertaa päivässä kun ennen toimi ehkä jokatoinen päivä. Muuten olen syönyt kuten ennenkin, jaa no perunaa olen vähentänyt myös varmaan puolella.

Vierailija
4/85 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonompi vaihtoehto kuin kebab. Leipä ei pidä nälkää ja se ei sisällä riittävästi proteiinia. Sopii aterian lisäksi.

Vierailija
5/85 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en pysty. Syön lautasellisen puuroa/pvä tai jos en syö sitä, niin ison annoksen leseitä viilin kanssa. Lisäksi 2-4 palaa leipää/pvä.

Yritin vuosi sitten viljatonta dieettiä ja elelin kaksi viikkoa ilman leipää, puuroa, pullaa, jne. Tuli ihan kamala olo ja aloin haista hirveälle. Ihmiset luuli, että mulla on joku kamala tauti. Huomasin, että tuo puuro ja pari palaa leipää päivässä on sopiva annostus.

Vierailija
6/85 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En toistuvasti, kyllä mua turvottaisi ja vatsaa vääntäisi niin pahasti että pakko olisi lopettaa aika nopeasti.

Vierailija
7/85 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 10:32"]En syö leipää ollenkaan, en ole syönyt yli vuoteen. Seuraus: paino tippunut 3 kg (olen nyt hoikka), ilmavaivat ja turvotus loppuneet, samoin närästys. Vatsa toimii paljon paremmin, eli 2 kertaa päivässä kun ennen toimi ehkä jokatoinen päivä. Muuten olen syönyt kuten ennenkin, jaa no perunaa olen vähentänyt myös varmaan puolella.
[/quote]samoin, syömättä leipää vajaa vuosi. Painoa pois 7 kg, ei turvota

Vierailija
8/85 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et tarvitse leipää mihinkään, etkä myöskään keneltäkään lupaa siihen että jätät leivät kauppaan.
Kun jätin leivän ja maidon pois, sain melko pian jättää myös kaikki lääkitykset. Olen 15kg kevyempi, terve, elinvoimainen nelikymppinen. Leipäpöhö, maitolimaisuus, nivel- ja suolisto-oireet ovat muisto vain!

Vierailija
9/85 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En syö. En harrasta voileipiä, ja koska syön aterian vain 2 kertaa päivässä, tulee leipääkin syötyä vain pari viipaletta päivässä. 

Vierailija
10/85 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olipas paljon leipää! Vaihtaisin ainakin iltapalan puuroon ja jättäisin ainakin puolet noista leivistä pois. En vaan pystyisi syömään noin usein leipää. Kahvin kanssa pelkkiä vihanneksia tai vaikka rahkaa, luonnonjukurttia tai jotain. 

Vierailija
11/85 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etköhän, ap, voisi ihan itse miettiä onko toi suositus järkevä. Tommonen määrä leipää....

Vierailija
12/85 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos en juuri muuta söisi koko päivänä niin sitten voisin syödä 9 leipäpalaa. Mutta normaalisti syön 0-4 palaa.

Vierailija
13/85 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi joskus menee enemmänkin.

Vierailija
14/85 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä, 2-4 palaa menee. Ihan älytöntä nuo suositukset.

Vierailija
15/85 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkäänleivästä, ja voisin. Mutta en syö kuin aamu- ja iltapalalla (silloin ei juuri muuta). Kaksi lämmintä ruokaa siinä välissä.

Vierailija
16/85 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sun ongelma on ahmiminen, voisit kokeilla karppausta. Söisit niin paljon kuin mieli tekee, kunhan hiilareita olisi se ihan minimi, minkä kasviksista yms. saa. Voi olla että jatkuva näläntunne loppuisi pian.

Vierailija
17/85 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin syödä tuon lautasmallin mukaan ja kyllä minusta sinunkin ap kannattaisi edes kokeilla, tuolla määrällä voisi hyvinkin saada ahminnan kuriin?

Vierailija
18/85 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi, en edes viikossa. En pidä leivästä, se ei maistu useimmiten miltään ja on kuivaa tai mössöistä. En näe mitään syytä syödä sitä, ei sillä ole juurikaan ravintoarvoa edes.

Vierailija
19/85 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tuossa oikeasti 500 g kasviksia?

Vierailija
20/85 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 10:43"]

Voisin syödä tuon lautasmallin mukaan ja kyllä minusta sinunkin ap kannattaisi edes kokeilla, tuolla määrällä voisi hyvinkin saada ahminnan kuriin?

[/quote]

Ai tuolla määrällä leipää ahminta kuriin??  :):):)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä neljä