Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi ihmiset menee tarpeettoman aikaisin töihin?

Vierailija
10.11.2021 |

Luulin meneväni ajoissa töihin, mutta pukuhuone oli täysin tyhjä, kun kaikki olivat jo työpisteillään! Vuoron alkuun oli 20 minuuttia aikaa.

Sinä, joka toimit näin, voitko kertoa miksi? Ja onko mielestäsi pari minuuttia vaille saapuva myöhässä tai paheksutko?

Kommentit (82)

Vierailija
81/82 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en oo vieläkään vuoden jälkeen asennoitunut siihen, että uusi työpaikka on paljon lähempänä kun entinen. Lähden tuntia ennen työajan alkua kotoa vaikka alle 30 min riittäisi. Itse tykkään töissä juoda kahvit, ennenkuin virallinen työaika alkaa. Ja tarpeeksi ajoissa kun on, välttää ruuhkan pukkarissa. Olen myös nähnyt niitä, jotka tulevat yli tuntia ennen työpaikalle, ennenkuin työaika alkaa.

Tuntia ennen???!!! Mitä ihmettä? 10 vuorokautta vuodessa!

Ap

Meillä on yksi työntekijä joka on jo vuosia tullut työpaikalle joka aamu jämptisti klo 5.40. Hänen työaikansa alkaa klo 7:00.

En tiedä mitä hän puuhailee siellä yksinään. Joskus sanoi lukevansa sähköpostinsa (ei liity työhön) ja juovansa kahvia. 1 h 20 min ennen töiden alkua. Kulkee pyörällä noin 5 km matkan, eli ei ole kyse julkisen liikenteen sopimattomuudesta työaikaan.

Itse en vaihtaisi yöuniani edes rahaan. Jos kyse on siitä, ettei hän saa nukuttua pidempään, niin sitten ymmärrän.

En kyllä itse menisi siinäkään tapauksessa työpaikalle hengailemaan että uni loppuu kesken.

Vierailija
82/82 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselläni työt alkavat aamuvuorossa tasan kello kuusi. Leimaan itseni sisään yleensä 5.55.-5.57. Tulen työpaikalle 5.40. Sitä ennen eväät jääkaappiin, ja vaatteiden vaihto.

Lisään tuohon vielä, että palkka alkaa juosta vasta tasan 6.00. Ei yhtään ennen. Miksi siis mennä töihin liian ajoissa? Ei mitään järkeä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla