Synnytyksen (1v5kk sitten) jälkeen en kykene enää seksiin :(
Ajatuskin inhottaa, koska olen epäseksikäs ja aivan taatusti löysä, rinnat riippuu. Hävettää eniten se, jos en tunnu miltään.
Naula arkkuun oli viime kerta (meillä ollut noin 10 krt synnytyksen jälkeen yhdyntää) jolloin olin niin märkä ettei mies tullut. En siis saisi itse nauttia ollenkaan. Itseinho kasvoi vain :(
En tiedä miten tää avioliitto pysyy kasassa, en halua eroa, lapsi on meille kummallekin maailman rakkain. Riidellään vaan koko ajan aivan pikkuasioista. Mies naljailee seksielämästämme "meillä on harrastettu vain kymmenen kertaa koko suhteen aikana seksiä" tai "isin vehkeet on hyödyttömät, enää kusemista varten".
Kommentit (51)
[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 14:16"]
[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 14:13"]
[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 14:05"]
Sun on pakko puhua miehellesi siitä, mitä pelkäät. Jos haluat säilyttää suhteesi. Mies on kyllä ollut kärsivällinen...
[/quote]
Siis oikeastiko nainen ei saisi rauhassa parantua synnytyksestä ja aloitella yhdyntöjä vasta sitten, kun kokee olevansa valmis? Seksiä voi harrastaa muutenkin kuin yhdynnöillä.
[/quote]
Ymmärsin, että ap:lla on jokin henkinen lukko lähinnä.
[/quote]
Niin, eli ei ole valmis. Ei se, että kroppa on kunnossa, ole mikään edellytys seksille. Mielen tulee olla myös mukana, tai voi tilanne pahentua entisestään.
[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 15:19"]
[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 14:10"][quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 13:57"] Niin no mietippä asiaa itse. Jos on liian märkä ja löystynyt synnytyksen jäljiltä niin miten siinä laukeaisi? Ei ole kitkaa eikä kakussa tunnu kuin märkyys. [/quote] Mä en tiedä mistä kakusta sä kirjoitat :D Meille on käynyt noin joskus aiemminkin, kun olin alle parikymppinen, ettei mies tullutkaan kun olin niin märkä. Olen kai sitten aina ollut löysä :( Ap [/quote] Kakusta = kalusta. Ja kylläpäs otti synnyttäneille koville ku alapeukutettu 23 kertaa. Kyllä se vaan niin on että märkä ja löysä ei tunnu miltään.
[/quote]
Onko sinulla ihan oikeaa asiaa? Ilmeisesti oma vaginasi on ihan syntymälöysä ja pitää yrittää pönkittää itsetuntoa ajatuksella, että jollakin juurisynnyttäneellä olisi hetken aikaa vähän löysempi.
Tiesit lasten hankinnan riskit, ja nyt ne realisoituivat. Semmoista se on.
[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 14:04"]
[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 13:48"]
Toi sun miehesi sanoo kyllä tosi ilkeästi:( oon ihan varma että sä kelpaat sille just tollasena, ota puheeksi vaikka millaiseksi tunnet olosi ja huomaat että se on vain sun omassa päässä.:) jos miehesi ei tajua tai naljailee, en katsoisi häntä pidempään:(
[/quote]
No miehen mielestä ei ole kuulemma paikat muuttuneet. Oon kuulemma ihan yhtä kaunis ja sen silmissä samannäköinen kuin 17-vuotiaana kun alettiin seurustelemaan.
Haha :(
Ap
[/quote]
Mikä tässä on se ongelma?
Märkä vittu vai mikä, toosa levälleen ja ukko hommiin, jos ei halua panna tai ei seiso niin sitten sinussa on ehkä jotain vikaa?
Jos seisoo ja haluaa panna ei pitäisi mitään ongelmaa olla, jokainen hoitakoot omat orkkunsa.
Tv.naapurin reiska.
Näiden ketjussa kertomiesi pohjalta epäilen hyvin vahvasti että kärsit mielenterveydellisistä ongelmista. Synnytyksen jälkeinen vakava masennus?
Hankkiudu hoitoon ennen kuin parisuhteesi on karilla!!
[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 15:39"]
[/quote]
Täällä palstalla näköjään tosiaan surffailee henkisesti hyvin köyhiä ihmisiä. Olet varmaan elämäm kovasta korkeakoulusta?
[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 15:39"]
[/quote]
Se vain tuntuu pahalta, en haluaisi eroa, en halua rikkoa perhettä. Mutta miten voimme elää miehen kanssa parisuhteessa ilman seksielämää.
Ap
[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 15:48"]
Näiden ketjussa kertomiesi pohjalta epäilen hyvin vahvasti että kärsit mielenterveydellisistä ongelmista. Synnytyksen jälkeinen vakava masennus? Hankkiudu hoitoon ennen kuin parisuhteesi on karilla!!
[/quote]
No ei mulla kai nyt sentään masennusta ole.
