Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yleisesti "rumana" pidetty piirteesi, josta kuitenkin pidät?

Vierailija
25.01.2015 |

Onko sulla piirteitä, joita ei yleisesti pidetä mitenkään imartelevina, mutta joista itse pidät? Mulla on esim. hörökorvat, joita pidän hauskan näköisinä. Tykkään niistä. Jalat on hassut lyhyet ja leveät räpylät ja jalan kaarikin on vielä todella korkea. Musta mun jalat on sympaattiset, enkä vaihtaisi niitä pois. En ajele säärikarvojani, koska musta karvaiset sääreni ovat jotenkin söpöt. On noita varmasti muitakin, muttei tule mieleen.

Kommentit (79)

Vierailija
21/79 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 16:05"]

[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 15:31"]Olen bb nimon kokoinen ihanuus ja tykkääm itsestäni:) [/quote] Yäk

[/quote] oijoi  äityli veti herneen nenään

Vierailija
22/79 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kaulassani selkeästi näkyvä luomi, mutta pidän siitä sillä se vain jotenkin kuuluu minuun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/79 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lievä koukkunenä. Samanlainen kuin esim. Tanja Karpelalla, mutta omani on vähän pienempi, muuten aika samanlainen. Teininä inhosin, mutta nykyään en vaihtaisi enää suoraan. Sivuprofiilini on mielestäni ylväs ja elegantti. :D 

En ole koskaan saanut livenä haukkuja nenästäni, mutta kaikenlaisilta keskustelupalstoilta olen lukenut paljon koukkunenien arvosteluita - koukkunenäiset naiset näyttävät miehekkäiltä, rumilta, noidilta, ählämeiltä jne.

Vierailija
24/79 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen todella lyhyt, vain 151 cm pitkä. Olen muutoikin pieni ja siro, hyppyriperää lukuunottamatta. Eli paljon on kaikenmoitsa päänauontaa tullut tästä koosta kuunneltua, mutta minä viihdyn pienenä ja sirona. Tykkään vielä oikein korostaa siroutta vaatetuksella, käytän paljon lyhyitä kellohelmaisia mekkoja, pitsisukkahousuja, polvisukkia, siroja korkokenkiä jne. 

Kaikkia ei voi miellyttää, mutta itseään kannattaa. 

Vierailija
25/79 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on luomi ihan huulen yläpuolella. Siis ei mikään seksikäs Marilyn-luomi, vaan se on ihan kiinni mun ylähuulessa. Oon aina tykännyt siitä, vaikka on sitä pilkattukin.

Vierailija
26/79 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen väritön, mutta omasta mielestäni jotenkin tosi kiinnostavan ja eteerisen näköinen ilman meikkiä. Moni ei varmaankaan tykkää tällaisesta piirteettömästä "taikinanaamasta" vaaleilla kulmakarvoilla ja ripsillä. Esim. Exä aina jaksoi vihjailla, että voisit meikata ja muisti kehua minua kauniiksi aina silloin ja vain silloin, kun mulla oli meikit naamassa. Ymmärsin kyllä yskän. 

Vierailija
27/79 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sellanen iso valtava slaavinenä jota monet itsellään kiroaa mut musta se on jotenki symppis :D sain Aasiassa matkustellessa siitä paljon "kehuja". Lisäksi mulla on isot ja luisevat jalat joista kans tykkään, on jotenkin kivan raamikkaat.

Vierailija
28/79 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kyhmy nenässä. Multa on kysytty useamman kerran, että mitä mun nenälle on käynyt (sillä oletuksella että se on joskus murtunut). Mun mielestä se tekee minusta juuri minun näköisen. Musta tuntuu, että se pitkä kyhmynenä tekee mun naamasta särmikkäämmän näköisen. :D
Olen suht hoikka, mutta mulla on pieni "röllykkä" alavatsassa. Sellainen pieni pömpöttävä kohta. Olen jotenkin tottunut sen olemassaoloon. Se on ollut niin kauan kuin muistan, eikä kukaan ole koskaan sanonut mitään pahaa siitä. Tuntuisi oudolta, jos se häviäisi yhtäkkiä jonnekin.

Vierailija
29/79 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terävät kulmahampaat, kaikki arvet, luomet ynnä muut "kauneusvirheet".

