Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yleisesti "rumana" pidetty piirteesi, josta kuitenkin pidät?

Vierailija
25.01.2015 |

Onko sulla piirteitä, joita ei yleisesti pidetä mitenkään imartelevina, mutta joista itse pidät? Mulla on esim. hörökorvat, joita pidän hauskan näköisinä. Tykkään niistä. Jalat on hassut lyhyet ja leveät räpylät ja jalan kaarikin on vielä todella korkea. Musta mun jalat on sympaattiset, enkä vaihtaisi niitä pois. En ajele säärikarvojani, koska musta karvaiset sääreni ovat jotenkin söpöt. On noita varmasti muitakin, muttei tule mieleen.

Kommentit (79)

Vierailija
61/79 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tämä kokemus on vähän erilainen, mutta minulla oli tapana pitää kasvojani rumana. Veljenikin sanoi että näytän mieheltä(ei siis v*ttuillakseen vaan on todella rehellinen tyyppi) ja minä olin masentunut. Sitten kun pääsin ulos masennuksesta niin tajusin että minun kasvoni sopivat juuri "minulle". Ne ovat omaperäiset ja menevät yksyhteen persoonani kanssa. En vain ollut tuntenut itseäni nuorempana joten en osannut yhdistää kasvojeni sopivuutta minulle. Vähän off-topic kokemus - ehkä.

Vierailija
62/79 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ihan sievä hymy vaikka etuhampaat onkin nököt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/79 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hampaani ovat ihan pikkuisen keskimääräistä isommat, mutta suorat ja valkoiset. Pidän niistä.

Kätenikin ovat pikkuisen normaalia naista isommat, mutta silti mielestäni kauniit. Ja niillä on tehty paljon työtä kun on pitänyt huolehtia kodista ja pikkusisaruksista vanhempieni puolesta.

N25

Vierailija
64/79 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up.

Vierailija
65/79 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienet huulet/pieni suu. Huulet on kuitenkin kivan pehmeät ja viihdyn näin.

Vierailija
66/79 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään paksuista, lihaksikkaista pohkeistani ja kalpeasta ihostani. Ja entäs sitten, jos korvani nipukat sojottavat vähän ulospäin?

Vierailija
67/79 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan mun etuhampaiden välissä olevaa rakoa :)<3 sain peruskoulussa siitä aivan armotonta vittuilua mutta olen oppinut pitämään, hurjan söpö omasta mielestä.

Vierailija
68/79 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikkaamattomuudesta ei kai palstan mukaan pidetä, mutta itse olen mielestäni paljon kauniimpi ilman meikkiä, ihan sama vaikka kuka meikkaisi, kasvojeni kiehtovuus meikillä katoaa. Olen myös suht lyhyt, mutta tykkään siitä tunteesta kun olen pieni ja söpö. Ja jos virheitä silmiäkin tän ketjun mukaan inhotaan, niin itse tykkään myös tummanvihreistä silmistäni, en vaihtais muun värisiin.

Vierailija
69/79 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leveä leuka ei oo mikään klassisesti kauniina pidetty piirre. Mut ite tykkään, näytän vähän edes persoonallisemmalta.

Vierailija
70/79 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulla on luisevat polvet mut oon niihin tottunut niin, etten kyllä vaihtais vaikka ovat kuin "lipputangon nuppi".

Vierailija
71/79 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso takapuoli. Erittäin vaalea iho, joka palaa auringossa välittömästi ilman kunnon suojakertoimia. Mutta iho on todella kuulas ja hyväkuntoinen. Ja minullakin on vihreät silmät, joista pidän.

Hyvä aloitus muuten ap. Aloin ihan tosissani miettiä mistä pidän itsestäni :)

Vierailija
72/79 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on isot työmiehen kädet. Olen koko ikäni häpeillyt käsiäni, muuten olen siro nainen. Olen perinyt käteni isältäni, veljeni saivat äitini sirot ja kauniit kädet. Samoin isäni olematon ylähuuli periytyi minulle, tietenkin veljeni saivat äitini kauniit huulet. Mutta näillä mennään.

Vierailija
73/79 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäys edelliseen: Siis en todellakaan pidä kyseisistä piirteistäni.

Vierailija
74/79 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 23:51"]

Lisäys edelliseen: Siis en todellakaan pidä kyseisistä piirteistäni.

[/quote]Tässä ketjussa kysyttiinkin piirteistä, joista pidät...

Vierailija
75/79 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 16:34"]Olen aika lyhyt (163cm) enkä haluaisi olla yhtään pidempi :)
[/quote]

Olen aika lyhyt (155cm) enkä haluaisi olla yhtään pidempi. :)

Vierailija
76/79 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on tuuhea risuparta, josta pidän itse kovasti. Ei kiinnosta pinnallisten ihmisten "yleiset" kauneusihanteet.

Vierailija
77/79 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kai, rumasti sanottuna, "persjalkainen". Minulle on pitkä hoikka ylävartalo, valtava lantio ja takamus, lyhyet jalat ja isot reidet. Haasteellinen tämä on vaatettaa, varsinkin kun vaatteet on nykyaikana koko ajan enemmän suunniteltu laihajalkaisille ja mahakkaille, mutta esimerkiksi mekot istuvalla vyötäröllä ja kellotetulla helmalla istuvat kuin unelma. Ja onhan tämä vartalotyyppi kuulemma naisen terveydellekin edullisin ;-)

Vierailija
78/79 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen naiseksi harteikas ja sellainen roteva vaikka todella lyhyt. Ehkä vähän sellainen huvittava, topakka täti :) Ja mulla on paljon, paljon luomia!

Vierailija
79/79 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pituus (ainakin jos av:ta on uskominen ;) ) 175cm

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kuusi