Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Seksiä palkaksi tai kiitokseksi

Vierailija
15.05.2024 |

Oletteko antaneet tai saaneet seksiä palkaksi, tai kiitokseksi esim. jostain työstä, tai palveluksesta? Meillä oli talkooapuna yksi todella mukava ja komea mies, mieheni kaveri. Tämä mies oli eronnut ja yksin. Tiesimme mieheni kanssa, että hän on puutteessa. Kiitokseksi avusta ja helpotuksena hänelle, sovimme että hän saa minulta. Se tapahtui sinä iltana ensimmäisen kerran ja vielä muutaman kerran myöhemmin.

Kommentit (56)

Vierailija
1/56 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkein jokainen mies on saanut seksiä kiitokseksi jostain työstä, tai palveluksesta. Niin se parisuhteessa menee. Joskus se on illallisesta, lahjasta, huomaavaisesta käytöksestä, kauniisti sanoista jopa. Joskus jostain tietystä työstä. Kaikki avo - ja avioliitossa ovat takulla törmänneet johonkin tähän suuntaiseen naisen sanomana  " hmma,  jos tee näin niin illalla sitten".

Ennen nykyistä suhdetta minulla oli vuosia on/off fwb suhde 12v nuorempaan naiseen. Hän jakoi avokätisiä kiitoksiaan alapäällään hyvin mielellään milloin mistäkin asiasta. Ja sain niin monta kerta kun ikinä pystyin, ihan uskomatonta se oli. Siihen saattoi riittää vaikka yksi olut, tai kyyti autolla johonkin. Aivan mitä vaan. Eikä nyt ole kyse päihde ongelmaisen hyväksikäytöstä. Tuo oli vain esimerkki miten pienestä sitä saattoi saada palkaksi. 

Vierailija
2/56 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies maksaa seksistä aina, jossakin muodossa! Avioseksissä menee yleensä koko omaisuus! Viimeistään erotessa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/56 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta. Ilmaisia lounaita ei ole olemassa, kuten ei ole ilmaista seksiäkään. Tavalla tai toisella siitä pitää maksaa.

Vierailija
4/56 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta. Ilmaisia lounaita ei ole olemassa, kuten ei ole ilmaista seksiäkään. Tavalla tai toisella siitä pitää maksaa.

Ai millä tavalla siitä pitää maksaa? Mulla on seksisuhde erään miehen kanssa ja ainoa asia miten puolin ja toisin hyödytään on nautinto. 

Vierailija
5/56 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai millä tavalla siitä pitää maksaa? Mulla on seksisuhde erään miehen kanssa ja ainoa asia miten puolin ja toisin hyödytään on nautinto. 

Tarkoitat siis että vielä kummankaan ei ole tarvinnut maksaa mitään. Senkin aika tulee vielä. Mitä kauemmin kuvionne kestää, sen varmemmin jompi kumpi joutuu maksamaan. Huumekaupassakin ensimmäiset annokset on ilmaisia.

Vierailija
6/56 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti ei. Kohta 30 vuotta on seksiä harrastettu aktiivisesti ja on saatu ja annettu puolin ja toisin niin maan perusteellisesti. Minkäänlaista kirjanpitoa ei olla tehty kun ei silloin nuorena ollut tietoa tuollaisista maksuvelvotteista. Eihän siitä enää pirukaan ota selvää, että kuinka paljon kumpikin on seksistä toiselle velkaa ja miten tasan tilit nyt on.

M54

Vierailija
7/56 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitat siis että vielä kummankaan ei ole tarvinnut maksaa mitään. Senkin aika tulee vielä. Mitä kauemmin kuvionne kestää, sen varmemmin jompi kumpi joutuu maksamaan. Huumekaupassakin ensimmäiset annokset on ilmaisia.

Niin maksamaan mistä? Kyse on pelkästä seksistä eikä kukaan maksa yhtään mitään. Jotenkin kuvottava ajatusmaailma, että seksi on aika maksullista. 

Vierailija
8/56 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se kiihottava ajatus palkita vaikka putkimies seksillä mutta käytännössä ei toimi xD  komeat yksilöt saavat ehdotteluja ihan riittämiin, ainakin näin olen kuullut.

Vierailija
9/56 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Melkein jokainen mies on saanut seksiä kiitokseksi jostain työstä, tai palveluksesta. Niin se parisuhteessa menee. Joskus se on illallisesta, lahjasta, huomaavaisesta käytöksestä, kauniisti sanoista jopa. Joskus jostain tietystä työstä. Kaikki avo - ja avioliitossa ovat takulla törmänneet johonkin tähän suuntaiseen naisen sanomana  " hmma,  jos tee näin niin illalla sitten".

Ennen nykyistä suhdetta minulla oli vuosia on/off fwb suhde 12v nuorempaan naiseen. Hän jakoi avokätisiä kiitoksiaan alapäällään hyvin mielellään milloin mistäkin asiasta. Ja sain niin monta kerta kun ikinä pystyin, ihan uskomatonta se oli. Siihen saattoi riittää vaikka yksi olut, tai kyyti autolla johonkin. Aivan mitä vaan. Eikä nyt ole kyse päihde ongelmaisen hyväksikäytöstä. Tuo oli vain esimerkki miten pienestä sitä saattoi saada palkaksi.

Vastenmielinen ajatusmaailma tuommoinen. Oletko koskaan miettinyt miltä tuntuisi seksi naisen kanssa joka harrastaa seksiä ihan vain omasta halustaan?

