Olen nyt 46-vuotiaana miehenä herännyt siihen että haluan omia lapsia
Tämä asia, eli lapset, oli minulle aina sellainen "Ehkä jonain päivänä". En siis kieltänyt, mutta en ole koskaan ollut innoissani yrittämässä niiden hankkimista.
Nyt kuitenkin tämän vuoden aikana minussa on herännyt jonkinlainen "sisäinen herätyskello", ja olen nyt ihan varma että haluan omia lapsia.
Olen tällä hetkellä ilman parisuhdetta, ja olenkin alkanut tuunaamaan itseäni jotta saisin itselleni vielä lapsentekoiässä olevan naisen.
Mitä vinkkejä täällä olisi tarjolla kaltaiselleni myöhään heränneelle miehelle ihan yleisesti, ja myös ihan sopivan kumppanin hakua varten?
Kommentit (92)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- Osoita käytännössä heti suhteen alusta, että sinä olet kykenevä hoitamaan sen 50% kodin arjesta
- hoida itsesi fyysisesti siihen kuntoon, että oikeasti jaksat ne vauvavuodet
- valmistaudu taloudellisesti niin, että sinä jäät kotiin hoitamaan sitä lasta ekan vuoden äitiysrahakauden jälkeen. Etsit vähintään 10v itseäsi nuorempaa naista, jolla on uranrakennus pahasti kesken, kun taas sulla se on jo tehty, joten sun täytyy mahdollistaa se tälle naiselle
noi nyt nopeasti tuli itselle mieleen
Tai sitten nuoren vaimon hakuun ulkomailta. Venäjä, Ukraina, Valkovenäjä. Brasilian pienemmät kaupungit, Etelä-amerikan valtiot. Thaimaa ja Vietnam. Yleensä pienemmistä kaupungeista löytyvät parhaat vaimoehdokkaat, joilla on perinteiset perhearvot.
Onko aloittajalla varaa? Hiljaisuus kielisi ettei ole.
Määritä jokin summa, niin kerron onko minulla varaa
ap
Sauli niinistö tuli isäksi 69-vuotiaana.
Ja Suomen vanhin isä Matti Kyllönen 79-vuotiaana.
Joten miksei 46-vuotiaalla olisi aikaa vielä?
Tästä aikaisemmasta aloituksestasi on jo yli vuosi. Miten et vanhene ollenkaan?
https://www.vauva.fi/keskustelu/3851781/olen-nyt-46-vuotiaana-miehena-h…
Sen ymmärtää, että tässä toukokuisessa aloituksessasi voisit olla vielä 46-vuotias:
https://www.vauva.fi/keskustelu/4143216/olen-nyt-46-vuotiaana-miehena-h…
Meinasitko vielä monta postia laittaa ihan samoin sanoin aiheesta...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- Osoita käytännössä heti suhteen alusta, että sinä olet kykenevä hoitamaan sen 50% kodin arjesta
- valmistaudu taloudellisesti niin, että sinä jäät kotiin hoitamaan sitä lasta ekan vuoden äitiysrahakauden jälkeen. Etsit vähintään 10v itseäsi nuorempaa naista, jolla on uranrakennus pahasti kesken, kun taas sulla se on jo tehty, joten sun täytyy mahdollistaa se tälle naiselle
Tai sitten nuoren vaimon hakuun ulkomailta. Venäjä, Ukraina, Valkovenäjä. Brasilian pienemmät kaupungit, Etelä-amerikan valtiot. Thaimaa ja Vietnam. Yleensä pienemmistä kaupungeista löytyvät parhaat vaimoehdokkaat, joilla on perinteiset perhearvot.
ap
Sen määrittänee se nainen, jonka haluat lapsesi äidiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Pystytkö maksamaan asumiskulut, ruokailun, matkat, perheen kulut, ennen muksuja elättämään vaimoa x ajan?
Sinuna selvittäisin tulevat menot ennen kuin myöntyisin ottamaan ketään. Jos päädyt ottamaan ulkomailta joudut selvittämään kohdemaan hintason, samoin mahd. viisumit.
Liity facebookin kumppanuusvanhemmat sivulle.
Kyllä 46v mies voi vaikka 38v saada. Ei tuossa iässä se ikäero ole niin monelle merkittävä. On niitä naisiakin, joilla biologinen kello tikittää, mutta miestä ei ole.
Älä lähde siihen jos noinki vanhaksi olet selviytynyt
Vierailija kirjoitti:
Tästä aikaisemmasta aloituksestasi on jo yli vuosi. Miten et vanhene ollenkaan?
https://www.vauva.fi/keskustelu/3851781/olen-nyt-46-vuotiaana-miehena-h…
Sen ymmärtää, että tässä toukokuisessa aloituksessasi voisit olla vielä 46-vuotias:
https://www.vauva.fi/keskustelu/4143216/olen-nyt-46-vuotiaana-miehena-h…
Meinasitko vielä monta postia laittaa ihan samoin sanoin aiheesta...
Reps, siinä jäi rölli oikein kunnolla kiinni housut nilkoissa :D :D :D
Eräs tuttava oli ns. "kolmannessa maailmassa" reissutöissä, sitä ennen lapseton, suht samanikäinen, kuin aloittaja. Sieltä löysi nuoren ja innokkaan, varsin tumman, vaimon, jonka kanssa taitaa olla jo kaksikin lasta. Tuttavani näyttää varsin onnelliselta.
Eli innokas vaimo ulkomailta, sellaisesta maasta, jossa avioliitto ja lapset ovat myös ns. järkiasioita ja sopimuskysymyksiä, eivätkä pelkästään näitä "romantiikkajuttuja".
Ja varsinkin, jos on jollain oudolla aikasilmukalla hirttäytynyt tuohon 46 vuoden ikään ikiajoiksi.