En ole koskaan.. Ketju
Kirjoita kommentteihin jokin asia mitä et ole koskaan tehnyt, ja jos muutkaan ei ole niin silloin peukku ylös ja jos on niin peukku alas.
Kommentit (72)
En ole koskaan mennyt uimakouluun enkä oppinut uimaan. Eikä ole tullut edes koko asia vuosikymmeniin mieleen...
Lyhyeksi jäi tämä ketju mutta en ihmettele. Ihan tyhmä aloitus
En ole koskaan muuttunut aamuvirkuksi, vaikka oli 2 vuotta keittiötyössä, johon piti nousta klo 5. Lopulta olin niin totaalisen väsynyt, että sai koko p***ska jäädä.
En ole koskaan päässyt eroon sosiaalisten tilanteiden pelostani, vaikka olen altistanut itseäni sosiaalisille tilanteille. Pikemminkin on ollut täysin päinvastainen vaikutus, vaikka joku ämmä sanoo muuta.
En ole koskaan edes harkinnut meneväni armeijaan, koska ämmät saa puolustaa itse itseään, jos tulee sota.
En ole koskaan ymmärtänyt miksi kehopositiivinen ahmii vain lisää, vaikka tietää, että aiheuttaa ulkomuodollaan suurta kärsimystä normaalien ihmisten silmille.
Tuntenut halua harrastaa seksiä kenenkään kanssa. Kun ihmiset puhuvat ”panetuksesta”, en ymmärrä mitä se termi tarkoittaa.
En ole koskaan saanut ylinopeudesta sakkoa
En oo koskaan kattonu Gossip girlsiä
En ole koskaan oppinut ajamaan autoa.