Synnytyksen (1v5kk sitten) jälkeen en kykene enää seksiin :(
Ajatuskin inhottaa, koska olen epäseksikäs ja aivan taatusti löysä, rinnat riippuu. Hävettää eniten se, jos en tunnu miltään.
Naula arkkuun oli viime kerta (meillä ollut noin 10 krt synnytyksen jälkeen yhdyntää) jolloin olin niin märkä ettei mies tullut. En siis saisi itse nauttia ollenkaan. Itseinho kasvoi vain :(
En tiedä miten tää avioliitto pysyy kasassa, en halua eroa, lapsi on meille kummallekin maailman rakkain. Riidellään vaan koko ajan aivan pikkuasioista. Mies naljailee seksielämästämme "meillä on harrastettu vain kymmenen kertaa koko suhteen aikana seksiä" tai "isin vehkeet on hyödyttömät, enää kusemista varten".
Kommentit (51)
[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 13:57"]
Niin no mietippä asiaa itse. Jos on liian märkä ja löystynyt synnytyksen jäljiltä niin miten siinä laukeaisi? Ei ole kitkaa eikä kakussa tunnu kuin märkyys.
[/quote]
Mä en tiedä mistä kakusta sä kirjoitat :D Meille on käynyt noin joskus aiemminkin, kun olin alle parikymppinen, ettei mies tullutkaan kun olin niin märkä. Olen kai sitten aina ollut löysä :(
Ap
[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 14:05"]
Sun on pakko puhua miehellesi siitä, mitä pelkäät. Jos haluat säilyttää suhteesi. Mies on kyllä ollut kärsivällinen...
[/quote]
Siis oikeastiko nainen ei saisi rauhassa parantua synnytyksestä ja aloitella yhdyntöjä vasta sitten, kun kokee olevansa valmis? Seksiä voi harrastaa muutenkin kuin yhdynnöillä.
Mies siis haluaisi seksiä muttet uskalla. Riippuvien rintojen takia et voi harrastaa seksiä, vaikka miestäsi ne eivät haittaa ja hän haluaa sinua silti? Ei tuossa ole oikein järkeä.
[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 14:09"]
Aika monta kertaa olette ehtineet huhkia, jos synnytyksestä on noin vähän aikaa. Meillä meni 4kk ennen kuin suostuin aktiin ja sekin pelotti. Tikkejä tosin tuli synnytyksessä älytön määrä, joten vaikka ne irtoilikin, niin ihoa kiristi pitkään ja alapää tuntui oudolta. Sitten 4kk kuluttua kokeiltiin ja siitä meni vielä 1kk ennen kuin jatkettiin taas aktiivisesti entiseen tahtiin (kerran pari viikossa).
En ap:na surisi asioita liikaa...
[/quote]
Meillä siis 1 vuosi ja 5 kk aikaa synnytyksestä. En uskaltanut seksiin ennen kuin vasta noin 5,5-6 kk synnytyksen jälkeen. Fyysisesti olisin voinut jo aiemmin (huolimatta imukuppisynnytyksesä) mutta henkisesti en, sillä pelkäsin löysyyttä ja miehen pettymistä.
Raskausaikana seksiä ei ollut enää rv. 15 jälkeen.
Ap
[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 14:13"]
[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 14:05"]
Sun on pakko puhua miehellesi siitä, mitä pelkäät. Jos haluat säilyttää suhteesi. Mies on kyllä ollut kärsivällinen...
[/quote]
Siis oikeastiko nainen ei saisi rauhassa parantua synnytyksestä ja aloitella yhdyntöjä vasta sitten, kun kokee olevansa valmis? Seksiä voi harrastaa muutenkin kuin yhdynnöillä.
[/quote]
Ymmärsin, että ap:lla on jokin henkinen lukko lähinnä.
Älä välitä mistään yleisestä käsityksestä, sun miehesi kanssa sinä sitä seksiä harrastat. Mistä sinä pidät seksissä? Selvitä se ensin ja kerro miehelle. Ja kuuntele mitä miehellä on sanottavana. Ihan oikeasti, seksi on paljon enemmän kuin yhdyntää. Tärkeintä on se läheisyys, avoimuus ja halu nauttia puolin ja toisin.
No alapään lihaksia jumppaamaan, sillä sitä tiukkuuttakin tulee. Meillä ei ollut seksiä kahteen ja puoleen vuoteen ollenkaan, olin liian väsynyt yövalvomisista ettei haluja ollut minkäänlaisia. Meillä mies myös inhottavasti vihjaili asiasta, ikäänkuin en olisi muutenkin tuntenut syyllisyyttä asiasta. Nyt aloiteltu sänkypuuhia, katsellaan miten elämä tästä jatkuu..tuskin eroa nyt ainakaan tulee.
[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 14:13"]
Mies siis haluaisi seksiä muttet uskalla. Riippuvien rintojen takia et voi harrastaa seksiä, vaikka miestäsi ne eivät haittaa ja hän haluaa sinua silti? Ei tuossa ole oikein järkeä.
[/quote]
Kyllä. Inhoan itseäni niin paljon että en enää kykene seksiin. Itkettää se, että miksi näin on käynyt. On lapsen saaminen silti seksielämää tärkeämpää.
