Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yleisesti "rumana" pidetty piirteesi, josta kuitenkin pidät?

Vierailija
25.01.2015 |

Onko sulla piirteitä, joita ei yleisesti pidetä mitenkään imartelevina, mutta joista itse pidät? Mulla on esim. hörökorvat, joita pidän hauskan näköisinä. Tykkään niistä. Jalat on hassut lyhyet ja leveät räpylät ja jalan kaarikin on vielä todella korkea. Musta mun jalat on sympaattiset, enkä vaihtaisi niitä pois. En ajele säärikarvojani, koska musta karvaiset sääreni ovat jotenkin söpöt. On noita varmasti muitakin, muttei tule mieleen.

Kommentit (79)

Vierailija
41/79 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienet rinnat, vahvat leukaperät

Vierailija
42/79 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä,pidänkö siitä,minulla on melkeinsangaton nenä.Kuvitelkaa olen yli 50 ja nyt vasta sen kunnolla huomasin.Nähtävästi en ole pitänyt erikoisena,koska ei ole vaivannut.Katselin vain maalauksia kuvissa ja luonnossakin muotokuvia ja sitten tajusin:ihmisille on piirretty huimakiitorata kulmista alaspäin ja sitten pieni nenä.Ja oikeastikin useimmilla ihmisillä on pitkä hoikka nenänsanka,kyömynenät ovat sitten oma juttu.Minulla on tosilyhyt sanka ja leveähkö iso kärsä.Käytännön tasolla ymmärsin sitten että tuosta syystä kai silmälasini eivät kunnolla pysy koskaan nenällä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/79 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti pienet rintani. Rintani kasvoivat imetysaikana isommiksi, mutta en pitänyt niistä yhtä paljon kuin alkuperäisistäni. Imetyksen loputtua rintani pienenivät vielä alkuasetelmaakin pienemmiksi, mutta kauniin kiinteiksi ja nännitkin osoittavat etuyläviistoon. Huomaan kokoajan peilaavani niitä, ovat kuin nuoren 18-vuotiaan rinnat! 

Vierailija
44/79 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olematon ylähuuli, mutta selkeä amorinkaari. Jos olen ollut meikattavana, niin meikkaajat piirtävät mulle väkisin täyteläisen ylähuulen. Sen jälkeen näytän siltä kuin haistaisin kakkaa.

Vierailija
45/79 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 18:46"]

Olen hyvin kalpea. En pidä rusketuksesta ja tekorusketus se vasta kauheaa onkin, en vaihtaisi ohutta ja vaaleaa ihoani oranssiin ikipäivänä. Viittaan kintaalla pukeutumisohjeille, joiden mukaan kasvojen lähellä ei saisi olla mustaa vaatetta, ja pukeudun lähes yksinomaan mustaan.

Av:lla moni on maininnut inhokkisilmänvärikseen vihreän, mitä hämmästyin suuresti. Omani ovat vihreät, ja olen täysin tyytyväinen. Tykkään muutenkin silmissä eniten vihreän sävyistä vaaleasta kirkkaanvihreään.

[/quote]

oikein vaalea nainen ja vihreät silmät ovat kyllä hyvin kiihottava yhdistelmä.

tv.mies

Vierailija
46/79 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole tuollaisia. Pari rumaa juttua on salassa mutta tiedän ne itse eikä niitä muut juuri näe tai huomaa. Yleisesti ottaen olen helvetin hyvännäköinen - ikäisekseni. Pienet puutteetkin ovat vain persoonallisia, eikös!

Vierailija
47/79 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskausarpinen mahani on kiva. En tiedä miksi tykkään siitä, en kai mitenkään "ylpeyden" vuoksi. Se vaan jotenkin on hienompi kuin raskautta edeltänyt sileä maha. Ja muuten en oo mitenkään hyväitsetuntoinen, esim erikoisia tissejäni piilottelen.

Vierailija
48/79 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyys ja pienet rinnat. :D
Ei haittaa ittee yhtään~♡

Vierailija
49/79 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä monet kehuvat kiinteitä pikkurintojaan, minä taas pidän yleisen käsityksen mukaan todella rumista isohkoista riipputisseistäni. Olen 25 ja lapseton, mutta rintani ovat jo lapsesta asti kasvaneet suoraan alaspäin. :D Ulkonäköhaitasta huolimatta ne tuntuvat niin kivoilta ja pehmeiltä, ja niiden alla voi lämmitellä vaikka käsiä!

Vierailija
50/79 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen iso pullukka, jolla on lyhyet ja pienikokoiset jalat. Varmasti perus av-mamman mielestä olisin ruma, mutta läheisteni piirissä se on ilmeisesti melko söpön pidetty piirre :) asiaa ehkä auttaa se, että olen kasvoistani oikeasti ihan jopa kauniin näköinen (meikattuna)

Vierailija
51/79 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Törö pylly ja vallattomat kulmakarvat.

Vierailija
52/79 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun iso, hieman tonttumainen nenu :D

Vierailija
53/79 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

●○•°lattajalkani°•○●

Vierailija
54/79 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Torahampaat. En vaan voi olla pitämättä :D

Vierailija
55/79 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on selkeästi erottuvat verisuonet rintakehässä, jostain syystä pidän niistä vaikka yleinen mielipide taitaakin olla asiaa vastaan.

Vierailija
56/79 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on pienet torahampaat kanssa :D taisiis tosi erottuvat kulmahampaat alhaalla ja ylhäällä. Rakastan niitä.

Vierailija
57/79 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sellanen iso luomi naamassa, mikä näyttää ihan paskakikkareelta. Se on ihana!

Vierailija
58/79 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon pyöreä. 164cm ja painan 78 kg. Musta se pyöreys kuitenkin ihan sopii mulle ja löytyy silti vyötärökin ja kurvia. :)

Vierailija
59/79 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yläpurenta. Ennen vihasin sitä, nykyään jostain syystä tykkään... kai minä tajusin yhtäkkiä sen, että äidilläni oli samanlainen purenta ja häntä pidettiin yleisesti kaunottarena, joten ei kai se niin kamala voi olla. Täytyy tosin korjata jossain vaiheessa leikkauksella, koska leukanivelissä on jo tässä iässä (30) kulumaa.

(Eipä silti, että olisin kaunotar - en valitettavasti perinyt äitini kasvoja noin niinkuin muuten :D Äitini oli ihan Felicity Jonesin näköinen nuorena.)

Vierailija
60/79 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä pidetäänkö rumana vai jotenkin "teinixinä", mutta minulla on toisessa kulmakarvassa sisäreunassa pystysuora lovi. Lapsena suistuin pyörällä tieltä jokeen, ja loven kohdalta meni oksa sisään. Lovi on siis ihan arpi johon ei ikinä karvaa kasva. Itse olen oppinut arvesta tykkäämään ja näyttäisin ihan vieraalta jos sen meikkaisin piiloon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi seitsemän