Vierailija
30/79 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 17:18"]

Mulla on kyhmy nenässä. Multa on kysytty useamman kerran, että mitä mun nenälle on käynyt (sillä oletuksella että se on joskus murtunut). Mun mielestä se tekee minusta juuri minun näköisen. Musta tuntuu, että se pitkä kyhmynenä tekee mun naamasta särmikkäämmän näköisen. :D Olen suht hoikka, mutta mulla on pieni "röllykkä" alavatsassa. Sellainen pieni pömpöttävä kohta. Olen jotenkin tottunut sen olemassaoloon. Se on ollut niin kauan kuin muistan, eikä kukaan ole koskaan sanonut mitään pahaa siitä. Tuntuisi oudolta, jos se häviäisi yhtäkkiä jonnekin.

[/quote]

Mun mielestä nenän kyhmyt on usein ihanan näköisiä.

Vierailija
31/79 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lyhyt/keskipituinen, tai siis 165 cm, mutta silti mielestäni juuri sopivan pituinen. En haluaisi olla yhtään pidempi tai lyhyempi! Yleisen ihanteen mukaanhan pitkä nainen on kaunis?

Rinnat on myös todella pienet, mutta tykkään niistä kun ovat silti hyvänmuotoiset, pystyt ja söpöt. En ole koskaan tuntenut oloani huonorintaiseksi!

Vierailija
32/79 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 17:18"]Mulla on kyhmy nenässä. Multa on kysytty useamman kerran, että mitä mun nenälle on käynyt (sillä oletuksella että se on joskus murtunut). Mun mielestä se tekee minusta juuri minun näköisen. Musta tuntuu, että se pitkä kyhmynenä tekee mun naamasta särmikkäämmän näköisen. :D
[/quote]

Sama! Ruttunenä ja usein just kysytty miten mun nenä murtui. Silti mun mielestä niin nättti kuin nyt nenä yleensä voi olla :D

Vierailija
33/79 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana ketju!!! Eläköön erilaisuus!

:)

Vierailija
34/79 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä karvattomuuden ylitsetursuavassa nykyhetkessä pidän kunnon muhkeaa, siistittyä partaa (olen siis miäs). Jos ei naisille kelpaa niin etsiköön itselleen siloposkisen pikkupojan aivan rauhassa.

Vierailija
35/79 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi pienet tissit, mutta mä oon niin onnellinen kun sain imetyksen loputtua pikkutissini takaisin.

Vierailija
36/79 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienet tissit ja iso pylly naisella on niin aah!

Vierailija
37/79 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hyvin kalpea. En pidä rusketuksesta ja tekorusketus se vasta kauheaa onkin, en vaihtaisi ohutta ja vaaleaa ihoani oranssiin ikipäivänä. Viittaan kintaalla pukeutumisohjeille, joiden mukaan kasvojen lähellä ei saisi olla mustaa vaatetta, ja pukeudun lähes yksinomaan mustaan.

Av:lla moni on maininnut inhokkisilmänvärikseen vihreän, mitä hämmästyin suuresti. Omani ovat vihreät, ja olen täysin tyytyväinen. Tykkään muutenkin silmissä eniten vihreän sävyistä vaaleasta kirkkaanvihreään.

Vierailija
38/79 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on erittäin vaalea iho joka ei rusketu ikinä. Minua on pilkattu ihoni väristä koulussa vieläpä aikuisenakin. Kokeilin itsestäänruskettavaa (D for fair skin) mutta se teki minusta läikikkään ja oranssin. En jatkanut voiteen käyttöä.

Aasialaiset haluavat aina kuvata minua ja kerran eräs japanilaisnainen kysyi ruokakaupassa ihoni salaisuutta. Kerroin että se on geneettistä. Muuten ihossani ei ole mustapäitä, finnejä tai couperosaa jne eli olen ilmeisesti hoitanut sitä oikein hajustamattomalla perusvoiteella.

Vierailija
39/79 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ärrä-vika ja rako hampaiden välissä :D Mul on 3 nänniäkin :D

Vierailija
40/79 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minussa jakaa mielipiteitä lyhyyteni ja vartalooni nähden ihan järkyn suuret, 70H:n rinnat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi viisi