Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen nyt 46-vuotiaana miehenä herännyt siihen että haluan omia lapsia

Vierailija
10.11.2021 |

Tämä asia, eli lapset, oli minulle aina sellainen "Ehkä jonain päivänä". En siis kieltänyt, mutta en ole koskaan ollut innoissani yrittämässä niiden hankkimista.
Nyt kuitenkin tämän vuoden aikana minussa on herännyt jonkinlainen "sisäinen herätyskello", ja olen nyt ihan varma että haluan omia lapsia.

Olen tällä hetkellä ilman parisuhdetta, ja olenkin alkanut tuunaamaan itseäni jotta saisin itselleni vielä lapsentekoiässä olevan naisen.

Mitä vinkkejä täällä olisi tarjolla kaltaiselleni myöhään heränneelle miehelle ihan yleisesti, ja myös ihan sopivan kumppanin hakua varten?

Kommentit (92)

Vierailija
41/92 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse oon nainen joka nimenomaan tahtois vanhemman miehen. Lapset on ihania ja kyllä sulla on toivoa kun vaan pidät itsestäs huolta. En ymmärrä miksi kommentit on näin negatiivissävytteisiä. Erään kaverin isä oli 50 tämän syntyessä ja oli hyvä isä :).

Pidä huolta ulkonäöstäsi ja terveydestäsi. Terveys ei katso pelkästään ikää. Sellanen 30-35v lapsista haaveileva nainen ois hyvä. Deittisovelluksia vakavampaa suhdetta etsiville on esim. Lovena ja Valo. Onnea etsintään!

Aloittajalta on useasti kysytty onko hänellä varaa pitää perhettä.

Jättää vastaamatta.

Vierailija
42/92 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

- Osoita käytännössä heti suhteen alusta, että sinä olet kykenevä hoitamaan sen 50% kodin arjesta

- hoida itsesi fyysisesti siihen kuntoon, että oikeasti jaksat ne vauvavuodet

- valmistaudu taloudellisesti niin, että sinä jäät kotiin hoitamaan sitä lasta ekan vuoden äitiysrahakauden jälkeen. Etsit vähintään 10v itseäsi nuorempaa naista, jolla on uranrakennus pahasti kesken, kun taas sulla se on jo tehty, joten sun täytyy mahdollistaa se tälle naiselle

noi nyt nopeasti tuli itselle mieleen

Tai sitten nuoren vaimon hakuun ulkomailta. Venäjä, Ukraina, Valkovenäjä. Brasilian pienemmät kaupungit, Etelä-amerikan valtiot. Thaimaa ja Vietnam. Yleensä pienemmistä kaupungeista löytyvät parhaat vaimoehdokkaat, joilla on perinteiset perhearvot.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/92 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän sitä voi helposti herätä tällaiseen asiaan vähän muita myöhemmin. Toisilla se biologinen kello voi käydä jäljessä. Ei ole kaikkia valettu samasta muotista, eikä mene kaikkien elämä saman kaavan mukaan.

Vielä ei ole myöhäistä, ei kannata luovuttaa ennen kuin edes yrittääkään! Muiden ihmisten veetuilut voi jättää omaan arvoonsa.

Mutta valmistaudu siihen, että helpolla et pääse, kävi miten kävi. Kumppanin etsintä ja varsinkin ne lapset vaativat paljon työtä, mutta yhtälailla vaatii sen pettymyksen sulattaminenkin, mikäli et löydäkään lisääntymisintoista vaimoketta. Kapuloita rattaisiin voi laittaa myös biologia, kun ei se lisääntyminen käy aina ihan tosta noin vaan.

Kuitenkin, toivotan onnea matkaan.

Vierailija
44/92 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- Osoita käytännössä heti suhteen alusta, että sinä olet kykenevä hoitamaan sen 50% kodin arjesta

- valmistaudu taloudellisesti niin, että sinä jäät kotiin hoitamaan sitä lasta ekan vuoden äitiysrahakauden jälkeen. Etsit vähintään 10v itseäsi nuorempaa naista, jolla on uranrakennus pahasti kesken, kun taas sulla se on jo tehty, joten sun täytyy mahdollistaa se tälle naiselle

Tai sitten nuoren vaimon hakuun ulkomailta. Venäjä, Ukraina, Valkovenäjä. Brasilian pienemmät kaupungit, Etelä-amerikan valtiot. Thaimaa ja Vietnam. Yleensä pienemmistä kaupungeista löytyvät parhaat vaimoehdokkaat, joilla on perinteiset perhearvot.

Onko aloittajalla varaa? Hiljaisuus kielisi ettei ole.

Vierailija
45/92 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassu juttu. Itse olen kanssa 46-vuotias mies, ja kävin laitattamassa piuhat poikki pari vuotta sitten kun totesin että ei ikinä enää. Päätös silloin joskus ei ollut mitenkään harkittu, siis lastenhankkimissellainen. 

Vierailija
46/92 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No sitten vaan etsit lisääntymisikäisen naisen jonka kanssa ihastutte ja pariudutte?

