Epätodellisimpia nimiä, joihin olette törmänneet?
Tarkoitan siis sellaisia nimiä, joita et uskonut olevan esim. tietyn ikäisellä henkilöllä. Itselle tällainen nimi tuli vastaan, kun yritykseen jossa työskentelen haki kesätöitä 17v. tyttö nimeltään Helvi. Yleensä nimi tulee vastaan vain hautausmailla.
Kommentit (409)
[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 12:17"]Tänään näin kuolinilmoituksessa etunimen Maissi.
[/quote]
Kukaan ei varmasti usko tätä, mutta täällä yksi Maissi ilmoittautuu. Ja olen parikymppinen :D Erikoinen nimihän se on, mutta mieluummin olen Maissi kuin Yeminica Oodiessa Shanitelle. Tutut kutsuvat minua yleensä Maikiksi.
Kantakaa nimeänne ylpeästi, oli se sitten Anni tai Nefertiti. Kyllähän tästä olen kuittailuja kuullut, mutta Maissi on kuitenkin yhtä kuin minä. :)
Kuunsävel D: Aika järkkyä. Tunnen yhden teinitytön jonka nimi on Kevät, aika tavallinen 13v ja harvinaisempi nimi ei häntä häiritse.
[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 16:11"]
Joskus 15 vuotta sitten Suomen Suuressa seikkailussa tai vastaavassa yhden kilpailijan nimi oli Kukka-Maaria. Taisi olla vielä joku rastapäinen hippityttö, tietty. Nimi jäi jotenkin mieleen ja eli kauan meidän perheen sisäpiirivitseissä.
[/quote]
Kyseisen tytön nimi oli itse asiassa Taika-Kukka
Kisse-nimi oli aika jännä. Luulin ensin lempinimeksi, mutta olikin ihan virallinen nimi.
Puistossa äiti huuteli Mustikkaa...
[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 16:33"]
[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 16:11"]
Joskus 15 vuotta sitten Suomen Suuressa seikkailussa tai vastaavassa yhden kilpailijan nimi oli Kukka-Maaria. Taisi olla vielä joku rastapäinen hippityttö, tietty. Nimi jäi jotenkin mieleen ja eli kauan meidän perheen sisäpiirivitseissä.
[/quote]
Kyseisen tytön nimi oli itse asiassa Taika-Kukka
[/quote]
Onkohan äiteellään ollut ihan omaa taikakukkaa kun on nimen keksinyt...
[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 16:44"]
[/quote]
"Mustikki, Mansikki, Helunaa!!"
Ahti-niminen pikkupoika :D
Ihan kiva, vaikka siitä tulee vanha ukko mieleen.
Kaino Kananen, kuulostaa nimeltä suoraan Aku Ankasta. :) Jotenkin söpö nimi.
Edesmenneen Frank Zappan lapset ovat nimeltään Moon Unit, Dweezil, Ahmet Emuukha Rodan ja Diva Muffin. :)
Nelikymppinen nainen, jonka nimi on Tupuna. Sopis jotenkin paremmin nykylapselle, eikä noin 70-luvulla annetuksi nimeksi (eipä sitä tiedä tosin onko hän saanut nimen vanhemmiltaan vai vaihtanut siihen).
[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 16:44"]
[/quote]
Ja Kirsikka-nimiäkin on viljelty. Kas kun ei Mustaviinimarja...
Meidän sukututkimuksessa jonkun kaukaisen sukulaisnaisen nimi oli Zidsla. Tämä siis 1800-luvulta.
Sylvester-poika , Morris, Jesse , kun he ovat 50-vuotiaita, mahtavatko pitää nimestään.
[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 15:20"][quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 13:45"]
Minä olen n. 40-vuotias Venla
[/quote]
Olin? ;)
[/quote] anteeksi, ny on pitkät piuhat ?
7-vuotias Sinikka...