Mies sihteerinä?
Avomieheni työpaikalle on tulossa uudeksi sihteeriksi mies. Onko tämä normaalia ja nykyaikaista?
Minusta kuulostaa hieman kummalta, koska naiset ovat aina hoitaneet sihteerin hommat.
Lisäksi nään tässä riskin, että naisia syrjitään työelämässä entistä enemmän, jos miehet ottavat myös sihteerien paikat haltuunsa.
Kommentteja kaipaisin?
Kommentit (63)
[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 15:46"]
JENGI ON VITUN SEKAISIN. SIHTEERIN TYÖ ON VAATIVAA! HUORAT OVAT ERIKSEEN. JOTAIN TOLKKUA TÄHÄN KESKUSTELUUN! MITEN TÄMÄ KARKAA AINA KÄSISTÄ?
[/quote]
Älä nyt persettäs revi.
Tää on tätä provoilua niin kuin av:lla aina.
Mitä tämä sekoilu on? Naiset ovat sihteerejä, eivät miet. SELVÄ JUTTU!
Kyllä miehet pettää sihteerien kanssa. Mun EX-ukko jäi rysän päältä kiinni sihteerinsä kanssa. Lienee nykyisin hänen kanssaan kihloissa. Toivoisin, että miehetkin olisivat sihteereitä niin näitä työpaikka romansseja olisi paljon vähemmän.
[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 15:20"]
Yhteiskunnassa on tietyt roolit. Lakimiehet ovat miehiä. Samoin palomiehet. Naiset sopivat paremmin sairaanhoitajiksi sekä assareiksi. Luulisi tämän olevan selvää kaikille. Typerää keskustelua. Samalla tasolla kuin homoliitot. Mies ja nainen menevät naimisiin.
[/quote]
Pffffft. Musta tulis maailman paskin assari tai sairaanhoitaja, koska mulla ei ole mitään hoivaviettiä tai järjestelmällisyyttä. Asianajajaksi saattaisin kelvatakin, äly on suhteellisen terävä.
Tosin turha tätäkään on sulle kirjoittaa, viimeinen lauseesi nyt ainakin osoittaa sen.
Jos esimies tai -nainen voi olla sika tai lehmä, mielestäni sihteerinä voi hyvin olla kissa, koira tahi muu eläin.
Onko tietoa, väheneekö irtoseksi työpaikoilla jos sihteerit ovat miehiä? Vai kiinnostaako uudenlainen poikkeava seksimahdollisuus miehiä vieläkin enemmän? Ehkä kiihottuvat kun saavat alistaa toista miestä ihan luvan kanssa, pakottavat kontilleen ja nöyryyttävät työntymällä sisään takaapäin niinkuin surkeaan naishuoraan.
Olen ollut useamman kerran assistenttina eri firmoissa. Välillä myös muissa tehtävissä. Olen huomannut, että monissa firmoissa on miestyöntekijöitä, jotka tekevät joko samoja tai samantasoisia tehtäviä kuin assistenttinaiset, mutta heillä on eri nimike (projektipäällikkö, koordinaattori jne.) ja mahdollisesti myös parempi palkka.
Ja aika huonotasoisia provoajia täällä tänäänkin.
Joo kyllä se niin vain on kuulkaas, että mies ei sovi sihteeriksi eikä nainen pomoksi.
Mun duunissa oli yksi mies assari hetken. Ei pärjännyt. Lisäksi ei se tuntunut jotenkin normaalilta.
En ole kuullut koskaan tämmöisestä. Meillä on töissä 40 assaria ja kaikki miehiä. Sun miehes kusettaa sua.
Mun firmassa oli yksi mies sihteerinä hetken. Lähti nopeasti myyntihommiin.
Vittu mitä ämmiä taas.
Kenellähän ne "jäykät sukupuoliroolit" oli syvimmällä?
Ei kaikki sihteerit ole suihinottokoneita, joiden funktio on esitellä persettään ja kikatella.
No eiköhän ne miehet suuressa mittakaavassa pysy poissa sihteeritehtävistä, kun palkkakehitys ei tule päätä huimaamaan.
[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 15:00"]
Vittu mitä ämmiä taas.
Kenellähän ne "jäykät sukupuoliroolit" oli syvimmällä?
Ei kaikki sihteerit ole suihinottokoneita, joiden funktio on esitellä persettään ja kikatella.
[/quote]
Siis väitätkö, että kaikki naiset assareina on "suihinottokoneita, joiden funktio on esitellä persettään ja kikatella"? Aika paksua ja sovinistista. Olen ollut 20 vuotta assarina ja kertaakaan en ole harrastanut seksiä töissä.
[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 15:25"]
Ymmärränkö oikein, että jokut apinat luulee täällä palstalla, että sihteerit on vain seksiä varten työpaikoilla?
[/quote]
No tilaa ne munkit palavereihin ja varaa hotellihuoneet + lentoliput.
Mutta eiköhän se hyvältä näyttäminen ole se pääfunktio. Koskee tosin melkein kaikkia muitakin naisten hommia; ei kukaan naista palkkaa siksi, että se olisi parempi siinä hommassa kuin mies. Mutta seksikkäämpi se on.