Olen A-kupin kokoa oleva nainen. Haluatko kysyä jotain?
Kommentit (33)
Kuinka miehet ovat kommentoineet rintojasi? Onko sanottu ikävästi koskaan?
[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 17:41"]
En verrannut niitä, kysyin, voisiko pienitissinen ottaa pienimunasen, koska molemmat ovat joutuneet miettimään varmasti oman kehon riittävyyttä.
[/quote]
Jaa? Enpä ole koskaan miettinyt, aina olen tykännyt mahdollisimman pienistä rinnoista. Tai no, joskus oli vaihe, että olisin halunnut vielä pienemmät rinnat.
Turha siitä kalustakaan kauheaa numeroa on tehdä. Tuosta asiasta miehet luo itselleen paineita enemmän kuin naiset.
Vitsi että näiden muiden viestit sai mut hyvälle tuulelle :) mulla A70 ja joo, ihan söpöt nännit ja hyvä muoto mutta niin pienet. :( oon saanut kuulla naureskelua niin monelta (mukaan lukien ystäviltä) että oon semi varma etten tuu ikinä riisutumaan kenenkään edessä. Snif. N18
Onneksi olkoon. Mullakin pienet tissit ja onneks. Vitsi kun rumat tuollaset isot roikkutissit.
A-kuppi ei ole pieni.
AAA on pieni. Ettei totuus unohtuisi.
[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 17:50"]
Kuinka miehet ovat kommentoineet rintojasi? Onko sanottu ikävästi koskaan?
[/quote]
Ei ole kukaan koskaan kommentoinut rinnoistani mitään. Käyn uimahalleissa ja uimarannoilla ja ei ole huomauteltu mitään. Mieheni kertoo rakastavansa pieniä rintojani. Jos joskus fantasioikin jostain isoista ihmeistä, niin asiahan on täysin hänen :)
ap
[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 17:44"][quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 17:41"]
En verrannut niitä, kysyin, voisiko pienitissinen ottaa pienimunasen, koska molemmat ovat joutuneet miettimään varmasti oman kehon riittävyyttä.
[/quote]
Riittävyyttä mihin? Mihin pienirintaisen olemus tai kokemus ei riittäisi? Tai pienimunaisen? Itsetunnosta kaikki on kiinni. Olen saanut parasta seksiä hyvin pienimunaiselta mieheltä, harmi vaan, että mies oli varattu. Pieni munansa osui juuri strategisiin paikkoihini ja sain pelkässä yhdynnässä elämäni parhaimman ja nopeimman orgasmin.
[/quote]
Heh, tuon halusinkin kuulla ;) että mullakin on toivoa saada vaimo. Se itsetunto ongelma oli täällä päin. Poju19
[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 17:25"]
Mistä löydät rintsikoita? Ja mikä ympäryksesi on? Tarvitsisin 80-85 ympäryksen, mutta A-kupilla niitä ei löydy mistään...
[/quote]
Osta 70A ja sellainen pidennysosa väliin. Useinhan kuppikokokin kasvaa rinnanympäryksen mukana, siis rintaliiveissä, ei naisissa. :)
tajuan a-kupin tissit mutta että a-kupin nainen? mikä se on?
[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 18:02"]A-kuppi ei ole pieni.
AAA on pieni. Ettei totuus unohtuisi.
[/quote]
Kyllä se on :). Pieni :). Ei nyt kannata elää harhoissa.
Muutamme katutasoon asumaan kerrostaloon.
Kumpaa suosittelisit ikkunoihin: sälekaihtimet vai rullaverho?
Minusta rinnoissa kokoa enemmän merkkaa muoto ja nännit.