Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko kuullut kenenkään, jolla sisaruksia, sanovan haluavansa olla ainoa lapsi?

Vierailija
25.01.2015 |

Yleensä keskustellaan tästä kaipaako ainoa lapsi sisaruksia vai ei, mutta entä toisinpäin?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, monen olen kuullut sanovat, että olisi ihanaa, jos olisi ainokainen. Ihan normaalia, joku haluaa sisaruksen, toinen ei.

Vierailija
2/12 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä halusin aina sillon kun saatiin yks karkkipussi ja se piti jakaa kaikkien neljän kesken... Muuten en ikimailmassa olis halunnut olla yksin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olisin luultavasti kokenut paljon onnellisemman lapsuuden ilman siskoani. Olemme etäisiä nykyäänkin.

Vierailija
4/12 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole.

Vierailija
5/12 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kuullut sellaisen ihmisen sanovan, jolla on vaikea suhde sisarukseensa ja välit käytännössä jäissä vielä aikuisenakin.

Vierailija
6/12 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olisin ollut huomattavasti onnellisempi ainoana lapsena. Isosisko oli kai kateellinen ja näytti sen kaikin keinoin. Vieläkään ei tulla toimeen.

Sisarukset on yliarvostettuja.

Vierailija
7/12 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden ihmisen. Hänen kotona toisaalta oli aivan järjetön meininki, sisarukset liittoutuneet toisiaan vastaan ja ainaista nälvimistä ja tappelua. Minä olen kuopus ja minulla on sisko ja veli. En ole koskaan toivonut olevani ainut lapsi.

Vierailija
8/12 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi ystäväni toivoi olevansa ainoa lapsi, hänellä oli 7 sisarusta ja perheellä taloudellisesti hyvin tiukkaa. Sisarukset olivat/ovat hyvin rakkaita, mutta kun kärsi oikeasti köyhyydestä, ja joutui häpeämään köyhyyttä, niin aivan ymmärrettävä ajatus.

Vierailija
9/12 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olisin halunnut olla ainoa lapsi! Minulla on yksi sisko, meillö ikäeroa 6 vuotta. Emme ole koskaan olleet läheisiä ja kun muutimme lapsuudenkodista pois emme juurikaan ole missään tekemisissä.

Vierailija
10/12 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä haluaisin ja myös veljeni olisi halunnut olla ainoa. Tunnen myös erään naisen, joka olisi halunnut olla ainoa. On niitä.

Vierailija
11/12 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne. Kyllä kaikki on sanoneet että niin hyvässä ku pahassa rakastavat kuitenki sisaruksiaan.

Vierailija
12/12 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Enkä usko, että tuollaista sanovista ole kaikki ollenkaan tosissaan. Joku saattaa puuskahtaa tuollaista kun turhautuu sisarukseen. Ei välttämättä ole ihan se koko totuus. Tietysti, jos on hyvin tulehtuneet välitä, niin sitten asia on eri.