Synnytyksen (1v5kk sitten) jälkeen en kykene enää seksiin :(
Ajatuskin inhottaa, koska olen epäseksikäs ja aivan taatusti löysä, rinnat riippuu. Hävettää eniten se, jos en tunnu miltään.
Naula arkkuun oli viime kerta (meillä ollut noin 10 krt synnytyksen jälkeen yhdyntää) jolloin olin niin märkä ettei mies tullut. En siis saisi itse nauttia ollenkaan. Itseinho kasvoi vain :(
En tiedä miten tää avioliitto pysyy kasassa, en halua eroa, lapsi on meille kummallekin maailman rakkain. Riidellään vaan koko ajan aivan pikkuasioista. Mies naljailee seksielämästämme "meillä on harrastettu vain kymmenen kertaa koko suhteen aikana seksiä" tai "isin vehkeet on hyödyttömät, enää kusemista varten".
Kommentit (51)
Jos rinnat nolottaa niin ostat seksikkäät rintsikat ja pidät ne päällä homman ajan.
[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 14:46"]
[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 14:40"]
Älä rankase itseäs ja ota vastaan se rakkaus mitä sulle tarjotaan :)
[/quote]
En mä oo mitään rakkautta ansainnut. Lapsen rakkauden toki, ja lastani rakastan yli kaiken. Olen vain äiti, en enää seksuaalinen nainen.
Ap
[/quote]
Musta tämä kyllä kuulostaa lähinnä siltä että sulla on masennus päällä? Hae apua. Muista viettää omaa aikaa ja miehesi kanssa yhdessä aikaa... Ole itsellesi armollisempi. SUosittelen kyllä hakeutumaan johonkin jossa saisit jutella asiasta että voisit kaikessa tasapainossa nauttia sekä perhe-elämästä ja äitiydestä että naiseudestasi ja seksielämästä miehesi kanssa, se ei todellakaan ole mahdotonta vaikka nyt siltä tuntuukin.
[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 15:00"]
Vai olisiko niin että sinun tuntoaistisi on vaan huonontunut siellä? Jos olet treenannut niin outoa että on väljä edelleen. Ittselläni oli väljyyttä kaksi kuukautta synnytyksen jälkeen (silloin oli usein ihan muuta seksiä kun yhdyntää koska en saanut siitä sellaista nautintoa enää enkä usko että mieskään) ja sitten sain sen siihen kuntoon että tuntuu puristus pikkurillillekin tuolta syvältä asti? Oletko varma omasta puristusvoimasta? Tee sormella testi ja treenaa lujempaa? Puristatko ollenkaan yhdynnässä? Toisaalta tuli myös mieleen että miehesi mielipide se tärkein on, voi olla ettett ole niin väljä kuin luulet edes, kysy rohkeasti REHELLISTÄ mielipidettä. :) Äläkä lannistu äläkä tunne liikaa syyllisyyttä. Mikä tärkeintä, te olette perhe nyt koska sitä yhdessä halusitte, seksi rupeaa kyllä sujumaan kun siitä rohkeasti keskustelette ja olette läsnä. Voi sitä kokeilla myös kaikkea uutta.
[/quote]
Itse asiassa päin vastoin. Muutamien ensimmäisten seksikertojen jälkeen musta tuntui jopa paremmalta kuin ennen synnytystä. Harmi jos vaan miehen seksielämä on mennyt pilalle.
Ap
Ap, mä pystyn jossain määrin samaistumaan sun tuntemuksiin. Mä sain ekassa synnytyksessä pahat vauriot alapäähän ja olin pitkään kipeänä. Järkytyin kovasti siitä miten pahat vauriot sain ja miten vaikeaa toipuminen oli. En pystynyt nauttimaan vauvastani ja ajauduin lopulta masennukseen. Toivuin lopulta aika hyvin, fyysisiä haittoja kuitenkin jäi kuten huonontunut pidätyskyky ja kipuja. Sen sijaan joku henkinen lukko mulla on edelleen asian suhteen. Mun on vaikea harrastaa seksiä enkä pysty arvostamaan omaa kehoani. Mies kyllä haluaa seksiä mutta mä en ole päässyt entiselleni. Koen menneeni pilalle. Itse synnytys tuntui kuin olisi raiskatuksi joutunut kun vauva revittiin väkisin pihalle, ihan kun mulla ei olisi ollut enää mitään väliä eikä mulle kerrottu mitään. Jälkihoito oli myös surkeaa. Luulen että synnytys ja paha repeäminen aiheutti jonkunlaisen trauman josta ei vaan pääse yli. Ehkä sun kohdalla on samantyyppinen tilanne.
Nykyisin kaikki luonnollinen koetaan rumana.
Niin, pitää vielä lisätä, että alapää näyttää nykyisin lähes samalta kuin ennen synnytystä. Ulkonäkö ei siis mitenkään radikaalisti muuttunut.
Ap
[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 22:28"]
Ap, mä pystyn jossain määrin samaistumaan sun tuntemuksiin. Mä sain ekassa synnytyksessä pahat vauriot alapäähän ja olin pitkään kipeänä. Järkytyin kovasti siitä miten pahat vauriot sain ja miten vaikeaa toipuminen oli. En pystynyt nauttimaan vauvastani ja ajauduin lopulta masennukseen. Toivuin lopulta aika hyvin, fyysisiä haittoja kuitenkin jäi kuten huonontunut pidätyskyky ja kipuja. Sen sijaan joku henkinen lukko mulla on edelleen asian suhteen. Mun on vaikea harrastaa seksiä enkä pysty arvostamaan omaa kehoani. Mies kyllä haluaa seksiä mutta mä en ole päässyt entiselleni. Koen menneeni pilalle. Itse synnytys tuntui kuin olisi raiskatuksi joutunut kun vauva revittiin väkisin pihalle, ihan kun mulla ei olisi ollut enää mitään väliä eikä mulle kerrottu mitään. Jälkihoito oli myös surkeaa. Luulen että synnytys ja paha repeäminen aiheutti jonkunlaisen trauman josta ei vaan pääse yli. Ehkä sun kohdalla on samantyyppinen tilanne.
