Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaa teidän ekoista kerroista :)

Vierailija
25.01.2015 |

Kertokaa mulle teidän ekoista kerroista siis kun harrastitte seksiä tai jotain mikä nyt seksiin kuuluu.

Olen jo 18-vuotias ja neitsyt vielä mutta ens viikonloppuna olis tarkoitus harrastaa seksiä poikaystäväni kanssa. En tiedä miksi olen näin pitkään säästellyt neitsyyttäni, en tarkoituksella mutta en vaan ole seurustellut ennen tätä edes puolivakavasti kenenkään kanssa :)
Eka kerta jännittää ja toivon vaan että tämä alkuviikko menis oikeen nopeesti. Ollaan siis kaukosuhteessa ja mennään kylpylään lomalle ens viikonlopuksi :)

Mitään viime hetken vinkkejä neitsyylle?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin 19 ja kaatokännissä, kymmenisen vuotta vanhemman miehen kanssa.  Ei liikaa muistikuvia tapahtuneesta. Hyvä että olet fiksumpi kuin minä.

Vierailija
2/22 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rennosti vaan. Oletteko aiemmin kuitenkin edes jotain puuhailleet sänkykamarin puolella? Itselläni eka kerta oli 17-vuotiaana enkä osannut sitä ollenkaan jännittää kun oltiin muutamaan otteeseen jo muuta tehty ja itseasiassa ehdin vähän jo odottelemaankin että koska päästään loppuun saakka :) Sattui jonkun verran mutta ei pahasti ollenkaan. Myös muutama seuraava kerta oli vähän kivuliasta mutta helpotti nopeasti. Eikä vertakaan tullut kuin ihan nimeksi. Tärkeää on että osaat rentoutua ja kertoa miehellesi heti jos tuntuu pahalta. Maltti on valttia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 27v ja edelleen neitsyt.

Vierailija
4/22 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos luen oikein mielenkiinnolla muiden vastauksia :)

Itseasiassa ei olla vielä puuhailtu mitään pahemmin sänkykammarin puolella. Tai no tietenkin ollaan suudeltu ja viime kerralla mies silitteli pitkään vatsaa ja sitten alkoi silitellä kovempaakin housujen päältä, mutta sen pidemmälle ei vielä olla menty.Olis kyllä haluttanut silloin itseänikin edetä jo pidemmälle, mutta nyt sitten ens kerralla varmaankin :) Sanoin miehellekin että varata nyt niitä kortsuja mukaan että jos musta kiinni niin niille tulee käyttöä :D

Olen jo varutunut siihen että kivuliasta se eka kerta varmaan on. Poikaystäväni on kuitenkin kokeneempi ja sanoi olevansa erityisen hellä ja jos tuntuu pahalta niin ei ole mitenkään noloa lopettaa siihen paikkaan.

Pitäiskö ekalla kerralla käyttää liukastinvoidetta? Mitä mieltä olette vai onko outo ajatus? Ajattelin että voisko se helpottaa.

ap

Vierailija
5/22 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä menetin kanssa neitsyyteni 18 vuotiaana mutta en kyllä oo katunut päivääkään, että vasta 18 vuotiaana. Edelleen olen saman miehen kanssa yhdessä. Kadun ehkä sitä, että olin aivan kaatokännissä. Muistan jotain ja tiedän, että jos en olisi ollut niin kännissä niin kaikki olis menny paremmin joten suosittelen, että vaikka jännittääkin niin älä jua itteäsi kaatokänniin:D yritä vain olla rentona niin hyvin se menee:D

Vierailija
6/22 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 20:26"]

Mä menetin kanssa neitsyyteni 18 vuotiaana mutta en kyllä oo katunut päivääkään, että vasta 18 vuotiaana. Edelleen olen saman miehen kanssa yhdessä. Kadun ehkä sitä, että olin aivan kaatokännissä. Muistan jotain ja tiedän, että jos en olisi ollut niin kännissä niin kaikki olis menny paremmin joten suosittelen, että vaikka jännittääkin niin älä jua itteäsi kaatokänniin:D yritä vain olla rentona niin hyvin se menee:D

[/quote]

Kiitos vinkistä! Itseasiassa en käytä ollenkaan alkoholia eikä poikaystävänikään niin ei varmasti tule otettua liikaa mitään :D 

ap

Vierailija
7/22 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä kamalasti tarvitse jännittää.
Itse menetin jo 16-vuotiaana paria vuotta nuoremman tyttöystäväni kanssa (olen itsekkin nainen). Oltiinhan me kamalan nuoria, mutta ei se hetki tullut liian aikasin kummallekkaan.
Ollaan vieläkin yhdessä :)
t. nainen, 21

Vierailija
8/22 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 20:36"]Ei sitä kamalasti tarvitse jännittää.
Itse menetin jo 16-vuotiaana paria vuotta nuoremman tyttöystäväni kanssa (olen itsekkin nainen). Oltiinhan me kamalan nuoria, mutta ei se hetki tullut liian aikasin kummallekkaan.
t. nainen, 21
[/quote]
Onnea teille ja muillekkin jotka ovat vieläkin ensikertalaisensa kanssa yhdessä! ❤

Vierailija
9/22 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 20:36"]

t. nainen, 21

[/quote]

Neitsyyden menettäminen on sitä, että miehen penis menee naisen vaginaan. Sinulle ei näin ole tehty, joten olet neitsyt edelleen.