Oon kai lukenu niin paljon tätä AV:ta että en pääse yli noista alapääasioista.
Ap
Tunnet itsesi epäseksikkääksi, tarkoitatko että sulla on vielä raskauskiloja jäljellä? Ei kannata velloa itsesäälissä vaan ottaa härkää sarvista kiinni ja lähteä ureilemaan ja muuttaa ruokavaliota jos tarpeen.
Jos mies ei ole sinua epäseksikkäääksi haukkunut ja on halukas kanssasi seksiä harrastamaan, niin anna palaa nainen. Kyllä se siitä lähtee sujumaan.
[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 13:39"]
Tunnet itsesi epäseksikkääksi, tarkoitatko että sulla on vielä raskauskiloja jäljellä? Ei kannata velloa itsesäälissä vaan ottaa härkää sarvista kiinni ja lähteä ureilemaan ja muuttaa ruokavaliota jos tarpeen.
[/quote]
Ei oo kiloja, oon hoikempi kuin ennen raskautta. Alapää ja rinnat on ne syyt jotka saa mut inhoamaan itseäni. Olen kyllä miettinyt leikkaustakin, mutta itseni tuntien en koskaan lopulta uskaltaisi mennä "turhaan" leikkauttamaan itseäni. Eri asia jos olisi henki kyseessä.
Ap
Nyt on aika puhua miehen kanssa avoimesti, omista toiveista, haluista ja peloista puolin ja toisin. Kyllä siitä yli pääsee, uuden kanssa seksielämän aloittaminen uudelleen olisi vielä kamalampaa. Voit vaikuttaa eniten omaan asenteeseen, itsetuntemus luo varmuutta.
Toi sun miehesi sanoo kyllä tosi ilkeästi:( oon ihan varma että sä kelpaat sille just tollasena, ota puheeksi vaikka millaiseksi tunnet olosi ja huomaat että se on vain sun omassa päässä.:) jos miehesi ei tajua tai naljailee, en katsoisi häntä pidempään:(
[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 13:44"]
Jos mies ei ole sinua epäseksikkäääksi haukkunut ja on halukas kanssasi seksiä harrastamaan, niin anna palaa nainen. Kyllä se siitä lähtee sujumaan.
[/quote]
Ei ole haukkunut. Ei juuri koske muhun, mutta kuitenkin "napisee" seksin puutteesta. Haluaisin tuntea olevani haluttu. En mä halua tehdä mitään aloitteita. Olo on niin kurja, itkettää.
Ap
Niin no mietippä asiaa itse. Jos on liian märkä ja löystynyt synnytyksen jäljiltä niin miten siinä laukeaisi? Ei ole kitkaa eikä kakussa tunnu kuin märkyys.
Oikeesti ottaa niin päähän tämä av:lla harrastettava aivopesu ja propaganda synnyttäneitä äitejä vastaan.... Sitten jotkut oikeesti menevät ja uskovat että alapää on nyt ihan pilalla ja ikuisiksi ajoiksi löystynyt ja ruma ja plaa plaa plaa. Ap elävä esimerkki tuloksista. Ei kannata uskoa kaikkea mitä tänne kirjoitellaan.
[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 13:48"]
[/quote]
No miehen mielestä ei ole kuulemma paikat muuttuneet. Oon kuulemma ihan yhtä kaunis ja sen silmissä samannäköinen kuin 17-vuotiaana kun alettiin seurustelemaan.
Haha :(
Ap
Sun on pakko puhua miehellesi siitä, mitä pelkäät. Jos haluat säilyttää suhteesi. Mies on kyllä ollut kärsivällinen...
[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 13:47"]
Nyt on aika puhua miehen kanssa avoimesti, omista toiveista, haluista ja peloista puolin ja toisin. Kyllä siitä yli pääsee, uuden kanssa seksielämän aloittaminen uudelleen olisi vielä kamalampaa. Voit vaikuttaa eniten omaan asenteeseen, itsetuntemus luo varmuutta.
[/quote]
Vaikea sitä asennetta on muuttaa ja itsetuntoa rakentaa, kun tietää yleisten käsityksen mukaan sitä on ihan pilalla.
[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 14:10"][quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 13:57"]
Niin no mietippä asiaa itse. Jos on liian märkä ja löystynyt synnytyksen jäljiltä niin miten siinä laukeaisi? Ei ole kitkaa eikä kakussa tunnu kuin märkyys.
[/quote]
Mä en tiedä mistä kakusta sä kirjoitat :D Meille on käynyt noin joskus aiemminkin, kun olin alle parikymppinen, ettei mies tullutkaan kun olin niin märkä. Olen kai sitten aina ollut löysä :(
Ap
[/quote]
Kakusta = kalusta. Ja kylläpäs otti synnyttäneille koville ku alapeukutettu 23 kertaa. Kyllä se vaan niin on että märkä ja löysä ei tunnu miltään.