Ap
[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 14:24"]
No alapään lihaksia jumppaamaan, sillä sitä tiukkuuttakin tulee. Meillä ei ollut seksiä kahteen ja puoleen vuoteen ollenkaan, olin liian väsynyt yövalvomisista ettei haluja ollut minkäänlaisia. Meillä mies myös inhottavasti vihjaili asiasta, ikäänkuin en olisi muutenkin tuntenut syyllisyyttä asiasta. Nyt aloiteltu sänkypuuhia, katsellaan miten elämä tästä jatkuu..tuskin eroa nyt ainakaan tulee.
[/quote]
Niitähän mä oon jumpannut jatkuvasti, ja kyllä se ja ajan kuluminen onkin auttanut. Jumppasin jo ennen raskauttakin. Mutta ilmeisesti en saa jumpalla alapäästä koskaan sellaista millaista miehet haluaa :(
Tsemppiä teille!
Ap
Toivon todella, ettei musta tule noin sekopäistä kuin ap. Olen viimeisilläni raskaana, ja tottakai muutokset vartalossa pelottavat. Mutta jos miehesi ei ole valittanut, ja sinäkin vain pelkäät olevasi löysempi(oletko sitä edes omasta mielestä?), niin missä vika? Seksiä ei tosiaan ole pakko harrastaa jos ei halua, mutta vähän nyt hei ryhtiä tai sitten ihan reippaasti ammattiauttajalle juttelemaan noista tunteista. Pitääkin sanoa miehelle heti, että hommaa mulle apua jos en pääse yli synnytyksen ja raskauden aiheuttamista muutoksista.
Älä rankase itseäs ja ota vastaan se rakkaus mitä sulle tarjotaan :)
[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 14:36"]
Toivon todella, ettei musta tule noin sekopäistä kuin ap. Olen viimeisilläni raskaana, ja tottakai muutokset vartalossa pelottavat. Mutta jos miehesi ei ole valittanut, ja sinäkin vain pelkäät olevasi löysempi(oletko sitä edes omasta mielestä?), niin missä vika? Seksiä ei tosiaan ole pakko harrastaa jos ei halua, mutta vähän nyt hei ryhtiä tai sitten ihan reippaasti ammattiauttajalle juttelemaan noista tunteista. Pitääkin sanoa miehelle heti, että hommaa mulle apua jos en pääse yli synnytyksen ja raskauden aiheuttamista muutoksista.
[/quote]
En tiedä, missä vika? Oon kuitenkin jo kauan ennen raskaaksi tuloa ja lapsen yrittämistä pelännnyt tätä asiaa ja sen vuoksi lykkäsimme lapsen hankkimista monella vuodella. Nyt ne asiat on kuitenkin käynyt toteen :(
Ap
Ostin synnytyksen jälkeen instrumentariumista kuulat joilla treenasin alapäätä ja tulosta tuli.Ongelmana nyt vaan se et miehen on vaikea pidättää;).Eli töihin vaan sen itseinhon keskeltä.
Voi miten säälittävää että suhtaudut itseesi noin. Meillä 20v avioliittoa takana, neljä lasta ja erittäin aktiivinen ja toimiva seksielämä. Koe edelleen olevani kaunis ja haluttava ja seksikäs, koska mieheni toistaa sitä minulle usein. Seksiä noin 4-5 krt/vko. Ei minusta enää teinikroppaista saa, mutta se ei todellakaan ole ollut ongelma. Aikuinen nainen saa näyttääkin akuiselta naiselta.
N44, 168/78 sopivasti lihava :)
[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 14:40"]
[/quote]
En mä oo mitään rakkautta ansainnut. Lapsen rakkauden toki, ja lastani rakastan yli kaiken. Olen vain äiti, en enää seksuaalinen nainen.
Ap
Jos mies ei tule rakastellessa niin viimeistele suulla
Voi ap,
Varaa aika jollekin seksuaaliterapeutille! Käy vaikka lantionpohjan lihaksiin erikoistuneen fyssarin luona jne.. Tai mene vaikka sinne leikkaukseen... Tee asialle jotain ja ole onnellinen!
[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 14:46"][quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 14:40"]
[/quote]
En mä oo mitään rakkautta ansainnut. Lapsen rakkauden toki, ja lastani rakastan yli kaiken. Olen vain äiti, en enää seksuaalinen nainen.
Ap
[/quote]
Vittu mitä valitusta. onko ihme jos seksi ei toimi jos oot ittes kategorioinnu pelkäksi äiti hahmoksi. kasvata vagina
[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 14:55"]
Jos mies ei tule rakastellessa niin viimeistele suulla
[/quote]
Yleensä aina tulee, mutta nyt viimeksi kävi noin nolosti ettei tullutkaan kun olin niin "innoissani". Tosi noloa minulle. Itkin jälkeen päin, mies ei ymmärtänyt ollenkaan miksi niin reagoin.
Ap
Aika monta kertaa olette ehtineet huhkia, jos synnytyksestä on noin vähän aikaa. Meillä meni 4kk ennen kuin suostuin aktiin ja sekin pelotti. Tikkejä tosin tuli synnytyksessä älytön määrä, joten vaikka ne irtoilikin, niin ihoa kiristi pitkään ja alapää tuntui oudolta. Sitten 4kk kuluttua kokeiltiin ja siitä meni vielä 1kk ennen kuin jatkettiin taas aktiivisesti entiseen tahtiin (kerran pari viikossa).
En ap:na surisi asioita liikaa...