[/quote]
Voi että, onpa sinulla ollut koettelemuksia. olisiko sinulle apua jos kävisit jossain (seksuaali)terapeutilla juttelemassa asiasta? Kaikkea hyvää sulle.
Mä en saanut imukuppisynnytyksestä huolimatta pysyviä vaurioita (kai?), mutta jonkin verran oli virtsankarkailua esim. aivastaessa, tietyissä asennoissa. Alkuun alapäästä kuului myös "lipsumisääniä" ja aukko oli eri näköinen, nyttemmin kuroutunut pienemmäksi. Jumpannut oon joka päivä. Juostessa myös aiemmin oli pissahädän tunnetta, nyt sekin vähentynyt. Voisko olla esim. lievä virtsarakon laskeuma?
Ap
[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 14:03"]Oikeesti ottaa niin päähän tämä av:lla harrastettava aivopesu ja propaganda synnyttäneitä äitejä vastaan.... Sitten jotkut oikeesti menevät ja uskovat että alapää on nyt ihan pilalla ja ikuisiksi ajoiksi löystynyt ja ruma ja plaa plaa plaa. Ap elävä esimerkki tuloksista. Ei kannata uskoa kaikkea mitä tänne kirjoitellaan.
[/quote]
Se nyt vain on totuus mitä te alatiesynnyttäjät koitatte sivuuttaa. Ei ole sama asia seksi kun toosa repeää tai löystyy. Eikä se teidän alatiesynnyttäjien värkki todellakaan tiukkene synnytyksestä, ei hyvää päivää mitä paskaa. Kyllä revennyt p*llu on ällö, sanokaa mitä sanotte. Puhumattakaan laskeumista tai muista alatien repeämistä.
[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 01:41"]
[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 14:03"]Oikeesti ottaa niin päähän tämä av:lla harrastettava aivopesu ja propaganda synnyttäneitä äitejä vastaan.... Sitten jotkut oikeesti menevät ja uskovat että alapää on nyt ihan pilalla ja ikuisiksi ajoiksi löystynyt ja ruma ja plaa plaa plaa. Ap elävä esimerkki tuloksista. Ei kannata uskoa kaikkea mitä tänne kirjoitellaan. [/quote] Se nyt vain on totuus mitä te alatiesynnyttäjät koitatte sivuuttaa. Ei ole sama asia seksi kun toosa repeää tai löystyy. Eikä se teidän alatiesynnyttäjien värkki todellakaan tiukkene synnytyksestä, ei hyvää päivää mitä paskaa. Kyllä revennyt p*llu on ällö, sanokaa mitä sanotte. Puhumattakaan laskeumista tai muista alatien repeämistä.
[/quote]
Ok. Mikä on pointtisi? Naisten pitäisi valita sektio? Perheiden perustaminen tulisi lopettaa?
[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 01:41"]
[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 14:03"]Oikeesti ottaa niin päähän tämä av:lla harrastettava aivopesu ja propaganda synnyttäneitä äitejä vastaan.... Sitten jotkut oikeesti menevät ja uskovat että alapää on nyt ihan pilalla ja ikuisiksi ajoiksi löystynyt ja ruma ja plaa plaa plaa. Ap elävä esimerkki tuloksista. Ei kannata uskoa kaikkea mitä tänne kirjoitellaan. [/quote] Se nyt vain on totuus mitä te alatiesynnyttäjät koitatte sivuuttaa. Ei ole sama asia seksi kun toosa repeää tai löystyy. Eikä se teidän alatiesynnyttäjien värkki todellakaan tiukkene synnytyksestä, ei hyvää päivää mitä paskaa. Kyllä revennyt p*llu on ällö, sanokaa mitä sanotte. Puhumattakaan laskeumista tai muista alatien repeämistä.
[/quote]
Ok. Mikä on pointtisi? Naisten pitäisi valita sektio? Perheiden perustaminen tulisi lopettaa?
Vai olisiko niin että sinun tuntoaistisi on vaan huonontunut siellä? Jos olet treenannut niin outoa että on väljä edelleen. Ittselläni oli väljyyttä kaksi kuukautta synnytyksen jälkeen (silloin oli usein ihan muuta seksiä kun yhdyntää koska en saanut siitä sellaista nautintoa enää enkä usko että mieskään) ja sitten sain sen siihen kuntoon että tuntuu puristus pikkurillillekin tuolta syvältä asti? Oletko varma omasta puristusvoimasta? Tee sormella testi ja treenaa lujempaa? Puristatko ollenkaan yhdynnässä? Toisaalta tuli myös mieleen että miehesi mielipide se tärkein on, voi olla ettett ole niin väljä kuin luulet edes, kysy rohkeasti REHELLISTÄ mielipidettä. :) Äläkä lannistu äläkä tunne liikaa syyllisyyttä. Mikä tärkeintä, te olette perhe nyt koska sitä yhdessä halusitte, seksi rupeaa kyllä sujumaan kun siitä rohkeasti keskustelette ja olette läsnä. Voi sitä kokeilla myös kaikkea uutta.