En ole koskaan.. Ketju
Kirjoita kommentteihin jokin asia mitä et ole koskaan tehnyt, ja jos muutkaan ei ole niin silloin peukku ylös ja jos on niin peukku alas.
Kommentit (72)
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan käynyt Linnanmäellä, Korkeasaaressa enkä Tampereella. En ole käynyt missään huvipuistossa. En ole koskaan rakentanut taloa. En ole koskaan omistanut venettä tai panssarivaunua enkä mitään asetta. En ole ikinä omistanut norsua, kirahvis tai tiikeriä. En ole koskaan omistanut mitään villieläintä. En ole koskaan käyttänyt kovia huumeita. En ole koskaa mennyt naimisiin . Onhan näitä ja listaa voisi jatkaa loputtomiin
Hmm.. No tässä vissiin ois pointtina laittaa vaan yksi kerrallaan niin pystyy peukuttamaan? Kun esim. Mä en voi painaa peukkua tuohon sun koska oon käynyt huvipuistossa mutten omistanut tiikeriä. .
En ole koskaan pieraissut väärässä tilanteessa
En ole koskaan pettänyt aviomiestäni
Olen hässinyt sekä miehen että naisen kanssa. Olen ollut Jehovan todistaja . Olen seonnut päästäni ja syönyt lääkkeitä. Olen käynyt Helsingissä mutten Rovaniemellä. En ole koskaan nähnyt poroa luonnossa mutta olen nähnyt sellaisen tarhassa. Olen käynyt Kuopiossa mutten Lappeenrannassa. En ole koskaan maistanut hspandilakkaa mutta olen syönyt muikkuja
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan trollannut av:lla
Miksi pitää tämäkin ketju pilata valehtelulla?
En ole koskaan ratsastanut hevosella.
En ole koskaan ollut se toinen nainen.
Vierailija kirjoitti:
Olen hässinyt sekä miehen että naisen kanssa. Olen ollut Jehovan todistaja . Olen seonnut päästäni ja syönyt lääkkeitä. Olen käynyt Helsingissä mutten Rovaniemellä. En ole koskaan nähnyt poroa luonnossa mutta olen nähnyt sellaisen tarhassa. Olen käynyt Kuopiossa mutten Lappeenrannassa. En ole koskaan maistanut hspandilakkaa mutta olen syönyt muikkuja
Hienoa, nyt voit laittaa alapeukun kohtaan: "en ole koskaan trollannut av:lla"
En ole koskaan raivostunut/turhautunut av:lla ja kirjoittanut sarkastista vastahyökkäystä
En ole koskaan seurustellut eli ts ikisinkku :(
En ole koskaan keittänyt kahvia/mulla ei ole hajuakaan miten sitä keitetään (eli en siis myöskään juo kahvia)
En ole koskaan asunut yksin vuokralla
En ole koskaan lukenut Sinuhe Egyptiläistä
Et tainnut ihan tajuta jutun juonta