Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saako airfryerin avata kesken paiston? Ravistanaan käsketään...

Vierailija
10.11.2021 |

Ilmafriteerauskeittimien ohjeissa kehotetaan ravistamaan pannua eli korissa olevia ruokia kesken paiston. Sammuvatko laitteet itsekseen, kun pannun nykäisee ulos kesken kaiken? Halvimmissa pikkukeittimissä ei ole kuin mekaaniset lämpötilansäätö- ja ajastinkiekot. Ei kai kesken kokkauksen tarvitse ajastinta vääntää nollille ennen kuin pannun nykäisee ulos? Mistään ei löydu ohjetta eikä vinkkiä. Googletettu on.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ravistamaan

Vierailija
2/14 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, se sammuu itsekseen, kun vedät korin paikaltaan. Useimmat jatkavat siitä kohtaa ohjelmaa, johon se jäi, kun laitat korin takaisin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

saa

Vierailija
4/14 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, se sammuu itsekseen, kun vedät korin paikaltaan. Useimmat jatkavat siitä kohtaa ohjelmaa, johon se jäi, kun laitat korin takaisin. 

Sammuminen riippuu mallista. Mun Tokmannin halppis ei sammu

Vierailija
5/14 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako uunin avata kesken kypsennyksen?

Vierailija
6/14 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sammuminen riippuu mallista. Mun Tokmannin halppis ei sammu

Minulla on kans halpis, se sammuu ja sitten jatkaa siitä  mihin jäi. Mutta siis joka tapauksessa voi kesken kaiken avata luukun, eihän sitä muuten voi niitä ruoka-aineksia ravistella siinä korissa. 

Vierailija
7/14 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ravistelu ei aina riitä. Kääntele aineksia, että ruskistuvat ja kypsyvät tasaisesti.

Vierailija
8/14 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saako mikroaaltouunin luukun aukaista kesken lämmityksen?

Vierailija
9/14 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on Philipsin Airfryer, eikä laitteen mukana tosiaan tullut minkäänlaisia vinkkejä siitä mitä sille saa tehdä ja mitä ei. Käskettiin vain ravistella ohjelman puolivälissä, mutta ei sanottu meneeko laite tilttiin jos luukun avaa kesken kaiken. Eikä siitä voiko ajastinnappia ruuvata nollille, ainakaan se ei pyöri kovin helposti, eli saattaa sekin särkyä jos menet ruuvaamaan kesken kaiken.

Vierailija
10/14 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kaikille asiallisesti kommentoineille! Takuiden takia on parempi katsoa kuin katua, vai miten se sanonta nyt menikään.

Ap

Vierailija
11/14 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ranskalaisia kun teen niin ravistan koria noin 15 minuutin kohdalla ja lisään suolan samalla. Sen jälkeen laitan vielä viideksi minuutiksi takaisin.

Vierailija
12/14 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on jokusen vuoden vanha Philipsin AirFryer, eikä se tee mitään ihmeita, kun kopan ottaa pois. Pöhinä jatkuu myös ilman sitä koppaa. 

Olin erittäin skeptinen, kun tuon aikanaan sain lahjaksi. Olin toivonut rasvakeitintä ja lahjan antaja oli kuulemma erehdyksissään ostanut tuollaisen. Alkuun esitin, että ei haittaa, vaikka harmitti hirveästi. Mutta muutaman käyttökerran jälkeen alkoi mieli kirkastumaan. Eihän se rasvakeitin ollut, mutta yllättävän hyviä syötäviä sillä sai. Ranskalaiset olivat rapsakoita ja jopa wingseihin sai rapeaa kuorta. 

Nykyään mietin, että olisiko sitä sen rasvan kanssa pelatessa ollut yhtään onnellisempi? Nyt on niin helppoa, kun ei tarvi mitään valmisteluja - sen kun tökkää einekset koneeseen. Ei ole lainkaan turhake, vaikka kiertoilmauuni kotoa löytyykin. Sellainen uunin ja grillin välimuoto, missä saa nopeasti jotain naposteltavaa tehtyä.

Vierailija
13/14 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ranskalaisia kun teen niin ravistan koria noin 15 minuutin kohdalla ja lisään suolan samalla. Sen jälkeen laitan vielä viideksi minuutiksi takaisin.

Jos ei kori nyt ihan täynnä ole, niin ainakin meidän laitteella ranskalaiset olisi jo ihan kuivia koppuroita 20 minuutin jälkeen. Semmonen 12 - 13 minuuttia on yleensä hyvä

Vierailija
14/14 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saako mikroaaltouunin luukun aukaista kesken lämmityksen?

Saa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kolme