Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tahtomatta yh

Vierailija
25.01.2015 |

Hei!

Minut jätettiin yksin 3kk vauvan kanssa, vaikka lapsi oli yhdessä harkittu ja haluttu. Kumpikin oli siis projektissa täysin mukana alunperin. Raskaus ei kuitenkaan ollut helppo, sain kovia raivokohtauksia ja voin erittäin huonosti. Kaiken lisäksi sain vakavan masennuksen raskausaikana, joten se pahensi tilannetta entisestään. 

Vauvan synnyttyä isällä karkasi lapasesta, hän halusi "tehdä niin kuin itseä huvittaa" ja tehdä töitä vaikkapa ympäri vuorokauden. Olin siis vauvan kanssa todella paljon kahdestaan. Raivokohtaukseni pahenivat sillä yksin jäämisen lisäksi olin edelleen masentunut, tai masennuin oikeastaan enemmän, babyblues. Isä alkoi tehdä katoamistemppuja ja lopulta lähti kokonaan menemään. Tilanne oli ihan mahdoton ja en meinannut saada millään koottua itseäni kasaan. Ero, masennus ja 3kk vauvan kanssa kahdestaan. Eron syyksi isä kertoi että "rakkaus minuun oli kuollut" ja kertoi kuinka kauheaa oli ollut koko suhde sekä ei ole ollut onnellinen missään vaiheessa. Ennen asioiden eskaloitumista hän mainosti mm. kuinka saattaisin olla mustasukkainen jos tietäisin kuinka hän puhuu naisille, katsonko ikinä kun hän whatsapissa jne. OUTOA.

Ollaan isän kanssa edelleen tekemisissä, mutta hän on vieläkin täysin hunningolla. Viimeksi eilen hänen piti hoitaa poikaamme että saan vapaaillan sekä -yön, mutta hän oli jättänyt poikamme äidilleen hoitoon ja lähtenyt ryyppäämään. Hän näkee poikaansa kerran viikossa ja ryyppäämään lähtemisen syyksi kertoi "tarvitsee välillä yhden vapaaillan". öö? Hänellä on jokainen muu ilta vapaana, sillä minä hoidan poikaamme. Yksinhuoltajuutta hän ei meinaa millään antaa minulle. Sekä ärsyttää minua asioilla, viimeksi tänään kertoi kuinka "on asioita mitkä painaa mieltä" kun kysyn että mitäs asioita sinulle on niin vastauksena saan: "En halua puhua niistä". Miksi mainostaa jos ei saa suutansa auki? On myös kertonut kuinka eroamisen jälkeen on ollut onnellisempi kuin pitkiin aikoihin, vaikka tosiaan näkee poikaansa kerran viikossa ja ei muutenkaan ole hänen kanssaa tekemisissä muuten. Ei ikinä kysele kuulumisia, vaikka ei näkisi kahteen viikkoon jne.

Olen ihan umpikujassa sillä haluaisin joko saada ks. miehelle järkeä päähän tai eroon hänestä kokonaan! Miten itse toimisit? Lapsen etua ajatellen, vaikka minun tekisi mieli vain repiä ks. mieheltä pää irti. Kehtaa jättää vauvan kanssa kahdestaan ja ulista vapaailloistaan vaikka niitä hänellä on vaikka muille jakaa.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tosiaan lastenvalvoja haluaa antaa lasta isälleen joka toinen vkolp yöksi, mutta sitten isä tekee tällaista ja saa mut kihiseen kiukusta. Tällä hetkellä käyn masennuksen takia psykologilla juttelemassa pari kertaa kk. -ap

Vierailija
22/23 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedätkös, sinä pärjäät jos vain haluat pärjätä. Päästä irti eksästä ja sen riepottelusta. Älä kuuntele näitä idiootteja täällä jotka ei tajua mistään mitään.
Yh on perusteet kun isä tekee ohareita. Se on peruste yksinhuoltajuudelle kun lupaa tavata lastaan ja eikä tee kuten puhuu. Vaadi puhallutuksia. Pieni tsemppi loppuun. Aina parjataan yksinhuoltajia. Noh, ex ja nykyisistä pressoistakin niitä löytyy koska Tarja Halonen, Sauli Niinistö ja Heidi Hautala ovat kaikki olleet yksinhuoltajia. Hoidat itsesi kuntoon ja muksulle sen parhaan vanhemman, anna känniääliön kadota elämästä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos tsempeistä! Sitä juuri tarvin! Olen miettinyt omaa jaksamistani mutta hyvinhän mä oon nytkin pärjännyt ilman isää !! -ap