Vierailija
10/56 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun suhteessamme alkoi seksi vähenemään, silloinkin sai edes juuri tällaista kiitosseksiä jos teki puolisolle jonkun ison palveluksen. Nykyisin ei tipu kuin naamaa norsunvitulla vaikka tekisin esim. autoonsa jonkun ison korjauksen ja maksan osatkin omasta pussista. Säästö autokorjaamoon verrattunu voi olla vaikka 1000 euroa ja näiden isompien hommien jälkeen olen vihjaissutkin että vastapalvelus kelpaisi mutta ei niin ei

Vierailija
11/56 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun erottiin exän kanssa joka oli pettänyt, sain vielä viikkoja todella hyvää seksiä ennenkuin muutti pois. Uskoisin että kyseessä oli jonkinlainen synninpäästö. Otti suihinkin loppuun saakka. Kyllä mä sille olen jo anteeksi antanut.

Vierailija
12/56 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain kiitokseksi kun kävin paikkaamassa fillarin renkaan vaimon kaverilta. Oishan se voinut sen viedä vaikka korjaamoon, mutta pyysi multa kun harrastan pyöriä. Tai antoikohan siksi kun säädin vaihteetkin toimiviksi.

Vierailija
13/56 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näissä jutuissa MIES on aina maksuMIES. Ei nainen.

Vierailija
14/56 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä meni sivuraiteelle. Ei kiinnosta katkerien miesten selitykset parisuhdeseksin maksullisuudesta. AP. Kumin paikkausjuttu oli sitä mitä ajattelin. 

Vierailija
15/56 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin tyypillinen, ja usein kuultu kuvio niissä tapauksissa joissa rouva tykkää matkustella, on että mies "ostaa" seksiä vaimoltaan järjestämällä lomamatkoja ulkomaille. Kotona ei voi seksiä olla kun arki on niin stressaavaa ja siivotakin pitäisi ja lapsetkin ja ikkunatkin pesemättä. Ymmärtäähän tuon, ei sitä silloin voi seksiä olla, ja fiilistä. Sitten kun miehen luottokortti vingahtaa ja sinivalkoiset siivet vie ulkomaille niin siellä stressi helpottaa lämpimässä ilmanalassa siten että seksi parina iltana tulee kyseeseen. Rouva saa postailla reissukuvia sosmediaan (ja ystävättärensä kateellisiksi) ja herra saa pari kertaa piparia. Win- win. Kumpikin saa jotakin. Mikäpä täällä matoisessa maailmassa olisi ilmaista, ei mikään.

Vierailija
16/56 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon antanut ja mieheni yllätyksestä.

Läitalon isäntä katseli kun mies ahersi koivu rankojen kans. Lupaa auttaa koneen kans.

Seuraavana aamuna herättiin traktorin ääneen. Yllätys oli et ei ollutkaan isäntä vaan hänen poika kaverinsa kans.

Siinä kahvi juotiin ja olin aika niukasti pukeutunut. Ja pojathan ei saanut silmiään irti minusta. Pojat lähti ulos ja mies hymyillen tuli viereen ja pussas ja sanoi et saan maksaa pojille luonnossa.

Olin sekaisin.

Illalla oli puut pilkottu,ja oltiin syömässä.

Mies kysyi mitä työpaikka?

Naapurin Kossi sano hymyillen että jos luonnossa.

Menin punaiseksi,helvetti oli kuullut kun mieheni sanoi mulle.

Oli talkoo sauna..laitoin pyyhkeet ja sauna juomat.

Molemmat  jäivät siihen pöydälle.

Pojat menivät saunaan niin mies sanoi että vie pyyhkeet ja juomat pojille ja iski silmää.

Ite aikoi verkon laskuun ettei ole tiellä.

Vaivaantuneena menin saunalle ja riisuin itseni.

Pojat sai kunnolla palkkaa.

No maksoi mieheni rahallakin,vaikka pojat eivät meinanneet ottaa.

Se onkin emännän hoidosta.

Pojat olivat seuraavana päivänä halkoja pinoamassa.

Vierailija
17/56 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurin setä korjasi nuorena miehenä pyöräni.

Palkaksi halusi saunaseuraa, aluksi se sattui mutta opin pitämään sedän työntelyistä

Vierailija
18/56 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin aikoinaan yhdelle tytölle todella mukava: autoin häntä harrastuksensa kanssa, lainasin rahaa ymv. Pidin hänestä ihan oikeasti, eikä minulla ollut mitään taka-ajatuksia. Hän sitten yllätti minut yhtenä perjantai-iltana mukavasti. Valitettavasti se tapahtui vain kerran, mutta jäipähän ikuinen muisto siitä; se oli jotenkin ainutlaatuista.

Vierailija
19/56 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annoin 900 seksivälineisiin, menivät muualle. Tänään korjautin auton renkaat 250 kun pitää ajella monttuihin. En nää muuta kuin naaman norsunveellä. Rahat kelpaavat, minä en. Enkä varmasti ole ainoa.

Vierailija
20/56 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näissä jutuissa MIES on aina maksuMIES. Ei nainen.

Niin mistä tämä mies muka maksaa? Kerro nyt kun en itse tiedä.

Samaan aikaan kuvottava ja surullinen tuollainen ajattelutapa, että kaikki seksi on aina maksullista. Tuollainen ihminen ei selvästi osaa nauttia seksistä ihan seksinä ja nautintona.