Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rumalle ja lihavalle naiselle mies.

Vierailija
04.01.2015 |

Mies pitää löytää lihavalle ja rumalle naiselle - siten perusneuvo laihduttamisesta ja kuntoilusta on turha, koska silloinhan nainen ei enää olisi lihava ja ruma.

1. Opettele siivoamaan.

2. Opettele laittamaan herkullisia ruokia.

3. Opettele tyydyttämään mies seksuaalisesti esimerkiksi katsomalla alan elokuvia

4. Kun olet opetellut edellä mainitut asiat ja tullut niissä mestariksi, ryhdyt toteuttamaan oppeja käytännössä: Hoidat kodin siivoamisen ja ruuanlaiton itse ja pidät miehen koko ajan hekuman huipulla.

5. Irtisanoudut täydellisesti kaikesta feminismistä.

6. Pidät kodin olutvarastot aina täynnä ja kannustat miestäsi nauttimaan oluen iloista.

Malli nettideitti-ilmoituksesta

"Hei! Rakastan miehiä ja inhoan feminismiä! Suhteessa vaadin, että saan tehdä kaikki kotityöt ja sinulle herkullista ruokaa aina kun haluat. Nautin myös katsoa, kun juot olutta.

Suurin intohimoni on pitää sinut seksuaalisen hekuman huipulla. Sitä varten olen opetellut kaikki taidot spagaattia lukuunottamatta. Tärkeintä minulle on miehen hyvinvointi suhteessa.

En ehkä ole kaikkein kaunein nainen, mutta muut ominaisuuteni enemmän kuin kompensoivat sen. Takaan, että olet ylpeä minusta ja mieskaverisi tulevat katsomaan sinua kateellisena!"

Bonus: Muut naiset ja erityisesti feministit tulevat olemaan raivoissaan kuin vesikauhuinen apina, kun kuulevat tavastasi pitää mies tyytyväisenä.

http://henrylaasanen.puheenvuoro.uusisuomi.fi/38692-opas-pelinaisille

Mukavaa, että tuo Laasanen ottaa rumat ja lihavat naisetkin huomioon. Kaverihan on täysin asialinjalla, ja varmasti noilla ohjeilla jokainen nainen löytää miehen.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Afrikasta kuulemma löytyy miehiä tällaisille tapauksille.

Vierailija
2/4 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olen ruma ja lihava nainen. Tasa-arvoinen avioliitto, normaali perhe-elämä. Miehenikin on lihava. Ollaan lihavia, onnellisia ja tasa-arvoisia yhdessä. Mieheni rakastui minuun itsenäni, olin saman painoinen jo tavatessamme (mieheni on lihonut ehkä n. 10 kg tässä 15 vuodessa).

Lihava nainen ei ole mikään sirkuksen ihmeellisyys. Useimmat +40-50 vuotiaat, perheelliset naiset ovat lihavia...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on Henry Laasasen parisuhdestatus? Hänen juttunsa vaikuttavat lapsellisilta. Jos haluaa juoda bisseä hotellissa niin kannattaa ehdottomasti pysyä vapaana ja käyttää maksullisten naisten palveluita.

Vierailija
4/4 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi haluaisin miehen? Mitä ihmettä tekisin raukeana sohvalla rötköttävällä ja olutta kittaavalla miehellä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kolme