Vierailija
10/22 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 20:43"]

t. nainen, 21

[/quote]

Neitsyyden menettäminen on sitä, että miehen penis menee naisen vaginaan. Sinulle ei näin ole tehty, joten olet neitsyt edelleen.

[/quote]

Neitsyyden menettäminen on sitä, kun sen itse määrittelee menettävänsä.

Vierailija
11/22 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 20:45"]

t. nainen, 21

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Teknisesti neitsyyden menettäminen on sitä, että immenkalvo puhkeaa. Miehelläni, ainoalla partnerillani, on ilmeisesti niin pieni että olen edelleenkin neitsyt... sori ohis.

Vierailija
12/22 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 17 v ja mies oli 23. Sattui ihan kamalan paljon (luultavasti koska jännitin niin hirveästi) mutta en kehdannut valittaa, joten makasin hiljaa paikallani purren hampaitani yhteen ja tuijotin kelloa koko toimituksen ajan. Seuraavana aamuna yritettiin uudelleen ja homma toimi jo paremmin. Herkkänä paikat oli melko kauan.

Vierailija
13/22 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 20:45"]

t. nainen, 21

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Voi kun ei ole. Jos et ole koskaan suudellut, et voi ''määritellä'' tehneesi niin. Sama neitsyyden kanssa. :)

Vierailija
14/22 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos neitsyydenmenettäminen on niin teknistä yhdyntää vain pelkästään niin olenko mä sitten jo menettänyt neitsyyteni tamponille? :D

Vierailija
15/22 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 20:53"]

Jos neitsyydenmenettäminen on niin teknistä yhdyntää vain pelkästään niin olenko mä sitten jo menettänyt neitsyyteni tamponille? :D

[/quote]

Onko tamponi mielestäsi sama asia kuin penis?

Vierailija
16/22 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka kunnon suhde, olin jo aikuinen. Oli ihan mukavaa, ei sattunut ollenkaan. Ei siinä sen kummempaa.

Vierailija
17/22 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 20:57"]

[/quote]

[/quote]

Toosaan voi tunkea vaikka dödöpurkin jos se rikkoo immenkalvon. Silloin kyseessä on neityydenmenetys, siihen mitään penistä tarvita.

Vierailija
18/22 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 21-vuotias ja mies muutaman vuoden vanhempi. Elämäni toinen ihastus ja olin siinä vaiheessa jo neitsyyteeni kyllästynyt (en halunnut baaripanoa ja edellisestäkin ihastumisesta 3v. aikaa..) joten seksi tuli ajankohtaiseksi alle kuukauden tuntemisen jälkeen. Pari päivää yrittämällä yritimme mutta ei mennyt sisään sitten millään ja itse vihelsin pelin aina poikki kivun takia, joten siirryimme suosiolla oraaliin. Mies todellakin tiesi kuinka nuollaan ja jotenkin se neitsyys sitten meni huomaamatta nautinnoissa, jossain vaiheessa sitä vain tajusi että sisällä on.
.
Neitsyyden menetys ei kaduta, mutta näin jälkikäteen olisihan sitä voinut vielä odottaa toista kumppania. Ei kestänyt kauaa kun mies jo paljastui siaksi jonka vuoksi olin rikki lähes vuoden, mutta kiitos hänelle silti kivuttomasta kokemuksesta.

Vierailija
19/22 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 20:59"]

[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 20:57"]

[/quote]

[/quote]

Toosaan voi tunkea vaikka dödöpurkin jos se rikkoo immenkalvon. Silloin kyseessä on neityydenmenetys, siihen mitään penistä tarvita.

[/quote]

Yleensä on kyllä tapana ajatella että neitsyys menetetään ihmiselle.

Vierailija
20/22 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

15-vuotiaana "IIIIHANAN" poikaystäväni kanssa hänen luonaan (hänen vanhemmillaan siis, hänkin oli vasta 16). Oli kova kiire ennen kun äiti tulee kotiin joten homma oli hoidettu ennen kun ehdin edes koko housuja riisua (itseasiassa poikaystävä käski jättämään nilkkoihin koska jos äitinsä tulisi kotiin niin saisi äkkiä jalkaan). Silloin se ei haitannut koska olin NIIIIIN rakastunut kyseiseen mulkeroon, mutta kun hän dumppas mut viikon päästä niin tajusin mistä oli ollut kokoajan kyse. Myöhemmin kuulin etten ollut suinkaan ainut tyttö kelle oli luvannut kuun taivaalta ja antanut sitten "lännen nopeimman" pikapanon ja pannut kiertoon.. Toisaalta ei se nyt enää surkuta, eka kerta on loppujen lopuksi vain kerta muiden joukossa. Hyvää seksiä olen saanut sen jälkeen monen monta kertaa ihanilta miehilta ja yksi niitä kerroista on teettänyt minulle ihanan tyttäreni. Lasken siis sen kerran elämäni parhaaksi ja ikimuistoisimmaksi :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän seitsemän