Heti nukahtamisen jälkeen kummallinen olo
Eli välillä kun olen nukahtamassa/ juuri nukahtanut havahdun inhottavaan tunteeseen. Keho ikäänkuin tärisee, viimeyönä tuntui että silmät jotenkin värisee. Voi hieman tykyttää.
Kun herään tärinä ym oireet loppuu, jos nukahdan heti uudestaan ne palaa.
Mitä ihmettä tämä on?
Tätä on ollut nyt noin vuoden, yleensä(mutta ei aina) kuukautiskierron loppupuolella ennen menkkoja. Ehkä 1-2krt/ kk
Kommentit (5)
Olet niin stressaantunut/jumissa, että lihakset eivät rentoudu heti, vaan värisevät vain yrittäessään rentoutua. Minulle kävi noin, kun olin sydänfilmissä ja piti maata paikallaan. Totaalisen jumissa oleva oikea olkavarteni ei mitenkään rauhoittunut, vaan vapisi koko ajan. Ei onneksi estänyt filmin ottamista.
Mitä lääkäri sanoi? Olethan käynyt pään magneettikuvauksessa jos on noin pitkään jatkunut?
Pään magneetti on otettu keväällä migreenin takia.Silloin oli jo värinää. Tuo silmien värinä on uusi juttu.
Stressiä on hirveän paljon! Niskat, hartiat ja selkäkin on hyvin jumissa ja kipuilee paljon. Tuntuu että mikään ei helpota niitä.
Mietin tässä kyllä että olen jo niin uupunut että alan varmaan olla masentunut. Selittäisikö se oireet?
-ap
Onko muilla kokemuksia?