Miljoonatalossa Jyskin taulu 49€
Kommentit (16)
No, on se hyvä että saa hauskuutta elämäänsä näinkin pienistä asioista.
Tarkennatko vielä mikä siinä halvassa taulussa on niin hauskaa? Ei ihan avautunut aloituksen perusteella.
Se että jos koti maksaa miljoonan niin voisiko sisustus olla jotain hieman laadukkaampaa kuin ikea ja jysk
Kun on annettu kyky kirjoittaa, niin luulisi käyttävän sitä muuhun kuin typerien kommenttien kirjoittamiseen.
Jos olisin rikas niin kyllä minäkin asuisin miljoonatalossa, mutta en nyt miljoonaa laittaisi johonkin Picasson tuherrukseen vaan JYSK. taulu kelpaisi hyvin.
Jos se on tykännyt siitä miltä se taulu näyttää? Oikeasti rikkaiden tuskin tarvii egoaan pönkittää jollain mukahienolla kalliilla räpellyksellä.
Mutta miksi se rikas menisi Jyskiin? Mä olen keskituloinen, enkä kyllä Jyskissä käy, en edes tauluja katsomassa.
[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 21:41"]
Jos se on tykännyt siitä miltä se taulu näyttää? Oikeasti rikkaiden tuskin tarvii egoaan pönkittää jollain mukahienolla kalliilla räpellyksellä.
[/quote]
Tässä miljoonatalossa on seinällä kehyksissä yhden tuparivieraan ottama luontoaiheinen valokuva.
Arvo siinä nollan paikkeilla.
Ap on malliesimerkki ihmisestä joka ei koskaan rikastu. Kaikille pitää heti näyttää että rahaa on ja tuhlata turhuuksiin.
[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 21:46"]
Mutta miksi se rikas menisi Jyskiin? Mä olen keskituloinen, enkä kyllä Jyskissä käy, en edes tauluja katsomassa.
[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 21:41"]
[/quote]
[/quote]
Jos sinä keskituloisena et pidä JYSKin valikoimasta, niin sehän nyt ei tarkoita sitä, ettäkö sinua varakkaampi ihminen ei voisi niistä pitää.
Miksi muuten itseään selvästi muita parempana pitävä keskituloinen ihminen käy vauvafoorumilla?
Arvaa mitä, meidän miljoonatalossa on itse tehtyjä tauluja! Ja niitä on monta!
[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 21:51"]
Ap on malliesimerkki ihmisestä joka ei koskaan rikastu. Kaikille pitää heti näyttää että rahaa on ja tuhlata turhuuksiin.
[/quote]
Öööh... kumpikohan on turhuus, jyskitaulu vai aito taideteos :D
Siis toi Miran ohjelma