Kertokaa teidän ekoista kerroista :)
Kertokaa mulle teidän ekoista kerroista siis kun harrastitte seksiä tai jotain mikä nyt seksiin kuuluu.
Olen jo 18-vuotias ja neitsyt vielä mutta ens viikonloppuna olis tarkoitus harrastaa seksiä poikaystäväni kanssa. En tiedä miksi olen näin pitkään säästellyt neitsyyttäni, en tarkoituksella mutta en vaan ole seurustellut ennen tätä edes puolivakavasti kenenkään kanssa :)
Eka kerta jännittää ja toivon vaan että tämä alkuviikko menis oikeen nopeesti. Ollaan siis kaukosuhteessa ja mennään kylpylään lomalle ens viikonlopuksi :)
Mitään viime hetken vinkkejä neitsyylle?
Kommentit (22)
Itse olin 21-vuotias ja menetin neitsyyteni miehelle joka oli myös kokematon. Himotti ihan mielettömästi ja se tunne kun halusi sitä miehen penistä vaan niin kovasti sisäänsä oli mieletön. Ei sattunut ollenkaan, tuntui tosi hyvältä jo ekasta kerrasta lähtien. Aluksi emme tosin meinanneet onnistua saamaan penistä sisään kun kokeilimme lähetyssaarnaajassa mutta tajusimme onneksi vaihtaa asentoa niin meni paremmin sisään :)
14 vuotiaana kännissä laivalla 10 vuotta vanhemmalle tyypille. Minulle eka kerta ei tarvinnut olla mitenkään spesiaali niitä spessumpia kertoja on kyllä tuon jälkeen tullut mukavasti :)