Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen A-kupin kokoa oleva nainen. Haluatko kysyä jotain?

Vierailija
25.01.2015 |

,

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaaditko mieheltä isoa kullia? Koska eiks se oo sama juttu, että sulla pienet tisut niin miehellä voi olla pien pilikiin. T19 pienmuna

Vierailija
2/33 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullapas ei ole edes AAA kuppia. Ja olen myöskin nainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä ostat rintsikoita jos käytät?

T. Toinen a-kuppi

Vierailija
4/33 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 17:19"]Mistä ostat rintsikoita jos käytät?

T. Toinen a-kuppi
[/quote]
Muakin kiinnostaa, koska vaikea löytää. Mulle ympärys 70 on lähes aina iso. Tykkään kyllä cubuksen kaarituettomista rintsikoista, tosi mukavia.

Vierailija
5/33 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaa nyt lauta mun kyssäriin. T19v poju

Vierailija
6/33 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua.

Vierailija
7/33 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä löydät rintsikoita? Ja mikä ympäryksesi on? Tarvitsisin 80-85 ympäryksen, mutta A-kupilla niitä ei löydy mistään...

Vierailija
8/33 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi vi××××, eka halutaan kysymyksiä, mutta sitten ei edes netissä anonyymisti uskalletakkaan vastata. pidä hinkkis!

Vierailija
9/33 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

A-cuppi, mites B-rappu?

Vierailija
10/33 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 17:22"]

[/quote]

Turpa kiinni, mikrokulli. Jos et edes yksinkertaisia asioita tajua niin voit painua äitis vittuun.

Vierailija
11/33 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 17:18"]

Vaaditko mieheltä isoa kullia? Koska eiks se oo sama juttu, että sulla pienet tisut niin miehellä voi olla pien pilikiin. T19 pienmuna

[/quote]

Tungetaanko ne tissit sun peräaukkoon vai miten ne korreloi?

Vierailija
12/33 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän enemmän toppeja kuin rintaliivejä. Mieheni vehje on juuri sopiva minulle. Naisellisuuteni ei ole millään muotoa kiinni rintojeni koosta ja en koskaan ole kärsinyt pienistä rinnoistani. Olen liikunnallinen ja pienet rinnat eivät ole koskaan tiellä. Silikoneja en koskaan edes ole harkinnut.

Oikeastaan tein tämän aloituksen siksi, koska jokaisen naisen ei tarvitse olla poveltaan suuri kokeakseen itsensä "ehjäksi" tai naiselliseksi.

ap

Vierailija
13/33 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 17:29"][quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 17:22"]

[/quote]

Turpa kiinni, mikrokulli. Jos et edes yksinkertaisia asioita tajua niin voit painua äitis vittuun.
[/quote]

Munani on 7.5cm levossa ja 12.5cm pitkä erektiossa, mutta ohut. Tiedän, että se on Vitun pieni, mutta en ota itteeni, jos joku täällä siitä huutelee. Ja niin, mitä en tajunnut? Kysyin kysymyksen, mitä lauta halusi. Mutta ei vastausta kuulUnut? Joten ehkö vika on siellä päässä?... internet on julma paikka, eikä kaikkea täällä todellakaan pidä ottaa itteensä.

Vierailija
14/33 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta pienehköt tissit on söpömmät, kätevämmät ja kivemmat kuin isot, näyttää myös usein vaatteissa paremmalta. Ei oo mitään isojakaan vastaan, mutta en ole koskaan tajunnut, miksi niin moni tavoittelee jättipovea.

Vierailija
15/33 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 17:35"]

[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 17:29"][quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 17:22"] Vastaa nyt lauta mun kyssäriin. T19v poju [/quote] Turpa kiinni, mikrokulli. Jos et edes yksinkertaisia asioita tajua niin voit painua äitis vittuun. [/quote] Munani on 7.5cm levossa ja 12.5cm pitkä erektiossa, mutta ohut. Tiedän, että se on Vitun pieni, mutta en ota itteeni, jos joku täällä siitä huutelee. Ja niin, mitä en tajunnut? Kysyin kysymyksen, mitä lauta halusi. Mutta ei vastausta kuulUnut? Joten ehkö vika on siellä päässä?... internet on julma paikka, eikä kaikkea täällä todellakaan pidä ottaa itteensä.

[/quote]

En oo ottanut mitään itteeni, mutta et voi tosissas verrata munaa ja tissejä. Toiset on vain esteettiset, toista käytetään oikeesti johonkin.

Vierailija
16/33 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama. Mulla on minirinnoistani huolimatta riittänyt miehiä ihan omiin tarpeisiin ja kolme lasta olen imettänyt. Nyt tykkään pikkutisuistani, jotka eivät riipu ja sopiva muutenkin hentoon vartalooni. Eivät ole koskaan tiellä ja ovat mukavat. Voi hyvin olla ilman rintsikoita, jos siltä tuntuu ja liikuntaakaan ei häiritse. Vaikka kuinka saa lukea, että miehet himoitsevat isoja rintoja jne, niin silti ne musta vain ovat rumat ja tekevät kantajansa kömpelön näköiseksi. Pukeudun naisellisesti ja vaatteet istuvat nätisti. Rintsikoitakin koossa A70 löytyy ihan kivasti. En valita, enkä TOD. harkitse mitään muovitissejä. 

[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 17:32"]

Käytän enemmän toppeja kuin rintaliivejä. Mieheni vehje on juuri sopiva minulle. Naisellisuuteni ei ole millään muotoa kiinni rintojeni koosta ja en koskaan ole kärsinyt pienistä rinnoistani. Olen liikunnallinen ja pienet rinnat eivät ole koskaan tiellä. Silikoneja en koskaan edes ole harkinnut.

Oikeastaan tein tämän aloituksen siksi, koska jokaisen naisen ei tarvitse olla poveltaan suuri kokeakseen itsensä "ehjäksi" tai naiselliseksi.

ap

[/quote]

Vierailija
17/33 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En verrannut niitä, kysyin, voisiko pienitissinen ottaa pienimunasen, koska molemmat ovat joutuneet miettimään varmasti oman kehon riittävyyttä.

Vierailija
18/33 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kysyttävää, itsekin pikkutissi ja en voisi tyytyväisempi olla :)

Vierailija
19/33 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 17:41"]

En verrannut niitä, kysyin, voisiko pienitissinen ottaa pienimunasen, koska molemmat ovat joutuneet miettimään varmasti oman kehon riittävyyttä.

[/quote]

No en ole miettinyt, koska musta isot tissit ovat rumat ja epämukavan näköiset ja miehiä on riittänyt. Tissiasia ei kiinnosta mua. Olen paneutunut elämssäni ihan muihin asioihin, kuten hyvän koulutuksen hankkimiseen. 

Vierailija
20/33 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 17:41"]

[/quote]

Riittävyyttä mihin? Mihin pienirintaisen olemus tai kokemus ei riittäisi? Tai pienimunaisen? Itsetunnosta kaikki on kiinni. Olen saanut parasta seksiä hyvin pienimunaiselta mieheltä, harmi vaan, että mies oli varattu. Pieni munansa osui juuri strategisiin paikkoihini ja sain pelkässä yhdynnässä elämäni parhaimman ja nopeimman orgasmin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi yhdeksän