Onnistuu helpostikin, sillä osa naisista huolii kyllä vanhemmankin miehen, ja vaikka palstamammat tykkää länkyttää ettei keski-ikäinen mies enää alle nelikymppistä naista saisi, niin silti palsta on täynnä mammoja joilla on itseään vanhempi mies.

Jokaiseen asiaa käsittelevään ketjuun ilmaantuu useampi.

Ja tämä lisääntymisikäisen naisen mielipide, jota ei kiinnosta vanhemmat miehet. Silti fakta on, että monia naisia kiinnostaa joten matoa koukkuun vaan.

Harvassa on. Katso vaikka marketissa pariskuntia joilla on vauva, kyllä ne on keskimäärin kolmekymppisiä ihmisiä.

Vierailija
47/92 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tänne ei kaivata enää yhtään tukien varassa notkuvia ulkomaalaisia.

Vierailija
48/92 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse oon nainen joka nimenomaan tahtois vanhemman miehen. Lapset on ihania ja kyllä sulla on toivoa kun vaan pidät itsestäs huolta. En ymmärrä miksi kommentit on näin negatiivissävytteisiä. Erään kaverin isä oli 50 tämän syntyessä ja oli hyvä isä :).

Pidä huolta ulkonäöstäsi ja terveydestäsi. Terveys ei katso pelkästään ikää. Sellanen 30-35v lapsista haaveileva nainen ois hyvä. Deittisovelluksia vakavampaa suhdetta etsiville on esim. Lovena ja Valo. Onnea etsintään!

Jättää vastaamatta.

Se varmaan olettaa, että eukko elättää ja hoitaa lapsen.

Vierailija
49/92 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No etsit yh:n jolla tenavia, ikää just alle 40v ja asuu kunnan vuokra-asunnossa. Ostat rahamiehenä hienon omakotitalon heti seurustelun alkuun, niin eiköhän se jälkeläinen sieltä ala ilmaantuu aika äkkiä

Miksi pitää olla yh?

Entä jos ap haluaa ydinperheen?

No sitten hän etsii naisen joka rakastuu häneen ja haluaa hänen kanssaan perheen. Ihan samalla tavallahan se useimmille tapahtuu, oli minkä ikäinen hyvänsä.

Vierailija
50/92 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin jo kolmekymppisenä ihan rättiväsynyt zombie huonosti nukkuvan vauvani kanssa ja ajattelin etten selviytyisi hengissä mikäli olisin yhtään vanhempi, joten mitäköhän se olisi ollut viisikymppisenä. :D

Vierailija
51/92 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olin jo kolmekymppisenä ihan rättiväsynyt zombie huonosti nukkuvan vauvani kanssa ja ajattelin etten selviytyisi hengissä mikäli olisin yhtään vanhempi, joten mitäköhän se olisi ollut viisikymppisenä. :D

Vierailija
52/92 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

V*ttu miten tsemppaavia kommentteja taas vaihteeksi, aina pitää haukkua maan rakoon toisen haaveet. Mutta ap, kyllä sulla vielä mahdollisuuksia on, äkkiä vaan etsimään sellaista 35-40v naista joka haluaa samaa kuin sinä. Lycka till!

Vierailija
53/92 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene nukkumaan.

Vierailija
54/92 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mikäli et ole adonis ja lompsakin on ohut, niin mahdollisuutesi on huonot.

Melkoista tasoteoriaa.

Lapsen kasvattaminen täysi-ikäiseksi on kallista puuhaa. Ja kun ikää on jo noin paljon, niin todellakin talous täytyy olla kunnossa. Ei liity tasoihin mitenkään, vaan kyse on ihan realiteeteista.

Vierailija
55/92 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka tapaisit suostuvaisen naisen huomenna, tuskin hän ihan heti haluaisi pullia uuniin. Olet väistämättä ihannetapauksessakin lähes viisikymppinen kun lapsensaanti on mahdollista. Sulla on eläkeiässä teini kotona. Ja teinillä eläkeikäinen isä. Semmosta se on kun kypsyy pikkasen myöhään.

Vierailija
56/92 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tynnyrissä maaseudulla kasvaneet av mammat heti varmoja että kirjoittaja on mies

Johtuu ehkä siitä, että aloittaja itse sanoo otsikossa olevansa mies…

Vierailija
57/92 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jättää vastaamatta.

Käy vielä ninamikkoset kun vanhan p*rsaukisen ukon kanssa menee lisääntymään.

Vierailija
58/92 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se on voivoi. Ehkä saattaisit saada jonkun nuoren thaikun, joka tekis sulle pentuja vielä.

Vierailija
59/92 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

V*ttu miten tsemppaavia kommentteja taas vaihteeksi, aina pitää haukkua maan rakoon toisen haaveet. Mutta ap, kyllä sulla vielä mahdollisuuksia on, äkkiä vaan etsimään sellaista 35-40v naista joka haluaa samaa kuin sinä. Lycka till!

Realistisia ne oli. 

Vierailija
60/92 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei lapsia kannata tehdä koska joudut niitä myös hoitamaankin. Lapset on hauskoja mutta onko sinusta äitihahmoksi?