Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kaverimies kosketteli ilman lupaa

Vierailija
26.01.2015 |

Vietettiin viikonloppua kaverimiehen kanssa mun luona. Lauantaina laitettiin ruokaa, katseltiin leffoja sohvalta ja otettiin vähän viiniä.

Sitten mentiin nukkumaan ja unta odoteltaessa vähän suukoteltiin ja siliteltiin toisiamme, yhtäkkiä huomaan että mies oli ujuttanut sormensa yöpaitani alle ja laittoi sen alapäähäni. 

Sunnuntaina mies oli jotenkin hiljainen ja vaisu mutta mitään kunnollista anteeksipyyntöä ei kuulunut. Minäkään en osannut ottaa asiaa puheeksi.

Nyt mietin että mitä asialle pitäisi tehdä? Pitäisikö pitää kunnon puhuttelu, vai lopettaa kaveruus vaiko ilmoittaa suoraan poliisille?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuteletko myös tyttökavereitasi ja nukut samassa sängyssä?

Vierailija
22/25 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suoraan poliisille vaan. Puoli vuotta vankilassa ehkä saa kaverimiehet seuraavan kerran miettimään kannattaako kättä työntää yöpaidan alle:

RIKOSLAKI 5 a §  Seksuaalinen ahdistelu

Joka koskettelemalla tekee toiselle seksuaalisen teon, joka on omiaan loukkaamaan tämän seksuaalista itsemääräämisoikeutta, on tuomittava, jollei teosta muualla tässä luvussa säädetä rangaistusta, seksuaalisesta ahdistelusta sakkoon tai vankeuteen enintään kuudeksi kuukaudeksi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi vittu että näin naisena rasittaa ap:n kaltaiset annan ymmärtää, mutta en ymmärrä antaa -naiset. Vittuakos suutelet sitä ja lämmittelet, jos ei kerran kiinnosta?

Vierailija
24/25 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän takia itse aina pyydänkin, että heti ensitreffeillä laaditaan sopimus siitä mitä saa ja ei saa tehdä ja sitten kiikutetaan se yksissä tuumin notaarille vahvistettavaksi. Vähän kyllä ihmetyttää, ettei naiset ikinä halua toisille treffeillle näin vastuullisen miehen kanssa.

Vierailija
25/25 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis että kaverimiehen kanssa vietetään viikonloppua yhdessä ja vielä nukutaan samassa sängyssäkin :D Sallikaa mun nauraa, ei sellaista minkään kaverimiehen kanssa tehdä. Olet nyt vain ihan itse antanut miehen ymmärtää jotakin muuta kuin mitä olet halunnut, mies-parka :D