Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen nyt 46-vuotiaana miehenä herännyt siihen että haluan omia lapsia

Vierailija
16.08.2020 |

Tämä asia, eli lapset, oli minulle aina sellainen "Ehkä jonain päivänä". En siis kieltänyt, mutta en ole koskaan ollut innoissani yrittämässä niiden hankkimista.
Nyt kuitenkin tämän vuoden aikana minussa on herännyt jonkinlainen "sisäinen herätyskello", ja olen nyt ihan varma että haluan omia lapsia.

Olen tällä hetkellä ilman parisuhdetta, ja olenkin alkanut tuunaamaan itseäni jotta saisin itselleni vielä lapsentekoiässä olevan naisen.

Mitä vinkkejä täällä olisi tarjolla kaltaiselleni myöhään heränneelle miehelle ihan yleisesti, ja myös ihan sopivan kumppanin hakua varten?

Kommentit (638)

Vierailija
1/638 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvinhän sinä vielä ennätät. Älä ole liian tyrkky. Olin itse 36 -vuotiaana nettitreffivaiheessa ja sain todella monta ehdotusta, joissa maalailtiin vauvahaaveita vielä ihan tuntemattomana. Minut se pelotti pois.

Vierailija
2/638 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

36v. nainen voi pitää sua joko sopivana tai sitten taas liian vanhana tuollaisiin hommiin. Se kannattaa ainakin huomioida. Ja sua yli 10 vuotta nuoremmat pitää sua liian vanhana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/638 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti sinun kannattaisi katsella jotain 32-35-vuotiaita naisia. Heillä on usein lähitulevaisuudessa samanlaiset haaveet

Vierailija
4/638 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvinhän sinä vielä ennätät. Älä ole liian tyrkky. Olin itse 36 -vuotiaana nettitreffivaiheessa ja sain todella monta ehdotusta, joissa maalailtiin vauvahaaveita vielä ihan tuntemattomana. Minut se pelotti pois.

Joo. Voi sen profiilissa tuoda esiin, mutta heti ekana keskustelunaiheena eikä tokanakaan ole hyvä aihe.

Vierailija
5/638 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti mitä Toni Nieminen tekisi.

Vierailija
6/638 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli 45-vuotiaista miehistä ensimmäisen kerran isäksi tulee n. 1%. On se siis mahdollista, mutta mahdollisuus on marginaalinen. Kannattaa olla jotain sellaista, jota nuoremmat miehet eivät ole. 

Vierailija
7/638 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on serkku(nainen) 24v joka meni naimisiin ja teki lapsia 48v miehen kanssa. Kaikki on mahdollista.

Vierailija
8/638 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskaltaako kysyä mitä ikäluokkaa itse ajattelit?

Vierailija
9/638 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän turhan myöhään heräsit. Nuorempia naisia ei ole ihan helppo löytää, ellet ole tosi viehättävä tai varakas.

Vierailija
10/638 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erittäin pieni todennäköisyys, että löytäisit paljon alle 40 v naisen. Oliko se promille pareista, joilla on yli 5 v ikäero.

Eli etsi jotakin 40 + naista, joka haluaa vielä äkkiä lapsen. Hedelmöityshoidoilla voi yrittää auttaa asiaa.

Vierailija
11/638 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luultavasti sinun kannattaisi katsella jotain 32-35-vuotiaita naisia. Heillä on usein lähitulevaisuudessa samanlaiset haaveet

Jos ap ei ole ihan erityisen hyvänäköinen ikäisekseen, tasokas ja varakas niin eivät nämä ensisijaisesti ap:sta ole kiinnostuneet.

Vierailija
12/638 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit 66v. papparainen, kun lapsesi olisi 20v. Miksi ihmeessä haluat vielä lapsia?

Vierailija
13/638 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieti mitä Toni Nieminen tekisi.

Tonilla olisi pullat uunissa jo.

Vierailija
14/638 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori mutta juna meni jo. Sua 15 vuotta nuoremmat naiset katsovat oman ikäisiään.

Vierailija
15/638 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juna meni jo ap.

Vierailija
16/638 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ap ei ole ihan erityisen hyvänäköinen ikäisekseen, tasokas ja varakas niin eivät nämä ensisijaisesti ap:sta ole kiinnostuneet.

Juuri näin. Pitäisi olla erityisen menestynyt tai varakas.

Vierailija
17/638 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 41v. nainen, olen myös huomannut, että haluaisin lapsen. Mutta nettideittailu on yllättävän mutkikasta.

Ja en viitsi tuoda tätä profiilissani esiin, koska tosi vaikea sanoa, voinko vielä saada lapsia, voisi vaikuttaa kummalliselta se, että olisin etsimässä tässä iässä tulevaa lasten isää. En halua myöskään vaan ehdoin tahdoin lasta vaan soisin, että minulla olisi hyvä suhde lapsen isään. Tämä lienee tässä iässä jo melko mahdoton yhtälö.

Vierailija
18/638 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti löytyy joku sopiva nainen, sanot vaan suoraan että haluat perheen jossain deittipalstalla, niin Peter pian tyyppisiin kolmekymppisillä miehiin kyllästyneet naiset kyllä ilmoittautuvat sankoin joukoin jonoon treffeille..

Vierailija
19/638 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisit 66v. papparainen, kun lapsesi olisi 20v. Miksi ihmeessä haluat vielä lapsia?

Niin, jos juuri nyt saisi lapsen. Mutta on 46 ja vasta etsimässä naista, joten todennäköisempää olisi, että tulee isäksi aikaisintaan 48-vuotiaana. Mutta ei kai siinä, onhan niitä vanhempiakin isiä.

Vierailija
20/638 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juna meni jo ap.

Sauli Niinistö painoi menemään 69-veenä, mutta 23 vuotta nuoremman aapeen "Juna meni jo" ?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän neljä