Mitä mieltä pettävästä viiskymppisestä miehestä
jolla on neljä lasta kahden naisen kanssa, joka on naimisissa ja pettää vaimoaan itseään puolta nuoremman naisen kanssa?
Kommentit (18)
Miks pitäis olla jotain mieltä? Saatko jotain kiksejä kun ihmiset arvostelevat sinua?
Mitä pitäisi ajatella ja kenen kannalta?
Itseppä ovat miehen valinneet.
Kuulostaa ihan alfaurokselta. Vai saako niin sanoa?
Ei ainakaan mikään "lassukka" koska on kelvannut naiselle.
[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 21:22"]
Heikko ja huono.
[/quote]
Boris Nemtsovhan oli tuollainen ap:n kuvaama mies.
Surkuhupaisaa, tai sit ei, naisethan sen päättelee. Onko se miehen vika jos puolta nuoremmat naiset antaa??? Kyllä mä miehenä panen mieluummin kimmoisaa nuorta kuin rupsahtanutta vanhempaa, tosin aina ei voi valita.
Samaa mieltä ku muistaki pettäjistä.
Minkä ikäisiä lapsia? Onko nykyinen vaimo nuori? Kuulostaa pettäjältä, joka ei pääse irti tavoistaan. Varmaan pettänyt ensimmäistä vaimoakin, sitten päättänyt aloittaa uuden paremman elämän uuden vaimon kanssa ja taas luisunut petoksen tielle, koska ei kestä arkea. Jatkaa varmaan lopun ikänsä samaan rataan, poikaystäväni isä oli tuollainen. Nyt vanha, onneton ja yksin.
Pettäjiltä vois mun puolesta leikata vehkeet pois
[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 21:31"]
Surkuhupaisaa, tai sit ei, naisethan sen päättelee. Onko se miehen vika jos puolta nuoremmat naiset antaa??? Kyllä mä miehenä panen mieluummin kimmoisaa nuorta kuin rupsahtanutta vanhempaa, tosin aina ei voi valita.
[/quote]
Joo, lainaan itseäni ja olen myös pettäjistä samaa mieltä, kusipäämulkkuja; miehet tai naiset.
[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 21:36"]
Pettäjiltä vois mun puolesta leikata vehkeet pois
[/quote]
Ei leikattu munia vaan ammuttiin.
Olen itse todistanut tälläista hyvinkin läheltä. Ja anteeksi nyt vain - mutta vaimo sen mahdollistaa.antaa kaiken aina anteeksi vaikka kuinka uhoaa ja raivoaa. Silti roikutaan miehessä kynsin ja hampain.
[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 21:31"]
[/quote]
Niinpä. Toihan on se tapa, jolla rupsahtaneet viisikymppiset miehet suhtautuvat pitkäaikaiseen elämänkumppaniinsa ja sitten ulvovat epäreiluutta, kun vaimo laittaakin avioeron vireille: "Kaikki on sun syytä, koska haluat erota!" Vaimon haukkuminenhan ei ole koskaan väärin, vaan ihan normaalia, kukapa sitä rupsahtanutta haluaisi.
Namu